Ik zag deze post en wilde graag even reageren.
Ik heb een jaar geleden mijn implantaten laten verwijderen, na 17 jaar ze te hebben.
Dit omwille van klachten die ik niet meteen daaraan linkte, en een ontsteking in de borst die steeds weer bleek terug te komen.
Ik was erg moe, gigantisch, en moest bovendien voor kinderen zorgen, huishouden draaiende houden en fulltime gaan werken. Single mom's don't have it easy

Nu een jaar later, was ik me dan toch gaan verdiepen in gezonde voeding, omdat ik daardoor misschien mijn energie peil omhoog zou krikken. Dat wilde niet echt lukken, en dus ging ik op zoek naar hulp. Eigenlijk was ik op zoek naar een coach die me zou helpen, maar wat ik vond bleek super veel beter te zijn

Ik kwam uit op een programma van voedingssupplementen. Ik had eerder al ervaring met supplementen, en dacht dus niet meteen dat deze me zouden helpen. dat deden die andere ook niet echt. Maar wat ze zo uniek maakt is dat ze 100% natuurlijk zijn en op basis van groente en fruit, zonder kunstmatige toevoegingen, waardoor ze beter worden opgenomen in de bloedstroom dan de standaard vitaminesupplementen.
Dus zomaar supplementen slikken zou ik niemand aanraden wanneer je juist op zoek bent naar verdere purificatie van je lichaam na het verwijderen van al die toxiciteit. En ik vind gezondheid nu echt de belangrijkste waarde in het leven.
Ik mag er langs deze weg geen reclame voor maken, maar ik wil wel graag helpen waar ik kan. dus als er iemand interesse heeft, stuur me dan een pb berichtje.