Oogklachten

Deel je ervaringen of stel vragen.
Marleen

Ongelezen bericht 09 apr 2012 15:56

Jeetje, er valt steeds meer op zijn plaats. Mijn ogen branden vreselijk op zijn tijd. Soms spoel ik ze uit met koud water voor verlichting. Vorig jaar heb een nieuwe bril. Al meerdere keren ben ik naar de opticien terug geweest omdat ik regelmatig wazig zie en dan niet kan lezen. Die snapt er natuurlijk niets van. Het wordt mij steeds duidelijker die rotdingen gaan eruit!!!
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 apr 2012 16:00

Marleen schreef:Jeetje, er valt steeds meer op zijn plaats. Mijn ogen branden vreselijk op zijn tijd. Soms spoel ik ze uit met koud water voor verlichting. Vorig jaar heb een nieuwe bril. Al meerdere keren ben ik naar de opticien terug geweest omdat ik regelmatig wazig zie en dan niet kan lezen. Die snapt er natuurlijk niets van. Het wordt mij steeds duidelijker die rotdingen gaan eruit!!!
Zo willen we het horen!!! Girlpower!
Marleen

Ongelezen bericht 09 apr 2012 16:32

Luna schreef:
Marleen schreef:Jeetje, er valt steeds meer op zijn plaats. Mijn ogen branden vreselijk op zijn tijd. Soms spoel ik ze uit met koud water voor verlichting. Vorig jaar heb een nieuwe bril. Al meerdere keren ben ik naar de opticien terug geweest omdat ik regelmatig wazig zie en dan niet kan lezen. Die snapt er natuurlijk niets van. Het wordt mij steeds duidelijker die rotdingen gaan eruit!!!
Zo willen we het horen!!! Girlpower!
Hoi Luna, jij zorgt voor een lach!! Heerlijk. Liefs Marleen
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 apr 2012 16:35

Ik = :D !
Marleen

Ongelezen bericht 09 apr 2012 17:06

Ja jij topper!!! :oops: Net als meerdere hier! :D
Wolkje

Ongelezen bericht 09 apr 2012 17:58

http://klachtensilicon.forum2go.nl/hall ... e-t48.html

Heb sinds enkele jaren ook last van m'n ogen. Branderige/vermoeide ogen (en voelt droog aan), altijd aanwezig, met van tijd tot tijd periodes waarin het erger is (plensje koud water wil idd ook weleens - even -verlichting brengen). En van tijd tot tijd ook traneriger dan anders (vooral met bv. fietsen/winderig weer). Dacht in begin: hooikoorts (kan iedereen van 0-99 jaar op elk moment in z'n leven ontwikkelen), maar dit bleek het niet te zijn. Geen idee wat het wel is, maar toen ik deze website ontdekte, ben ik ervan overtuigd dat dit door mijn protheses komt.
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 apr 2012 07:25

Er zijn ook kunsttranen verkrijgbaar bij de apotheek. Dit zou je kunnen gebruiken wanneer de klachten iets heviger zijn.

Hier iets over Sjogren: https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... n/sjoegren
sassiedepassie

Ongelezen bericht 10 feb 2013 17:37

Ja ook ik heb sinds een tijdje branderige ogen, herken steeds meer 'vage' klachten door het lezen op dit forum. Ik hoop dat de klachten verminderen en uiteindelijk verdwijnen als mn implantaten er eindelijk uit zijn! :D
Sabine

Ongelezen bericht 07 jun 2020 08:05

Luna schreef:
09 apr 2012 14:15
Ik heb ook steken in de ogen. Vooral achter de ogen. En een enorme druk in de ogen. Een keer voelde ik iets knappen in mijn oog en toen ik in de spiegel keek, was mijn hele oog rood doorbloed. Dat kan gewoon niet goed zijn!!

Ik heb nu ook veel zichtbare bloedvaatjes in de ogen. Iets wat ik vroeger nooit had.

Het is wel minder geworden hoor. Mijn oogklachten beginnen nu echt te verminderen. Hopenlijk blijft deze lijn omhoog zich voortzetten.
Hier heb ik sinds een paar dagen ook veel last van helaas.... raar dat bij mij veel klachten ontstaan ná explantatie 🥺😭
• Na 4 maand alweer explantatie ivm klachten •
• Day of Freedom by dr. Kappel: 7 maart 2020 •
🌿Mijn harde wijze les: Je bent mooi zoals je bent!🌿
Luna MKS

Ongelezen bericht 07 jun 2020 11:08

Sabine schreef:
07 jun 2020 08:05
Luna schreef:
Ik heb ook steken in de ogen. Vooral achter de ogen. En een enorme druk in de ogen. Een keer voelde ik iets knappen in mijn oog en toen ik in de spiegel keek, was mijn hele oog rood doorbloed. Dat kan gewoon niet goed zijn!!

Ik heb nu ook veel zichtbare bloedvaatjes in de ogen. Iets wat ik vroeger nooit had.

Het is wel minder geworden hoor. Mijn oogklachten beginnen nu echt te verminderen. Hopenlijk blijft deze lijn omhoog zich voortzetten.
Hier heb ik sinds een paar dagen ook veel last van helaas.... raar dat bij mij veel klachten ontstaan ná explantatie 🥺😭
Dat is niet raar lieverd, juist na explantatie kunnen klachten die je al had verergeren of kunnen er ineens nieuwe ontstaan. Je bent aan het ontgiften.

Ik denk dat jouw klachten nu ook even erger zijn door de volle maan. De maan heeft invloed op onze vloeistoffen in het lichaam. Er kan een enorme druk ontstaan door de volle maan.

Gebruikt je er iets voor? Ik gebruik deze druppels van Weleda wanneer het slechter gaat. https://www.deonlinedrogist.nl/weleda-v ... c4EALw_wcB
En deze van Vsm gebruik ik dagelijks paar keer per dag.
https://www.etos.nl/producten/vsm-oogdr ... yYEALw_wcB
De ha had van alles voorgeschreven, maar ik reageerde overal op. Het was echt een zoektocht tot ik deze probeerde. Zeer zuiver zonder zooi. En het werkt heel goed.
Denk dat je daar heel veel aan zult hebben.

Alles komt goed hoor! Sterkte!!!🌈🌕
Zusss

Ongelezen bericht 07 jun 2020 11:50

Hi Luna,

Met je linkjes voor de droge, pijnlijke, rode, brandende en tranende ogen kan ik zeker iets mee, helaas al jaren herkenbaar.
Thnx 😘
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Marinde

Ongelezen bericht 07 jun 2020 12:42

Helaas ik ook veel last van mij ogen
Hopelijk gaat het over na explantatie
Liefs
Sabine

Ongelezen bericht 07 jun 2020 15:46

Luna schreef:
07 jun 2020 11:08
Sabine schreef:
07 jun 2020 08:05
Luna schreef:

Dat is niet raar lieverd, juist na explantatie kunnen klachten die je al had verergeren of kunnen er ineens nieuwe ontstaan. Je bent aan het ontgiften.

Ik denk dat jouw klachten nu ook even erger zijn door de volle maan. De maan heeft invloed op onze vloeistoffen in het lichaam. Er kan een enorme druk ontstaan door de volle maan.

Gebruikt je er iets voor? Ik gebruik deze druppels van Weleda wanneer het slechter gaat. https://www.deonlinedrogist.nl/weleda-v ... c4EALw_wcB
En deze van Vsm gebruik ik dagelijks paar keer per dag.
https://www.etos.nl/producten/vsm-oogdr ... yYEALw_wcB
De ha had van alles voorgeschreven, maar ik reageerde overal op. Het was echt een zoektocht tot ik deze probeerde. Zeer zuiver zonder zooi. En het werkt heel goed.
Denk dat je daar heel veel aan zult hebben.

Alles komt goed hoor! Sterkte!!!🌈🌕
Ooh echt! Hopelijk is dat het idd. Ben met vlagen soms nog zo bang. Ook dat ik misschien wel iets in mij hoofd heb oid.... ik ga dan snel van het ergste uit...🥺😅

Ik ga die druppels proberen! 😇🌿😘
Esther

Ongelezen bericht 07 jun 2020 16:23

Hier ook erg veel last van branderige, droge, vermoeide ogen! Ik ga de druppels ook proberen :)
Sabine

Ongelezen bericht 07 jun 2020 20:07

Luna schreef:

Maar heb ook echt enorme druk, vooral achter mijn ogen. Hier helpen de druppels ook voor?
Echt droog zijn ze niet, maar meer echt die pijn achter de ogen/ oogspieren.
Plaats reactie

Terug naar “Lichamelijke ziekten en klachten”