nierproblemen

Deel je ervaringen of stel vragen.
jacqueliinee1

Ongelezen bericht 29 mei 2012 16:43

heb vandaag mijn levende bloedanalyse laten doen en daar kwam in iedergeval uit dat mijn nieren niet meer goed werkten en dat er ijzerdeeltjes in het bloed zaten en ook dingen die er totaal niet in thuis hoorden dus zeer waarschijnlijk siliconen deeltjes. :twisted: volgende week laat ik een ander onderzoek doen dan hoor ik waarschijnlijk meer..
liefs en knuffels voor jullie allemaal
eindelijk bevrijd
Pia

Ongelezen bericht 30 mei 2012 00:03

niet meer goed werkten of werken?
Had je al van te voren het idee dat er iets met je nieren was of kwam het als een vervelende verrassing.
Goed dat je alles zo laat onderzoeken!
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Luna MKS

Ongelezen bericht 30 mei 2012 11:11

Wat vreselijk om te horen Jacqueline! Het is trouwens wel een van de vele dingen die kunnen gebeuren door siliconen. Ben heel erg blij dat je binnenkort naar het VU gaat. Nog een paar weekjes wachten.
Sterkte met alles Jacqueline!
Heel veel liefs, Luna
jacqueliinee1

Ongelezen bericht 04 jun 2012 20:40

dank je luna voor je lieve woordjes iedere keer weer :D sorry dat ik zo laat pas terug reageer maar heb een paar dagen op bed gelegen :oops: was helemaal op maar ja klinkt bij jullie niet vreemd he !!! en pia wat betreft mijn nieren had het wel al verwacht maar viel toch een beetje naar op mijn maag :( vrijdag hoop ik te horen wat de vreemde dingen die in mijn bloed zitten zijn dus op naar vrijdag :D veel liefs voor jullie allemaal
x jacqueline
eindelijk bevrijd
Plaats reactie

Terug naar “Lichamelijke ziekten en klachten”