Update bijna jaar na explantatie monoblocs door dr. Budo

Vertel hoe het gaat de eerste paar maanden na de operatie.
Tina

Ongelezen bericht 19 mei 2020 21:11

Hi dames,

Al even niet meer hier echt actief geweest. Inmiddels is het bijna (in juli) een jaar geleden sinds explantatie! Momenteel ben ik hoogzwanger en nog steeds dolblij dat ik besloten heb tot explantatie. Ik had mijn implantaten niet zo lang (6 maanden) maar heb er toch veel last van ondervonden. Mijn huid, wat mijn grootste klacht was, is zo ontzettend verbeterd en eigenlijk weer zoals het altijd was, minus de roodheid die nu van de zwangerschap komt. Verder heb ik eigenlijk totaal geen klachten meer (los van zwangerschapskwaaltjes ;)). Ik weet 1000% zeker dat mijn onrustige huid te wijten was aan de implantaten en ben blij dat ik ze heb verwijderd voordat ik zwanger raakte.

Mijn borsten zijn goed hersteld, nu vanwege zwangerschap ogen ze wat anders maar verder eigenlijk hetzelfde als voor de implantaten. Wel heb ik nu natuurlijk twee littekens onder de borsten, en hoewel ik het soms wel storend vind en daardoor spijt kan krijgen van wat ik mijn lichaam (en mijn portemonnee) heb aangedaan, probeer ik ze maar te zien als ‘warrior stripes’.

Oh en bij mij waren de kapsel trouwens niet verwijderd. Ik had de implantaten nog maar kort en had de monobloc hydrogel, die bekend staan om weinig kapselvorming. Hierdoor was het kapsel flinterdun en viel het uit elkaar. Desondanks zijn mijn klachten volledig verdwenen. Nogmaals, ik had ze natuurlijk maar kort, maar wil alleen maar aangeven dat we ons hierover niet teveel onnodige zorgen moeten maken (mn achteraf bedoel ik, ik heb me namelijk heel erg zorgen gemaakt om de achtergebleven kapsels!).

Heel veel liefs en veel sterkte voor iedereen die nu door dit proces gaat. Uiteindelijk kom je er sterker uit! ♥️
Luna MKS

Ongelezen bericht 20 mei 2020 13:17

Lieve schat, wat leuk dat je er weer even bent! En wat ontzettend lief dat je de vrouwen met jouw verhaal probeert gerust te stellen over de kapsels. Dit onderwerp blijft steeds maar terugkeren.
Wat ben ik blij voor je dat jouw klachten volledig zijn verdwenen! Ik had niks anders verwacht hoor😉
Geniet maar lekker van je zwangerschap en als je toch weer mod wil zijn van het monobloc deel, hoor ik dat. Hoewel ik denk dat het misschien teveel is voor je. En na de bevalling kom je nerges meer aan toe hahaha. En geen goede nachtrust meer hahaha. Maar wel het allermooiste cadeautje dat een vrouw mag krijgen!!!!🤱
Laat maar weten, het is nog steeds vrijblijvend.

Heel veel kusjes ook voor je ongeboren kindje👶
😘💕💕💕💕💕💕💕
Sammie

Ongelezen bericht 20 mei 2020 14:37

Wat leuk im na een tijdje zo een leuke en positieve update te krijgen.
Gefeliciteerd met je zwangerschap. Wat een feest!
En lekker in een gezond lichaam. Wat waardevol.

De warrior stripes vind ik een goeie, die houden we erin
Veel geluk met je kindje en alle gezondheid voor jullie
Liefs Sammie
Essi

Ongelezen bericht 20 mei 2020 16:45

Hey tina!!!
Top dat je nog weer eens van je laat horen.
Super de super dat je helemaal bent opgeknapt en nu zo van je zwangerschap kan genieten.
Liefs essi
Plaats reactie

Terug naar “Update eerste jaar na de operatie”