Spannende tijden explantatie en filling afgezegd

Protheses vanwege cosmetische reden.
Zusss

Ongelezen bericht 10 mei 2020 20:19

Natural me again schreef:
10 mei 2020 19:46
Wat heftig zusss, de pijn die je had van de implantaten. Wat zal jij blij zijn dat ze eruit zijn!

Ik heb een kantoorbaan dus hoef niet zoveel te kunnen op het moment dat ik ga werken (wel de hele dag achter de pc zitten en naar vergaderingen). Kon jij dat al na 2.5 week? Ik vond 1-2 weken wat Niessen zei ook wel snel. Eventueel kan ik nog wel vragen thuis te werken.

Nu we je toch allemaal aan het ondervragen zijn: ik ben zo bang voor de littekens van de lipo. Van mijn bv heb ik al geen mooie littekens. Zie je de plekjes nog bij jou? Je gaf aan dat ze klein zijn, maar zie je het bv van een afstandje of moet je het echt weten om het te zien?
Ja dat ben ik zeker!😊

Ja dat kon ik wel hoor na 2,5 achter de PC.
Maar eventjes. Borstgebied en armbewegingen nog gevoelig dan.
Alleen zou ik met minimaal 4 weken weer beginnen als ik jou was. Weet je, je bent ook geopereerd, je moet even goed voor jezelf zorgen.

Haha...ja ik ben er maar druk mee vandaag en afgelopen weken. Leuk dat je dat opvalt en zegt. Ach ik vind het fijn om anderen te helpen. Vond dat zelf ook fijn.
De rollercoaster, de onzekerheden etc etc...

Beheer is wat minder actief en sommigen anderen ook... Hopelijk gaat het met ieder1 goed.
Omdat dat mij opvalt, probeer ik wat vaker in te loggen.

Mijn operatie is nu bijna 10wkn geleden. Ik smeer goed met alhydrancreme. Dat werkt goed.
Op mijn borst lijkt het een rood vlekje van dichtbij, van afstand zie je niets.
De andere 6 gaatjes vallen allemaal binnen mijn slip.
Smeer ze 2x daags in en het geneest mooi.

Mijn littekens van de BV waren ook lelijk, nu veel mooier. Dunner. Creme doet ook hoop denk ik. Had eerst dikke rand na explanratie dat is helemaal weg getrokken bij mij.

Ja, je moet het echt weten, anders lijkt het meer een vlekje. Heb goede hoop dat het mooi wegtrekt in de huid.

Liefs,
Zusss
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Tuttebol

Ongelezen bericht 11 mei 2020 09:38

Hi M,

Ik heb afgelopen vrijdag explant + lipo bij dr Niessen gedaan en het valt me allemaal heel erg mee. Ik heb ze er heel vroeg weer uit laten halen dus ben natuurlijk niet zo ziek als andere vrouwen.

Ik werd helder wakker uit de narcose, beetje gevoelige wonden onder de borst maar echt niks schokkends. Met opstaan en bewegen is het stijf en lichtjes pijnlijk maar nu dag 3 en ik denk dat ik ga stoppen met de paracetamol. Ik heb ook (tot nu toe) amper blauwe plekken. Een paar groenige alsof je tegen een tafel bent aangelopen.

Ze zijn natuurlijk een stuk minder vol aan de bovenkant dan met implantaten en dat is wennen, maar ik ben blij dat ik het wel heb laten doen want ik weet niet of ik dat mentaal had getrokken, zonder extra opvulling. Helemaal dat het herstel nu erg soepel gaat vind ik het het enorm waard.

Ik schrijf later nog mijn eigen post met foto's!

Hoe sta jij er nu in?

Groetjes,

Tuttebol
13 Dec 2019 245cc mentor laten zetten plus lift
8 Mei 2020 eruit icm Lipofilling. 185cc geplaatst. Herstel is extreem voorspoedig! Tot nu toe écht waard.
Sammie

Ongelezen bericht 11 mei 2020 10:03

Ik word volgende maandag geopereerd.
Ik ervaar ook zoveel twijfel.
Is logisch. Het is zo spannend en onzeker wat de uitkomst is en hoe we ons gaan voelen en wat we ervan vinden.
Maar vertrouw op je eigen keuze eerder. Toen heb je er lang en goed over nagedacht. Nu komt de onzekerheid door de spanning omdat het al bijna zover is. Maar je mag vertrouwen op je eerdere keuze.
Vertrouwen is het grote woord hier denk ik. Dat probeer ik oom heel hard. Ik ben misselijk van de zenuwen maar ik geloof dat het goed komt.
Positief en vertrouwen

Heel veel succes en beterschap en liefs en een knuffel
Sammie
momoires

Ongelezen bericht 11 mei 2020 12:21

Hi Sammie, ga je voor lipofilling of alleen explantatie? xxx
momoires

Ongelezen bericht 11 mei 2020 12:25

Lieve tuttebol,

Ik heb ze al 20 jaar. Blijkt nu dat er 260 cc implantaat in zit. Ik had toen een cup B. Nu een D. Ik kijk nu wat er komt en overblijft. Mocht het dramatisch zijn, dan kan ik altijd nog voor een filling kiezen eventueel, maar dat is niet mijn intentie. Ben toch blij met mijn keuze. Ook omdat ik nu 50 jaar ben, de overgang toe mee. Na liposuctie kan het ook zijn dat vet op de organen slaat. Laat ik zo zeggen, dat ik eigenlijk wel weer eens wil voelen hoe mijn lijf van nature aanvoelt. Herstellen van de explantatie. Ook nadrukkelijk om kapselverwijdering gevraagd, heb Baker IV. Eerst het lichaam weer op orde krijgen. Als mn conditie opgekrikt is, het eindresultaat in beeld ga ik zeker dat ook met jullie delen.

Lieve groeten
M
momoires

Ongelezen bericht 11 mei 2020 12:26

Tuttebol schreef:
11 mei 2020 09:38
Hi M,

Ik heb afgelopen vrijdag explant + lipo bij dr Niessen gedaan en het valt me allemaal heel erg mee. Ik heb ze er heel vroeg weer uit laten halen dus ben natuurlijk niet zo ziek als andere vrouwen.

Ik werd helder wakker uit de narcose, beetje gevoelige wonden onder de borst maar echt niks schokkends. Met opstaan en bewegen is het stijf en lichtjes pijnlijk maar nu dag 3 en ik denk dat ik ga stoppen met de paracetamol. Ik heb ook (tot nu toe) amper blauwe plekken. Een paar groenige alsof je tegen een tafel bent aangelopen.

Ze zijn natuurlijk een stuk minder vol aan de bovenkant dan met implantaten en dat is wennen, maar ik ben blij dat ik het wel heb laten doen want ik weet niet of ik dat mentaal had getrokken, zonder extra opvulling. Helemaal dat het herstel nu erg soepel gaat vind ik het het enorm waard.

Ik schrijf later nog mijn eigen post met foto's!

Hoe sta jij er nu in?

Groetjes,

Tuttebol
Ik ben nog niet zo handig in reageren hihi, hieronder ergens staat een reaktie aan jou.
Tuttebol

Ongelezen bericht 11 mei 2020 12:33

Ja ik vind het ook niet zo makkelijk het forum ;)

Prima hoe minder je sleutelt hoe beter natuurlijk, als je maar happy bent. Ik ben blij dat ik het heb doorgezet, met enorme twijfel in de week ervoor maar toch gedaan en ben helemaal tevreden en blij. Nu hopen dat alles nog blijft zitten ;)

Groetjes en een spoedig herstel toegewenst!

Tuttebol
13 Dec 2019 245cc mentor laten zetten plus lift
8 Mei 2020 eruit icm Lipofilling. 185cc geplaatst. Herstel is extreem voorspoedig! Tot nu toe écht waard.
Essi

Ongelezen bericht 11 mei 2020 12:41

Hallo momoires,
Ik zag je bericht voorbij komen. Spannend voor je.
En zo vlug al, dat we bijna geen tijd hebben om samen met je af te tellen.
Ik zet je op de lijst voor komende operaties erbij.
Alleen de explantatie nu dan toch?
Liefs essi
momoires

Ongelezen bericht 11 mei 2020 12:45

Lieve Essi, ja en nadrukkelijk kapselverwijdering ivm baker IV. Ik probeerde foto's te plaatsen maar dat ging niet.

Liefs
Mo
Sammie

Ongelezen bericht 11 mei 2020 13:08

@memoires
Ik ga alleen voor explantatie. Ik wil eerst herstellen. Ben al 2 jaar ziek. En mijn lichaam heeft rust nodig. Eerst beter worden en kijken hoe ik me voel. Ik geef het een jaar. Lipo kan altijd nog. Ik heb geen moeite met weer onder narcose. Mss ben ik blij en laat ik het zo. Mijn man wilt dat ik alleen explantatie doe. Maar ik zie wel hoe ik me voel.

Ik vind het allemaal heel heftig, dit hele proces

En het forum, wordt makkelijker. Ik als computer noop weet ook hoe het werkt😁🤣 duurde even maar je leert het wel.

Liefs en een kus
En bedankt dat jullie er zijn
Sammie
Zusss

Ongelezen bericht 11 mei 2020 14:01

Tuttebol schreef:
11 mei 2020 12:33
Ja ik vind het ook niet zo makkelijk het forum ;)

Prima hoe minder je sleutelt hoe beter natuurlijk, als je maar happy bent. Ik ben blij dat ik het heb doorgezet, met enorme twijfel in de week ervoor maar toch gedaan en ben helemaal tevreden en blij. Nu hopen dat alles nog blijft zitten ;)

Groetjes en een spoedig herstel toegewenst!

Tuttebol
Hoi Tuttebol,

Ja die twijfels zijn erg hè in de aanloop. Pfff...werd er heel onzeker van...

Ook ik heb lipo wel doorgezet en denk dat ik anders niet zo blij was als nu. Dat ik dan weer dat onzekere gevoel zou krijgen als toen. Mentaal ,net als jij.

Hoop net als jij dat de vetjes blijven zitten.
Hoeveel cc heeft Niessen kunnen inspuiten?

Het is zo weinig eigenlijk de lipo, niet vergelijkbaar met echte lipo behandeling houd ik mij maar voor. Haha en zo is het ook. Komt goed!💜

Succes met je herstel!!!🍀🍀🍀
Laatst gewijzigd door Zusss op 11 mei 2020 14:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Zusss

Ongelezen bericht 11 mei 2020 14:09

momoires schreef:
11 mei 2020 12:25
Lieve tuttebol,

Ik heb ze al 20 jaar. Blijkt nu dat er 260 cc implantaat in zit. Ik had toen een cup B. Nu een D. Ik kijk nu wat er komt en overblijft. Mocht het dramatisch zijn, dan kan ik altijd nog voor een filling kiezen eventueel, maar dat is niet mijn intentie. Ben toch blij met mijn keuze. Ook omdat ik nu 50 jaar ben, de overgang toe mee. Na liposuctie kan het ook zijn dat vet op de organen slaat. Laat ik zo zeggen, dat ik eigenlijk wel weer eens wil voelen hoe mijn lijf van nature aanvoelt. Herstellen van de explantatie. Ook nadrukkelijk om kapselverwijdering gevraagd, heb Baker IV. Eerst het lichaam weer op orde krijgen. Als mn conditie opgekrikt is, het eindresultaat in beeld ga ik zeker dat ook met jullie delen.

Lieve groeten
M
Hoi lieve Mo,

Vanochtend je al gesproken via PB over je dappere beslissing. Volg altijd je hart. 💜👍🏻

Je zegt dat het vet op de organen kan slaan?
Waar heb je dat gelezen of gehoord?
Dat heb ik nooit gehoord.
Of is dat alleen bij echte liposuctiebehandeling?

Want met lipofilling is het weghalen van het vet vele malen kleiner.

Hoor het graag

Liefs,
Zusss
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”