Ja dat ben ik zeker!Natural me again schreef: ↑10 mei 2020 19:46Wat heftig zusss, de pijn die je had van de implantaten. Wat zal jij blij zijn dat ze eruit zijn!
Ik heb een kantoorbaan dus hoef niet zoveel te kunnen op het moment dat ik ga werken (wel de hele dag achter de pc zitten en naar vergaderingen). Kon jij dat al na 2.5 week? Ik vond 1-2 weken wat Niessen zei ook wel snel. Eventueel kan ik nog wel vragen thuis te werken.
Nu we je toch allemaal aan het ondervragen zijn: ik ben zo bang voor de littekens van de lipo. Van mijn bv heb ik al geen mooie littekens. Zie je de plekjes nog bij jou? Je gaf aan dat ze klein zijn, maar zie je het bv van een afstandje of moet je het echt weten om het te zien?
Ja dat kon ik wel hoor na 2,5 achter de PC.
Maar eventjes. Borstgebied en armbewegingen nog gevoelig dan.
Alleen zou ik met minimaal 4 weken weer beginnen als ik jou was. Weet je, je bent ook geopereerd, je moet even goed voor jezelf zorgen.
Haha...ja ik ben er maar druk mee vandaag en afgelopen weken. Leuk dat je dat opvalt en zegt. Ach ik vind het fijn om anderen te helpen. Vond dat zelf ook fijn.
De rollercoaster, de onzekerheden etc etc...
Beheer is wat minder actief en sommigen anderen ook... Hopelijk gaat het met ieder1 goed.
Omdat dat mij opvalt, probeer ik wat vaker in te loggen.
Mijn operatie is nu bijna 10wkn geleden. Ik smeer goed met alhydrancreme. Dat werkt goed.
Op mijn borst lijkt het een rood vlekje van dichtbij, van afstand zie je niets.
De andere 6 gaatjes vallen allemaal binnen mijn slip.
Smeer ze 2x daags in en het geneest mooi.
Mijn littekens van de BV waren ook lelijk, nu veel mooier. Dunner. Creme doet ook hoop denk ik. Had eerst dikke rand na explanratie dat is helemaal weg getrokken bij mij.
Ja, je moet het echt weten, anders lijkt het meer een vlekje. Heb goede hoop dat het mooi wegtrekt in de huid.
Liefs,
Zusss