Ik kan die mensen echt niet serieus nemen. Wat een stelletje malloten bij elkaar. Ik vond die jongeman dan nog een beetje normale antwoorden geven en hij zei iets heel belangrijks. ''Wat in je hoofd zit, kan niet door plastische chirurgie worden verholpen'' Dat klopt natuurlijk helemaal! Jammer dat hij zo onzeker was en is en zoveel heeft laten doen. Hij zag er gewoon leuk uit verder. Erg om te zien dat mensen dit allemaal doen!

Die ene dame naast die jongen was ook nog wel normaal en nuchter vond ik ook al had ze wel iets laten doen.
Ik vond die meid in die blauwe jurk echt het toppunt en ik snap niet dat artsen hieraan meewerken. Dit zou niet mogen gebeuren! Ik vind dat er strenge regels moeten komen. Deze mensen horen niet bij een plastisch chirurg maar bij een psychiater!!!!
Van alle mensen die ik in de uitzending zag, was Jacqueline de mooiste! Door haar mooie uitstraling, maar ook omdat ze gewoon echt mooi is. Heel mooie rijpe vrouw!

Wat een neppe mensen (sorry voor mijn oordeel!). En innerlijk heel erg arm. Eigenlijk heel erg zielig. Wat dat betreft is Jacqueline de rijkste! Die kent de waarde van het leven en van gezondheid!
Dank je wel lieve Jacqueline dat je hieraan mee hebt gedaan. Dat je de andere kant hebt laten zien, dat is heel erg hard nodig!
Heel veel kusjes lieve schat, dank je wel voor je offers!

Al mijn liefde voor jou! <3 <3 <3