Gelukkig geen 6 jaar met gescheurde protheseToos schreef: ↑14 okt 2019 18:03Nee, ik loop niet al 6 jaar rond met gescheurde protheses he Susanna.. Tenminste daar ga ik niet vanuit! ;-)Susana schreef: ↑13 okt 2019 20:33Welkom Toos
6 jaar met een gescheurde protheses!! Wat erg! Ik heb alleen een lift laten doen. PC dacht dat ik een kleine B zou worden, maar nu heb ik zonder twijfel een volle C. Ik hoor van vele vrouwen dat meestal na de explantantie, worden ze aangenaam verrast met het volume van de borsten. In ieder geval ik hoop dat je snel geholpen wordt.![]()
Maar ik heb ze gewoon (pas) 6 jaar en ben er nu dus achter gekomen dat ze momenteel gescheurd zijn.
Maar wauw, een volle C is echt super! Ondanks dat ik zo realistisch mogelijk denk (dus terug naar een A, op het moment dat ik geen aanvullende behandeling laat doen) vind ik het wel heel fijn om te horen dat sommige aangenaam verrast worden door het volume dat er soms wel ineens is!![]()
Ik hoor heel vaak van vrouwen (ook van vrouwen die nooit geopereerd zijn aan hun borsten) dat met de jaren de borsten groeien, voornamelijk richting de overgang, mijn moeder zelf, die is 1 volle cup maat groter geworden
En ikke ook...gezien het resultaat na explantatie 🤩 dus wie weet en jij ook