Het komt echt goed! Dus laat je goed verwennen, kijk even niet in je bh en wacht even een paar dagen en dan nog meer dagen en dan NOG meer dagen...
Explantatie monoblocs van Baja door dr. van der Hulst
Als je kijkt bij mijn foto’s dan zie je volle borsten. Dat was de eerste dagen echt niet het geval. Ze waren plat en gedeukt. Ik denk zelfs dat in het ergens nog staat dat ik het allemaal maar treurig vond en niet happy was. Daarom durf ik dat te beweren, omdat we allemaal hetzelfde hebben doorgemaakt. Over 3 maanden schrijf jij dit zelf bij iemand anders
Het komt echt goed! Dus laat je goed verwennen, kijk even niet in je bh en wacht even een paar dagen en dan nog meer dagen en dan NOG meer dagen...

McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
Explantatie 21 juni 2019
Ik hoop hetAmbervdV schreef: ↑26 sep 2019 12:59Als je kijkt bij mijn foto’s dan zie je volle borsten. Dat was de eerste dagen echt niet het geval. Ze waren plat en gedeukt. Ik denk zelfs dat in het ergens nog staat dat ik het allemaal maar treurig vond en niet happy was. Daarom durf ik dat te beweren, omdat we allemaal hetzelfde hebben doorgemaakt. Over 3 maanden schrijf jij dit zelf bij iemand anders![]()
![]()
Hoi Baja, ik had ook monobloc hydrogel en mijn leukocyten waren binnen de normaalwaarden maar wel aan de bovengrens net niet er over heen. Wat fijn dat je de explantatie achter de rug hebt en alles goed is gegaan. Beterschap en liefs Estelle
Bij mij is het ook zo, ik zit aan de grens van cll ( leukemie) en mijn lymfe kleertjes in mijn hele lichaam zijn iets vergroot ik voel ze vooral in mijn hals. Ik heb volgende controle bij internist pas in december ik hoop dat het dan beter is, ik heb vaak aangegeven dat ik implantaten had en gevraagd aan mijn arts zou het misschien daardoor komen, hij is totaal niet er op in gegaan! ben benieuwd hoe gaat het nu met jou? Is je bloed verbeterd ?
De internist sprak bij mij niet over ccl. Het moet tussen de 2 en 8, 2 zijn en bij mij was het de laatste keer 8 en ik heb ook eerder verhoogde ontstekingswaarden gehad. Heb na explantatie nog niet opnieuw bloedbeeld gehad. Aangezien ik door de hele medische molen ben geweest en ze niets konden vinden als verklaring vond mijn internist het aannemelijk dat jet door de implantaten kon komen. Ik heb ook in de fb groep van Nicole contact gehad met een dame die ook ziek is geworden van monobloc hydrogel. Merk je al verbetering van klachten?
Ik merk nog niks, maar ik had zoviezo geen andere klachten alleen opgezwollen kleertjes en te veel witte bloedcellen , kleertjes zijn nog steeds opgezwollen maar het is nog te vroeg om te oordelen, duurt waarschijnlijk maanden dat mijn immuunsysteem weer in orde is. Ik had wel al maanden onrustige houd en eczeem rond mijn neus en kin, dat is wel opeens veel beter, mijn houd ziet heel rustig uitEstelle schreef: ↑28 sep 2019 11:56De internist sprak bij mij niet over ccl. Het moet tussen de 2 en 8, 2 zijn en bij mij was het de laatste keer 8 en ik heb ook eerder verhoogde ontstekingswaarden gehad. Heb na explantatie nog niet opnieuw bloedbeeld gehad. Aangezien ik door de hele medische molen ben geweest en ze niets konden vinden als verklaring vond mijn internist het aannemelijk dat jet door de implantaten kon komen. Ik heb ook in de fb groep van Nicole contact gehad met een dame die ook ziek is geworden van monobloc hydrogel. Merk je al verbetering van klachten?
Dat is fijn dat je al verbetering merkt mijn huid ziet er ook gezonder uit meer kleur en meer vocht. Ik ben nog steeds erg moe maar had de monobloc hydrogel al sinds 2001 ervoor nooit implantaten gehad. Dus her zal nog wel even duren voordat mijn lichaam zich hersteld. Hoop dat je bloedwaarden normaliseren. 
Lieve Baja, je bericht is verplaatst naar Monobloc
X Luna
X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hoi Baja,
Il had ook professor van der hulst, ik weet ook niét wat hij nu wel niet precies gedaan heeft. Wel enbloc foto's opgevraagd en gekregen. Ik heb ook overgegeven als een mager varken na de operatie. Personeel was heeel onvriendelijk en ik heb vandaag NOG pijn dat het verrekt. Ben 4 weken verder nu en lig nóg in bed. Heb wél ook een lift erbij gehad weet niet of dat dan nog erger is... hoe is het nu met je ik HOOP beter. Groetjes Ange
Il had ook professor van der hulst, ik weet ook niét wat hij nu wel niet precies gedaan heeft. Wel enbloc foto's opgevraagd en gekregen. Ik heb ook overgegeven als een mager varken na de operatie. Personeel was heeel onvriendelijk en ik heb vandaag NOG pijn dat het verrekt. Ben 4 weken verder nu en lig nóg in bed. Heb wél ook een lift erbij gehad weet niet of dat dan nog erger is... hoe is het nu met je ik HOOP beter. Groetjes Ange
--------------❤--------------
Laat gaan wat was
Accepteer wat is
Omarm wat komt🕯
--------------
------------
Laat gaan wat was
Accepteer wat is
Omarm wat komt🕯
--------------
Aah Baja, jouw berichtje dat je zo moest huilen is mij echt helemaal ontgaan. Wat zielig voor je dat je je zo voelde!
Gaat het nu weer een beetje? Ik kan helaas niet meer alle berichten van vrouwen lezen, vandaar dat er soms dingen ontglippen.
Ik wilde jou nog even een knuf en kus geven!

Alles komt goed hoor!!!❤❤❤
Weltrusten lieverd!
Gaat het nu weer een beetje? Ik kan helaas niet meer alle berichten van vrouwen lezen, vandaar dat er soms dingen ontglippen.
Weltrusten lieverd!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Hallo lieve Luna,Luna schreef: ↑27 okt 2019 20:13Aah Baja, jouw berichtje dat je zo moest huilen is mij echt helemaal ontgaan. Wat zielig voor je dat je je zo voelde!
Weltrusten lieverd!![]()
Het gaat goed met mij, ik heb meer energie geen nek\schouder pijn meer. Fysiek gaat goed alleen mentaal moet ik nog bijkomen , in het begin dacht ik dat mijn borsten in die 11 jaar wat gegroeid waren maar helaas was het zwelling na de operatie, ze zijn misschien kleiner zelfs. Ik vroeg me af is het mogelijk?? Misschien met kapsel ook een beetje eigen weefsel is verwijderd?? Want ik heb nogsteeds lege plek/deuk achter de tepel vooral links en daardoor ingevallen tepels. Het wordt wel steeds beter heel langzaam. Het is alsof ik weer van een zelfverzekerde sexy vrouw in een onzekere meisje van 18 verander, ik kijk niet meet graag in de spiegel en schaam me voor mijn man, ik had echt niet verwacht dat het z’n grote impact zou hebben. Nu weet ik weer waarom ik zo graag bv wilde, ik was\ben echt plat, ik heb geprobeerd om een beetje aan te komen maar op een gegeven moment zag ik dat mijn buik stak verder uit dan mijn borstkas dus dat is ook geen optie
Hallo lieve Luna,
Het gaat goed met mij, ik heb meer energie geen nek\schouder pijn meer. Fysiek gaat goed alleen mentaal moet ik nog bijkomen , in het begin dacht ik dat mijn borsten in die 11 jaar wat gegroeid waren maar helaas was het zwelling na de operatie, ze zijn misschien kleiner zelfs. Ik vroeg me af is het mogelijk?? Misschien met kapsel ook een beetje eigen weefsel is verwijderd?? Want ik heb nogsteeds lege plek/deuk achter de tepel vooral links en daardoor ingevallen tepels. Het wordt wel steeds beter heel langzaam. Het is alsof ik weer van een zelfverzekerde sexy vrouw in een onzekere meisje van 18 verander, ik kijk niet meet graag in de spiegel en schaam me voor mijn man, ik had echt niet verwacht dat het z’n grote impact zou hebben. Nu weet ik weer waarom ik zo graag bv wilde, ik was\ben echt plat, ik heb geprobeerd om een beetje aan te komen maar op een gegeven moment zag ik dat mijn buik stak verder uit dan mijn borstkas dus dat is ook geen optie
, blijft niets meer over dan accepteren.... ik probeer positief te blijven maar soms word ik toch heel verdrietig.

[/quote]
Hallo Baja,
Wat vervelend dat je je zo voelt
. Ik kan het me wel voorstellen, ik zal na explantatie ook maar heeeel weinig over hebben, ben heel slank en had al amper borsten daarom ook de vergroting. Ook ik ben er bang voor, zeker omdat ik me nu ook echt ‘vrouw’ voel. Maar goed, ik ben er ziek van en ze gaan er uit.
Ik hoop dat je er toch aan kunt wennen en je ook mooi zult gaan voelen met je kleine borsten, want je bent natuurlijk echt niet minder vrouw met hele kleine borsten!!!
Ik wil je een dikke knuffel geven.
Liefs Mieke
[/quote]
Hallo Baja,
Wat vervelend dat je je zo voelt
Ik hoop dat je er toch aan kunt wennen en je ook mooi zult gaan voelen met je kleine borsten, want je bent natuurlijk echt niet minder vrouw met hele kleine borsten!!!
Ik wil je een dikke knuffel geven.
Liefs Mieke
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020

2022 diagnose non hodgkin

Explantatie 2 september 2020
2022 diagnose non hodgkin