Hallo lieve dames,
Ik ben vandaag op consult geweest bij professor dr. Van der Hulst, bij kliniek MOOI in Maastricht, het was een heel goed gesprek niet te vergelijken met de consul in België wellness kliniek . Dr. Horst was heel attent, hij nam de tijd, beantwoordde al mijn vragen (veel vragen

), hij was de enige pc die mij de explantatie niet had afgeraden met een doorsnee argument van ‘’je houdt niet veel over’’ of ‘’ ik kan je geen garantie geven dat je klachten overgaan na de explantatie’’. Hij heeft zelfs gezegd dat hij goed vindt van mij dat ik ze laat weg halen gezien mijn klachten, hij was heel meedenkend en geïnteresseerd. Hij heeft zelfs voorgesteld om eerst MRI scan te laten doen om zeker te zijn dat er geen lekkage is, ivm met zorg vergoeding, maar ik heb besloten om MRI toch niet laten doen want het gaat nog langer duren, het is best lang traject eerst MRI dan de uitslag bij pc, dan als er scheur of lekkage is moet hij aanvraag indienen bij verzekeraar dan moet ik 4-6 weken op antwoord wachten, en dan pas kunnen ze operatie plannen en dat kan ook lang duren want zelf betalende klanten/patiënten gaan voor, dit laatste vond ik wel een beetje krom want als je vergoeding krijgt betekent dat je explantatie echt nodig hebt en toch word je later dan zelf betalende klanten geopereerd , maar goed... Ik ga geen MRI laten doen (op de echo zag alles heel goed uit) ik wil zo snel mogelijk van mijn implantaten af. Ik krijg binnenkort offerte van de kliniek die ik ga invullen en terug sturen en dan gaan ze operatie inplannen hopelijk ergens in september anders in oktober. Hij gaf ook aan dat gezien mijn klachten had ik een medische indicatie voor explantatie ivm met ziekte uren bij mijn werkgever en dat hij zou dat ook bevestigen bij de Arbo arts. Hij vond trouwens dat implantaten heel mooi uitzagen ,vind ik ook , maar helaas gaan ze toch uit , gezondheid gaat voor ! Daar was hij met mij eens.