Foto's explantatie SteffieL

Deel je ervaringen en foto's
Daan

Ongelezen bericht 20 mar 2019 13:02

Hoi Steffie, blij weer iets van je te lezen. Hoeveel weken ben je verder? Ik zit er nog altijd tegenaan te hikken. Lijkt wel of angst steeds meer toeneemt :shock: . Volgende week eerste afspraak bij dr Adrichem. Vorige week bij dr. Kappel geweest. Ik hoop dat ik ook tevreden en blij terug kijk uiteindelijk op explantatie.
steffieL

Ongelezen bericht 20 mar 2019 18:51

diana1967 schreef:
20 mar 2019 11:42
lieve stefanie
prachtige borsten !
ik ga straks ook kijken voor bh's zonder beugel, omdat een beugel de lymfestroom beperkt
waar ben jij geslaagd voor bh?
ik houd denk ik een 85B over, mag over 1,5 week overdag een andere bh aan :D
groetjes
Diana
Hoi Diana,

Ik heb ook een beugelloze gekocht, wel met beugel gepast maar dat deed pijn aan de littekens.
Ik heb er 1 bij hunkemoller gekocht omdat ik even geholpen wilde worden bij de maatbepaling.
Nu had ik het idee dat die dame er niet op zat te wachten, meeting borstkas zelfs 5 cm minder omvang dan bij Velthuis en thuis.
Maar goed heb er 1 gevonden en gekocht.
Wilde bij de HEMA mijn vaste bh zonder beugels kopen, is ook zo ie zo beter voor je borsten maar daar hadden ze mijn maat niet.
Heb er nu 1 bij wehkamp besteld omdat ik de maat weet.
Heb je misschien een speciaalzaak (anders dan hunkemoller) in jouw buurt? Dan zou ik daar eerst kijken. En dan misschien alleen voor de maatbepaling gaan....
Ik mag vanaf maandag de sportbh in de nacht uit, draag hem nu buiten het douchen 24 uur per dag.
Gaat het verder goed met jouw herstel?

Liefs Stefanie
steffieL

Ongelezen bericht 20 mar 2019 18:59

Daan schreef:
20 mar 2019 13:02
Hoi Steffie, blij weer iets van je te lezen. Hoeveel weken ben je verder? Ik zit er nog altijd tegenaan te hikken. Lijkt wel of angst steeds meer toeneemt :shock: . Volgende week eerste afspraak bij dr Adrichem. Vorige week bij dr. Kappel geweest. Ik hoop dat ik ook tevreden en blij terug kijk uiteindelijk op explantatie.
Hey Daan,

Niet bang zijn lieverd, komt echt goed.
Dr van Adrichem is zo lief en legt goed uit. Hij kan ook zo mooi opereren. Ik zal eerdaags nieuwe foto's maken.
Ik zit nu op 5,5 week. Geneest allemaal netjes.
Ik merk ook voordelen: Op mijn zij/buik of rug liggen doet geen pijn meer, ik wordt tot nu toe niet meer wakker met tintelende handen en voeten, ik heb voor de 2e maand op rij geen koortslip. Het begon te tintelen maar niet doorgezet.
Heb alleen fysiotherapie voor een overspannen rugspier. Verkeerde houding aangenomen.
Ben afgelopen maandag, op week 5, pas begonnen met werken (zit in de zorg) en dat bouw ik deze week op.
Heb tot nu toe weinig huishouden gedaan, op advies maar 15 min strijken bv en 6 weken niet stofzuigen, geen zware dingen tillen, veel wandelen en vanaf maandag mag ik weer rustig aan hardlopen opbouwen.
Mijn vriend doet nu even de zware dingen in huis en dan kan ik maandag alles weer op gaan pakken.
Ik heb echt de tijd genomen voor het genezen.
Ik snap uiteraard dat het allemaal best spannend is maar geloof me, als je je beter gaat voelen dan weet je waar je het voor doet.

Liefs Stefanie
Luna MKS

Ongelezen bericht 20 mar 2019 20:42

steffieL schreef:
20 mar 2019 11:21
Luna schreef:
15 feb 2019 10:36
Lieve SteffieL, jij hebt zeker geen A maar ik denk een 70C.
Je hebt een smalle omvang en brede volle borsten.
Misschien is het een 70B omdat er nog wat vocht in zit misschien. Toch denk ik dat die dan te klein is.
Als je omvang 75 hebt is het een mooie 75B😀
Perfect en supermooi!😍

Ik snap wel dat je het in het echt beter kunt zien dan op foto, maar het is zeker geen A. Meet maar op:viewtopic.php?t=816

En doe rustig aan mop!😘
Zojuist mijn 1e nieuwe bh gekocht. Zonder beugels want dat deed nog zeer.
Het is echt een 75 A hoor :)
Ben blij met het resultaat, merk echt wel voordelen van de explantatie.

Liefs Stefanie
Lieve Steffie,

Dan heb je een bredere omvang dan ik dacht. Je ziet er heel tenger uit. Ik heb zelf namelijk wel 70 omvang maar een 75A is toch echt veel te klein voor mij qua cup, qua omvang weer te groot. De bandjes zitten dan los maar mijn borsten passen echt niet in een A cup.

Je borsten zijn ietsje leger dan op de eerste foto door het vocht dat weg is, toch vind ik je borsten mooi, A of niet.

Blij dat je tevreden bent op je mooie borsten!!! :D Veel vrouwen zouden hier alles voor over hebben hoor!!! :(

X Luna

Je moet trouwens altijd voorover buigen voor je meet. Anders meet je niet alles, want onze borsten zijn nu platter aan de bovenkant en breder aan de zijkanten. Een gewone meting zoals ze dat in de winkel doen, is niet altijd betrouwbaar...
steffieL

Ongelezen bericht 20 mar 2019 21:18

Hoi Luna,

Mijn omvang is 70, die dame in de winkel dacht 65 te meten.
Die 75 A was wat minder meerekkend en de bandjes zijn te verstellen.
In de loop van de weken zie je de borsten minder vol zijn maar ze lijken iets groter dan voor de vergroting.
Moet je eerlijk zeggen dat het me niet zo kan schelen, ik wil me weer beter gaan voelen en ik merk nu al dat ik al comfortabeler ben in het niet dragen van protheses.
Zal binnenkort een nieuwe foto maken, de laatste zijn al van 3 weken terug.

Liefs Stefanie
Luna MKS

Ongelezen bericht 20 mar 2019 22:47

Zie je nou toch onder de 70 ;) Ik meet ook onder de 70, maar maat 70 past prima. Bij maat 75 zijn de bandjes echt te groot. Hij moet op de eerste stand goed zitten, omdat de elastieken na verloop van tijd uitrekken, dus daar moet je wel rekening mee houden.
Ik vind de gewone bh's nog steeds ondingen ook al draag ik ze wel steeds vaker. Maar geef mij maar de sportbh's van de Hema ;)
Daniëlle Slingerland

Ongelezen bericht 07 apr 2019 08:28

thanks voor het delen van je explantatie journey, ik vind dat ze echt supermooi zijn geworden!

liefs, Danielle Slingerland
Jansje3

Ongelezen bericht 07 apr 2019 12:13

Ik heb vandaag ( dag3) ook mijn sportbh (tje) van de Hema aangedaan.
een fijn zacht bhtje, zit lekker en heeft een wat lagere voorkant met Vhalsje
Dat ziet er wat pittiger uit. Heel klein inimini decolleteetje :-)
Deze bh heeft ook een mooie rug.
aanrader
Schermafbeelding 2019-04-07 om 12.11.12.png
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”