voorstellen Gea

Protheses vanwege cosmetische reden.
Gea

Ongelezen bericht 22 dec 2018 12:48

Hallo allemaal.
Ik ben Gea en 49.
Vanaf rond 20 heb ik siliconen.
Dat wou ik destijds graag, omdat ik geen borst groei had. Ik hoefde geen bh te dragen. Dus heb ik een kleine b, gekregen. En ben daar heel erg blij mee, ik voelde me meer vrouw.
ca 15 jaar later, kreeg ik last aan linker zijde en bleek dat die kant was gaan lekken. Ik heb toen nieuwe implantaten gekregen. Dat ging niet helemaal goed,want links was een grote wond, maar uiteindelijk zitten ze er beide weer goed in.
De jaren daarna 2 kinderen gekregen en borstvoeding gegeven.
Op dit moment heb ik weer last aan de linkerkant en wil dat er naar gekeken wordt. Ik moet nog bellen voor afspraak. Ik weet eigenlijk niet of ik eerst bij huisarts moet zijn, of rechtstreeks ziekenhuis moet bellen. En zie er enorm tegen op ook.
Ook heb ik oproep gekregen voor borstonderzoek via mammografie, dit zie ik helemaal niet zitten. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik wil dit combineren met onderzoek voor mijn implantaten :) hopelijk een echo, waarop ze meteen alles goed kunnen zien.
En waarschijnlijk wil ik mijn implantaten verwijderen, maar ik weet niet hoe verder, met een plat voorgevel.

Dit is het wat ik graag met jullie wil delen, hopend op steun en advies .
Groeten en liefs Gea
Sol

Ongelezen bericht 22 dec 2018 13:38

Lieve Gea

Van harte welkom op het forum. Wat betreft je eerste vraag over mammografie

viewtopic.php?f=89&t=1448

Ik zou het niet doen!!! Te veel en te vaak gaat dat mis!!!

Verder zou ik echt overwegen om de troep eruit te laten halen. Ik weet dat je er tegenop ziet om plat te zijn, maar heel vaak na zwangerschappen aankomen en dergelijke, verandert er echt wel wat. Vaak valt dit erg mee!!!
Kijk rustig even rond op ons forum. Hier vind je op je meeste vragen antwoord viewforum.php?f=208
Veel succes!!
diana1967

Ongelezen bericht 27 dec 2018 13:14

Hallo Gea,

Ik heb in 2009 en in 2017 een mammografie gedaan; wist toen nog niet dat dit schadelijk kon zijn.
Achteraf bekeken, zijn er vanaf die tijd klachten langzaam aan gekomen, ligt het daaraan? ik weet het niet,
maar gezien de info op de site lijkt het me van wel.
Een echo wilden ze bij mij niet doen, het kon allemaal wel.
Nu weet ik beter, maar ik neem het zeker mee naar de PC.
Uit mijn ervaring weet ik, dat een verwijzing van de huisarts nodig is, om het eerste consult ook vergoedt te krijgen, maar of dat voor iedereen geldt??
Heel veel succes met het uitzoeken en je beslissing, net als ik en vele anderen, kom jij uiteindelijk ook tot je besluit
ileve groetjes
Diana
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”