Arm- en beenamputatie door siliconen

Lees wat de risico's zijn en deel je ervaringen.
esart88

Ongelezen bericht 03 mei 2013 08:32

Hai Jacquelien de operatie is achter de rug inmiddels hoop dat alles goed is gegaan.
Ik wil je heel veel sterkte wensen met alles!!!!

Veel liefs Es *LOVE* +LOVE+
Wendy

Ongelezen bericht 04 mei 2013 09:00

Lieve Jacqueline, hopelijk is de operatie goed verlopen...
We denken aan je! xxx LOVE3
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Luna MKS

Ongelezen bericht 14 mei 2013 20:06

De operatie is goed verlopen en Jaqueline is thuis en vecht door.

Jacqueline,

Afbeelding

KUS+ Luna

Ps. I LOVE3 U!
Ikke

Ongelezen bericht 20 mei 2013 21:30

Ook ik denk aan jou Jacqueline.....veel sterkte..... IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM
Francien

Ongelezen bericht 23 mei 2013 06:37

Wat verschrikkelijk dit.... :cry:

Is er iemand die weet hoe het nu met Jacqueline gaat??
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 mei 2013 15:40

Met Jacqueline gaat het naar omstandigheden heel erg goed. Ze laat zich niet zomaar uit het veld slaan. Ze zal als ze daar straks de kracht voor heeft, zelf iets schrijven over haar ervaring.

+LOVE+ Luna
Laura

Ongelezen bericht 03 jun 2014 09:07

Jeetje lees dit nu pas :cry: vreselijk
jacqueliinee1

Ongelezen bericht 20 okt 2016 11:52

Hallo allemaal
sorry dat ik al een tijdje niets meer heb laten horen :oops:
Na mijn bovenbeen amputatie, is er van alles gebeurd. Zoals de meesten al weten zit de siliconen massa Door mijn hele lichaam en komt er neer nooit meer uit !!
Het zit in mijn zenuwen mijn spieren en eigenlijk overal
na mijn amputatie van mijn been werd ook mijn recterarm heel slecht en zo ook mijn middenrif rechts zodat mijn long recta ook niet meer werkt!!

Maar of dat niet genoeg was gingen de spieren in mijn stomp weer opnieuw een eigen leven lijden, zodat er besloten werd dat er pezen en spieren losgemaakt werden in mijn stomp
dan zou het probleem volgens de artsen opgelost zijn!
maar naar 6 weken begon weer hetzelfde iets wat eigenlijk niet kon want zo vlug kon er geen contractuur ontstaan! Dus weer onder het mes maar de artsen geloofden niet wat ze zagen de stomp zat weer in een contractuur! Dus nu een Veel groter stuk in mijn lies weggehaald wat pezen en spieren betreft! En ja hoor toen ik bijkwam lag mijn stomp weer netjes naast mijn been alleen dit duurde maar 2 dagen !,
de artsen waren totaal verbaasd Hoe dit kon bestaan ze stonden letterlijk met de handen in hun haar dit was onmogelijk volgens hun ze konden er met de pet niet bij!!
Toen hebben ze besloten om opnieuw een amputatie uit tevoeren
Dit is ook gebeurd ze hebben in ieder geval alle pezen op eentje na weggehaald mijn bot helemaal ingekort hij is nu nog maar 3 cm en ze hebben hem naar buiten omgedraaid en de holte met wat losliggende spieren opgevuld zodat hij niet meer naar mijn goede been kon trekken!
Dit hebben ze op het goede moment gedaan anders was mijn goede been erook aangegaan daar waren ze heel bang voor!!
Dus dat geluk heb ik gelukkig

Heb nu nog een grote open wond die langzaam vanbinnen uit dicht moet groeien en iedere keer gespoeld moet worden!
maar gelukkig gaat het nu weer goed
:D
alleen hebben de spieren nu ook mijn goede arm te pakken die word nu ook steeds slechter dus zo langzamerhand hebben de siliconen mijn hele lichaam in hun macht !!!

Maar ik geef de moed nooit op en blijf DOORVECHTEN EN GEEF NIET OP
en probeer op allerlei mogelijke manieren te vechten tegen de siliconen industrie die ik bij deze hartelijk wil bedanken voor het vergallen van mijn leven !!!

Maar voor iedereen geef nooit op en bij de artsen geloof in jezelf en vertel wat je echt voelt in je lichaam want doe je dit niet word er altijd negatief op gereageerd want volgens hun is het allemaal niet mogelijk maar als je dit hebt gelezen dan zie je dat hun dus ook voor raadsels staan

DUS GELOOF IN JEZELF EN GEEF NOOIT OP

Hele dikke KUS voor jullie allemaal

Liefs jacqueline
eindelijk bevrijd
Luna MKS

Ongelezen bericht 20 okt 2016 16:34

OMG :shock: Ben er stil van...en heel verdrietig :cry:
Jij bent een van de beste voorbeelden van wat die troep met een lichaam kan doen en ik hoop dat heet veel mensen je berichtje lezen.
Ik ben nu niet thuis, maar zodra ik thuis ben, zal ik jouw bericht op meerdere plekken plaatsten zodat het sneller gevonden wordt en vrouwen niet kiezen voor die criminele troep!!!
Zal dit nieuwe stuk ook naar Monique sturen zodat ze het op de site zet, want het is gewoon afschuwelijk!!!!
Ik stuur je al mijn liefde +LOVE+ +LOVE+ CYBERKISS =liefs= +Liefs+ -BLOEM- _Omhelzing KUS+ IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM +IK WENS+
Luna
claudiak85

Ongelezen bericht 20 okt 2016 16:51

Wauw...sprakeloos... en nog steeds blijven volhouden dat het volkomen veilig is in de media.. waar zijn ze in godsnaam mee bezig!?!?! Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe 😘
Liefs Claudia
zon

Ongelezen bericht 20 okt 2016 17:14

Jaqueline of anderen, weet iemand of de prothesen bij Jaqueline gescheurd zijn?
Luna MKS

Ongelezen bericht 20 okt 2016 21:29

Hoi lief zonnetje *LOVE*
De implantaten van Jacqueline waren inderdaad gescheurd. Ze heeft meerdere operaties gehad.

Hier lees je het verhaal over de amputatie: viewtopic.php?f=3&t=796&p=7430#p7430
Ik reageer morgen op je pm ok. Moet nu echt naar me bed het is al veel te laat voor me.

Welterusten lieverd

CYBERKISS
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 okt 2016 15:14

Lieve Jacqueline,

Ik heb jouw berichten op een opvallende plek gedaan en hoop dat veel vrouwen die vinden. Ik had ze eerst in het subforum "Neem geen implantaten" maar ik had het forum helemaal veranderd en veel subfora verwijderd. Maar jouw verhaal en meer verhalen als de jouwe zijn belangrijk om apart te vermelden, omdat ze zo extreem zijn.
Ik zal er meer verhalen bij gaan plaatsen en ook mijn eigen stukje over de beperkingen, want ook die zijn abnormaal te noemen en heel herkenbaar voor heel veel vrouwen. Het is gewoon criminele troep!!!!

Ik denk aan je lieverd _Omhelzing +Vlinder+ -BLOEM- KUS+
jacqueliinee1

Ongelezen bericht 24 okt 2016 19:52

Dank je wel voor al je goede inzet😚
je bent een engel
veel liefde voor jou !!
Liefs jacqueline ❤❤❤❤
eindelijk bevrijd
WeerWennenAanAA

Ongelezen bericht 06 mar 2017 14:54

Hoi,
Ik ben redelijk nieuw hier dus lees nu pas jouw verhaal... Wat afschuwelijk wat jij moet doorstaan Jacqueline. Ik zit met een brok in m'n keel je verhaal te lezen.
Ik hoop dat het delen van jou verhaal bij vrouwen de ogen opent die nog twijfelen of ze hun implantaten moeten laten verwijderen. Ook als ze niet aantoonbaar lekken zou iedereen ze er uit moeten halen om te voorkomen dat er op een dag geen weg meer terug is. Ik zag dat je al even niks hebt gepost dus hoop dat je het niet vervelend vind dat er eens in de zo wel tijd weer een reactie komt op jouw verhaal.

Ik wens je heel veel kracht en sterkte!

Liefs Wendy
Plaats reactie

Terug naar “Risico's, lekken, scheuren, zweten”