Even voorstellen; Elle

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 21 okt 2015 11:40

Hoi lieve Elle,
Ben zo blij voor je dat je genoeg vet hebt voor de eerste sessie! Zo blij dat je dit kunt doen en niet voor implantaten kiest!!! Party time
Laat ons maar weten wanneer je moet en vertel ons hoe het ging. En als je foto´s wilt plaatsen graag! En als het niet kan mag je ze ook naar mij sturen en als je dat niet wilt, mag dat ook hoor. We hebben gelukkig al wat foto´s van dames en op internet staat ook veel. Alleen vind ik de foto´s van internet iets minder betrouwbaar. Ze lijken te mooi om waar te zijn denk ik soms.

Nou mop heel veel succes met je wedstrijd in november!!!! GOOD_LUCK

Dikke X Luna =liefs=
ildiko

Ongelezen bericht 24 okt 2015 13:57

Hallo Elle ,

Zeer goede en wijze beslissing van jou +Thumbs+Up+ en ik hoop met heel mijn hart dat je met 1behandeling je perfecte boezem bereikt heel veel succes en spoedig herstel strakjes Flower2

liefs ildiko
Elle

Ongelezen bericht 28 okt 2015 22:23

Dankjulliewel voor de lieve reacties! Vind het heel fijn en bijzonder dat jullie zo enthousiast kunnen zijn voor iemand anders!
Ik ben jullie allemaal heel dankbaar dat jullie me hebben geholpen met het maken van een verstandige beslissing, en niet eentje waar ik misschien nare gevolgen aan had overgehouden.

Ik heb nog geen datum van de behandeling. Het laatste contact met de plannings-afdeling is van alweer ruim twee weken geleden, dus heb ik zojuist (zo ongeduldig als ik ben..) een mailtje gestuurd om te vragen of er al wat bekend is.. Spannend, ik hou jullie op de hoogte!

Heb wel op advies van Dr.Kappel gister een speciale broek besteld voor na de operatie. Ben erg benieuwd hoe die me gaat bevallen, zal achteraf vast mijn ervaringen daarover delen.
Verder heb ik gelukkig al een uitgebreide collectie sport-beha's in alle vormen en maten dus daar moet zeker wat tussen zitten wat me na de operatie goed zit.

Wat betreft de foto's; ik ben zeker van plan om voor- en na-foto's te gaan maken, op verschillende momenten in het 'proces'. Ik denk er nog over na of ik deze op het forum durf te plaatsen, maar ik zal ze anders sowieso aan jou sturen, Luna. Hopelijk kun je er dan iemand anders mee helpen :).

Sorry als mijn berichtjes wat chaotisch zijn. Ik probeer zoveel mogelijk op te schrijven over waar ik nu mee bezig ben en wat er door mijn hoofd gaat wat betreft de behandeling. Omdat ik zelf veel heb gehad aan de ervaringen hier op het forum, probeer ik die van mij ook zo goed mogelijk te beschrijven, maar er vliegt van alles door mijn hoofd ;).
Luna MKS

Ongelezen bericht 29 okt 2015 12:37

Dank je wel voor alles en de foto's straks!!! Party time
Ik heb me een verzameling mooie tieten hahahaha

Grapje :lol:

CYBERKISS Luna
Elle

Ongelezen bericht 07 nov 2015 12:38

Ik hoop dat ik binnenkort een mooie bijdrage kan leveren aan je verzameling, Luna ;).

Ik heb inmiddels ook een datum; op 4 december kan ik terecht! Is supersnel, en komt wel dichtbij zo zeg! Wil niet als een zeikerd klinken, maar ik vind het steeds spannender worden..
Truuske

Ongelezen bericht 07 nov 2015 14:10

Hallo meisje,

Gefeliciteerd met je datum!!! Krijg je voor de feestdagen mooie kerstballetjes :oops: !!!!!!

Ik ben benieuwd naar het resultaat en bereid je maar rustig voor!!!

Truuske
Na 13 jaar implantaatvrij.......
Luna MKS

Ongelezen bericht 08 nov 2015 12:15

Party time 4 december! Spannend!!!!

x Luna
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 dec 2015 17:46

Lieve Elle,

Morgen is je grote dag!!!! FEESTJE

Ben heel erg blij voor je dat het eindelijk zover is!
Wees gerust, alles komt goed! Het is a piece of cake! ;)

Sterkte en succes mop!!!!!

KUS+ Luna

Laat maar snel weten hoe het ging ok?

Zal een apart forum maken voor je. Maar je kunt je ervaringen ook in dit topic doen, dan verplaats ik het daarna ok.

xxx
Elle

Ongelezen bericht 03 dec 2015 21:17

Dankjewel voor je lieve berichtje, Luna! Ik loop al een paar dagen als een kip zonder kop rond, dus je geruststellende woorden zijn erg welkom! Zoals je zegt; de grote dag, en hopelijk wordt dat morgen ook letterlijk een grote dag;).
Vind het mega spannend maar kijk er ook ontzettend naar uit. Ik zal zo snel mogelijk laten weten hoe het gegaan is:).

Nogmaals bedankt voor al jullie betrokkenheid en lieve woorden!
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 dec 2015 21:34

Afbeelding
Elle

Ongelezen bericht 04 dec 2015 22:11

Lieve allemaal,

Ik ben nog zo gammel als een kanarie maar wou even laten weten dat alles goed is gegaan. Ben net een uurtjeje thuis nu. Zou om 11.30 de OK op rijden, maar een stroomstoring door een groot deel van Utrecht zorgde ervoor dat ik pas 4 uur later de OK op reed.. Was even spannend, maar het wachten oh zo waard.
Durfde eerst niet te kijken toen ik wakker werd, maar toen ik dat uiteindelijk deed ben ik zo in tranen uitgebarsten dat één van de OK-assistenten volgens mij even schrok. Haar verzekerd dat het tranen van blijdschap waren en ben in dat opzicht nu behoorlijk een emotioneel hoopje. Om de vijf minuten biggelen er weer tranen omdat ik steeds terugdenk aan dat moment.. Naar beneden kijken, en zien dat er iets is is zo onbeschrijflijk. Het is zo zo mooi! Ben echt heel heel blij dat ik deze keuze gemaakt heb.

Zal binnenkort proberen meer te vertellen, ben namelijk best een beetje moe nu dus kruip zo lekker mn bedje in. Weltrusten allemaal!
sandokan

Ongelezen bericht 04 dec 2015 22:34

Hoi Elle,

Dat blijft nog wel even, dat huilen. Niets mis mee ;)
Welkom in de wereld van de natural beauties!
Lekker onderuit de komende tijd, dan gaat het helen het snelst.
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 dec 2015 12:13

He moppie,
Ben zo blij voor je dat het achter de rug is! Party time
En super blij dat je moest huilen van geluk!!!

We bouwen een feestje!!! FEESTJE

Pas goed op jezelf en rust goed uit oke.
En wees voorzichtig met je vet hahahaha
Goed eten en geen strakke bh en niet op je buik liggen enz.
En je man of vriend moet er echt voorlopig van afblijven hoor hahahaha
En geen push-up bh he. Dat mag echt nog niet hoor, want dan plet je de boel. Je vaatjes moeten kunnen ingroeien.
En het vet is nog erg kwetsbaar.

Dikke KUS+
sandokan

Ongelezen bericht 05 dec 2015 20:51

Ik heb net een ander verhaal zitten lezen met lipofilling. Daar waren foto's bij met behoorlijke kneuzingen. Hoe is dat bij jou? Hoe voel je je vandaag?
Elle

Ongelezen bericht 08 dec 2015 12:48

Ik heb zojuist onder het afgeschermde deel een aantal foto's geplaatst. Heb daar voor jou ook een foto geplaatst van de plek waar het vet geoogst is, sandokan. Leek me anders nogal moeilijk om uit te leggen hoe 'erg' dat nu is. Zelf vind ik het echt reuze meevallen. Vandaag is wel mijn eerste dag zonder de voorgeschreven pijnstillers, dus in dat opzicht heb ik vandaag een wat pittigere dag. De afgelopen dagen voelde ik me, gezien de situatie, eigenlijk best prima. De pijn valt me reuze mee, en als ik dan naar beneden kijk maakt dat alles goed. Vind het resultaat zo ontzettend mooi dat ik de pijn makkelijk vergeet. Alleen op een toilet-bril zitten is een uitdaging, aangezien precies op dat zitvlak het vet geoogst is.. ;).

Nu ben ik vooral 'druk' met het zorgen voor mijn vetcelletjes. Ik heb een bh-topje aan wat ik voor de zomer had gekocht en toen absoluut niet paste, en welke nu precies goed zit zonder daarbij enige druk te geven. Ik had voor na de operatie een sport-bh gekocht die een maatje groter was, maar die zit nu zelfs wat te krap (woehoe!) dus die ligt weer lekker in de kast. Overigens zijn op de foto nog wat streepjes te zien van het aftekenen.. Het leek me niet zo slim om dat eraf te poetsen, dus dat slijt vanzelf wel eraf.

Nog steeds ben ik wel emotioneel, er biggelt nog regelmatig een dikke traan over mijn wang. Dit is echt de beste keus die ik gemaakt heb en ik ben zo ontzettend dankbaar voor iedereens lieve woorden en goede advies. Zonder jullie had ik deze keus waarschijnlijk nooit gemaakt en dus ook niet zo'n fantastisch resultaat kunnen behalen. Dankjulliewel <3

Overigens heb ik nog meer foto's en wil ik in de loop van de tijd meer foto's maken om het resultaat goed te volgen. Voelde me er niet helemaal prettig bij om alle foto's online te zetten, maar zal deze foto's zeker aan jou toesturen, Luna. Is het handig als ik je tegen de tijd dat het resultaat wat definitiever is, meteen een heel pakketje stuur? Dan heb je alles bij elkaar :).
Plaats reactie

Terug naar “Stel jezelf voor (cosmetisch)”