Foto's explantatie Mcgahn 410 mm 245cc november 2015
He Sandokan,
Ik snap dat je in een dipje zit, maar je doet het zo goed en je bent al zover.
Het komt vast allemaal goed , weet waar je het voor doet.
Ik kan makkelijk praten ik kan nu al overal om janken.
Maar echt ik hoop dat het bij mij ook zo is na 4 dagen.
Blijf je ons op de hoogte houden.
Heb je trouwens veel pijn?
Veel sterkte meis...
Ik snap dat je in een dipje zit, maar je doet het zo goed en je bent al zover.
Het komt vast allemaal goed , weet waar je het voor doet.
Ik kan makkelijk praten ik kan nu al overal om janken.
Maar echt ik hoop dat het bij mij ook zo is na 4 dagen.
Blijf je ons op de hoogte houden.
Heb je trouwens veel pijn?
Veel sterkte meis...
Komt goed pop, je bent sterk hoor! CYBERKISS
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Pijn valt mee, het zijn vooral mijn ribben die zeer doen, en mijn borsten steken af en toe. Vandaag voor het eerst naar de winkel geweest en,... een leuke blouse gekocht, waar ik met mijn voorheen 75F NOOIT in had gepast. Was een goeie manier om op te vrolijken! Ik zou wel een moord doen voor een rondje hardlopen, maar dat laat ik nog maar even uit mijn hoofd. Vandaag is er een vocht blaar ontstaan tussen mijn borsten, op mijn ribben. Ik lijk wel een gemuteerde kameel 
Ik hoop voor jou dat je snel aan de beurt bent Ebriena, de spanning ervoor is nog vervelender dan erna.

Ik hoop voor jou dat je snel aan de beurt bent Ebriena, de spanning ervoor is nog vervelender dan erna.
Lieverd, voorlopig echt niet hardlopen hoor!! Je borsten moeten genezen vanbinnen! Als je gaat rennen, gaan je borsten alle kanten op dat is gevaarlijk joh!
En zeer pijnlijk dat merk je nu ook wel denk ik met zitten en lopen.
Doe rustig aan lieverd, heb geduld!
KNUFF Knuf!
En zeer pijnlijk dat merk je nu ook wel denk ik met zitten en lopen.
Doe rustig aan lieverd, heb geduld!
KNUFF Knuf!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Update! Ziet er prima uit.

Ik sta verstelt over de veerkracht van mijn lijf. Bijna 11 jaar borstimplantaten, en mijn borsten nemen geen wraak, maar nemen hun normale vorm aan binnen twee weken. De deuk in mijn linkerborst is minimaal. Ben gisteren naar Hunkemoller geweest om opnieuw te laten opmeten. Een mooie bh van de Sylvie lijn, 75E
Ik had een berg verwacht na mijn explantatie, maar dit is een vervroegd sinterklaas-, kerst- én verjaardagscadeau ineen! Mede dankzij dr Kappel! We're Happy! We are HAPPY! FEEST

Ik sta verstelt over de veerkracht van mijn lijf. Bijna 11 jaar borstimplantaten, en mijn borsten nemen geen wraak, maar nemen hun normale vorm aan binnen twee weken. De deuk in mijn linkerborst is minimaal. Ben gisteren naar Hunkemoller geweest om opnieuw te laten opmeten. Een mooie bh van de Sylvie lijn, 75E

Laatst gewijzigd door sandokan op 28 nov 2015 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooi hoor FEESTJE
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Had even je tekst gecorrigeerd, stond een woord die er echt niet hoorde
Was een foutje natuurlijk
Ja ze zijn heel erg mooi lieverd, je hebt echt geluk gehad.
Maar de meeste vrouwen herstellen goed hoor. Hoe meer weefsel je hebt hoe mooier ze weer kunnen worden.
Was een foutje natuurlijk
Ja ze zijn heel erg mooi lieverd, je hebt echt geluk gehad.
Maar de meeste vrouwen herstellen goed hoor. Hoe meer weefsel je hebt hoe mooier ze weer kunnen worden.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Heb je andere fotos weer goed gezet hoor!
Ze zijn echt prachtig!!!
Jouw borsten worden ook mooi lieve Ebriena. je moet alleen wat meer ervoor gaan doen. je borsten worden weer een beetje zoals ze waren maar wel heb je nu meer weefsel dan toen vermoed ik. Wat denk je zelf?
Heel veel sterkte het is bijna zover! Party time
Ze zijn echt prachtig!!!
Jouw borsten worden ook mooi lieve Ebriena. je moet alleen wat meer ervoor gaan doen. je borsten worden weer een beetje zoals ze waren maar wel heb je nu meer weefsel dan toen vermoed ik. Wat denk je zelf?
Heel veel sterkte het is bijna zover! Party time
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Dank jullie allemaal! Ebriena, wees niet al te bang, je lichaam kan je verstelt doen staan. Ik heb zelf veel gehad aan de reviews en foto's op realself.( Natuurlijk ook van deze site, maar realself is wereldwijd en het aantal foto's en verhalen daardoor nogal wat meer, al is het wel in het engels) Ik was eigenlijk overal op voorbereid daardoor. Ik heb daar zelf ook een review op geplaatst. Vandaag heb ik erg last van branderige steken in mijn borsten. Maar dat zal wel komen omdat het aan het helen is, en de zenuwen zich aan het herstellen zijn.
Goeie tip: ga NIET te vroeg bh's kopen...
Het gaat prima hier. Borsten zijn nog steeds gevoelig, maar ik heb al weer hardgelopen. Niemand op de sportschool is iets opgevallen.
"You wouldn't worry so much about what others think of you if you realized how seldom they do".
Eleanor Roosevelt
Alle bh's die in de eerste week nog paste zijn nu te groot. Ik hield dus blijkbaar toch een berg vocht vast. Ik ben morgen exact 4 weken verder. Ik ga mij vandaag opnieuw laten opmeten voor een bh. Maar ik ben absoluut niet ontevreden hoor! Ik heb er een sportief setje borsten voor terug, en ik kreeg nog een leuk compliment van iemand. Die dacht dat mijn buik zoveel slanker was.Ik snapte direct waarom, want ik loop weer kaarsrecht op, omdat ik geen last meer heb van mijn rug en mijn schouders. Mijn gewrichten in mijn hele lichaam zijn trouwens tot rust aan het komen. Mijn stoelgang helaas niet. Voor de rest merk ik nog niet veel verbetering, maar mijn lichaam is nog steeds aan het helen.

Het gaat prima hier. Borsten zijn nog steeds gevoelig, maar ik heb al weer hardgelopen. Niemand op de sportschool is iets opgevallen.
"You wouldn't worry so much about what others think of you if you realized how seldom they do".
Eleanor Roosevelt
Alle bh's die in de eerste week nog paste zijn nu te groot. Ik hield dus blijkbaar toch een berg vocht vast. Ik ben morgen exact 4 weken verder. Ik ga mij vandaag opnieuw laten opmeten voor een bh. Maar ik ben absoluut niet ontevreden hoor! Ik heb er een sportief setje borsten voor terug, en ik kreeg nog een leuk compliment van iemand. Die dacht dat mijn buik zoveel slanker was.Ik snapte direct waarom, want ik loop weer kaarsrecht op, omdat ik geen last meer heb van mijn rug en mijn schouders. Mijn gewrichten in mijn hele lichaam zijn trouwens tot rust aan het komen. Mijn stoelgang helaas niet. Voor de rest merk ik nog niet veel verbetering, maar mijn lichaam is nog steeds aan het helen.

Ziet er heel goed uit lieverd, ben heel erg blij voor je!!! Party time
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~