voorstellen borstvergroting in planning
Lieve meiden
Eergister was ik mee met mijn zus haar laatste pas sessie.
En mijn keuze is de goede geweest, ik ben zo blij dat ik
de borstvergroting niet heb doorgezet. Waarom heb ik daar ooit over nagedacht?
Ik stelde veel vragen en die arts zei: je zusje is wel streng hoor.
Ja hij zal wel denken, de zus kan ik wel mooi een beetje bepraten maar dag zusje is lastig. Ze gaat het echt doen in november de betaling is al rond. Mijn moeder vind het zo enorm overbodig en zegt ook stop die troep niet in je lichaam, ze praat nog wel even met mn zus. Maar als het zo ver is zal ik ook wel haar herstel steunen en haar zoveel mogelijk helpen.
Eergister was ik mee met mijn zus haar laatste pas sessie.
En mijn keuze is de goede geweest, ik ben zo blij dat ik
de borstvergroting niet heb doorgezet. Waarom heb ik daar ooit over nagedacht?
Ik stelde veel vragen en die arts zei: je zusje is wel streng hoor.
Ja hij zal wel denken, de zus kan ik wel mooi een beetje bepraten maar dag zusje is lastig. Ze gaat het echt doen in november de betaling is al rond. Mijn moeder vind het zo enorm overbodig en zegt ook stop die troep niet in je lichaam, ze praat nog wel even met mn zus. Maar als het zo ver is zal ik ook wel haar herstel steunen en haar zoveel mogelijk helpen.
Ben nog steeds heel erg trots op je! Het is makkelijker om het wel te doen dan niet te doen.
Laten we hopen dat je zus geen klachten krijgt. Geen enkele vrouw verdiend zo iets.
Fijn weekend alvast!
+LOVE+ Luna
Laten we hopen dat je zus geen klachten krijgt. Geen enkele vrouw verdiend zo iets.
Fijn weekend alvast!
+LOVE+ Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
Ik was in de war met de datum. De tijd gaat ook zo snel.
Inmiddels heeft ze nu een dikke week haar implantaten ze hersteld redelijk goed en was erg blij toen ze ze voor het eerst mocht bekijken.
Ik heb nog veel gelezen over de siliconen en ik vind het erg eng.
Hopelijk zal ze nooit ergens last van krijgen. Ikzelf ben nu tevreden en als ik ooit wel zou willen dan zou ik lipofilling doen. Maar het kost veel geld en heb daar liever iets anders voor. Ik ga benieuwd zijn naar het eindresultaat over een aantal weken / maanden. Dat gaat nog duren. Haar siliconen heten trouwens natrelle.
Inmiddels heeft ze nu een dikke week haar implantaten ze hersteld redelijk goed en was erg blij toen ze ze voor het eerst mocht bekijken.
Ik heb nog veel gelezen over de siliconen en ik vind het erg eng.
Hopelijk zal ze nooit ergens last van krijgen. Ikzelf ben nu tevreden en als ik ooit wel zou willen dan zou ik lipofilling doen. Maar het kost veel geld en heb daar liever iets anders voor. Ik ga benieuwd zijn naar het eindresultaat over een aantal weken / maanden. Dat gaat nog duren. Haar siliconen heten trouwens natrelle.
Lieve Luna hoe gaat het op dit moment met jou?Luna schreef:Ben nog steeds heel erg trots op je! Het is makkelijker om het wel te doen dan niet te doen.
Fijn weekend alvast!
+LOVE+ Luna
Hoi lieverd, Ik zal je een pm sturen.
Dikke X
Dikke X
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op