voorstellen borstvergroting in planning
Mijn moeder kwam van de week ineens aanzetten met lipofilling!
Ze zei dat is echt een geweldig alternatief haha, zo lief!
Iemand die ik via via ken (dus niet heel goed) heeft last van klachten (bv gehad zo'n 6 jaar terug denk ik, weet het niet precies) ze heeft pijn klachten in haar lichaam. Haar vingers en armen doen pijn, ze schreeuwt het soms uit van de pijn. Zijn dit klachten die ook voorkomen bij vrouwen hier?
Ze zei dat is echt een geweldig alternatief haha, zo lief!
Iemand die ik via via ken (dus niet heel goed) heeft last van klachten (bv gehad zo'n 6 jaar terug denk ik, weet het niet precies) ze heeft pijn klachten in haar lichaam. Haar vingers en armen doen pijn, ze schreeuwt het soms uit van de pijn. Zijn dit klachten die ook voorkomen bij vrouwen hier?
Jazeker! Wijs haar op onze site en het forum! Laar haar de klachtenlijst invullen dan krijgt ze een advies. Zie mijn onderschrift.
Fijn weekend lieverd!
x Luna
Fijn weekend lieverd!
x Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Bedankt schat!
Ik heb het doorgegeven aan degene die haar beter kent. Ik hoop dat de boodschap goed wordt doorgegeven en dat ze op zoek gaat naar de verhalen van vrouwen die ziek zijn geworden, en misschien dat ze zichzelf hierin herkent. Hoe meer vrouwen geholpen worden hoe beter!
Fijn weekend!
Xxxx
Ik heb het doorgegeven aan degene die haar beter kent. Ik hoop dat de boodschap goed wordt doorgegeven en dat ze op zoek gaat naar de verhalen van vrouwen die ziek zijn geworden, en misschien dat ze zichzelf hierin herkent. Hoe meer vrouwen geholpen worden hoe beter!
Fijn weekend!
Xxxx
He meiden.
Zit nu te kijken naar mislukte plastische chirurgie op rtl 5.
Ook 2 vrouwen met siliconen, ze hebben beide klachten! En ze laten zien hoe de implantaten eruit komen, vreselijk!
Ik ben zo enorm blij met de keuze geen operatie te laten doen!
Beste keuze ooit!
Ook 2 vrouwen met siliconen, ze hebben beide klachten! En ze laten zien hoe de implantaten eruit komen, vreselijk!
Beste keuze ooit!
Hallo CHANELchanel12 schreef:He meiden.
Beste keuze ooit!
Ik heb zojuist programma gemist gekeken RTL 5 naar aanleiding van je schrijven ..
Ik werd er echt niet goed van bah.
Ik word 21 januari 2015 geopereerd ze gaan er ook uit en nooit meer erin .
Vind het doodeng na die beelden gezien te hebben ..
Goed dat je het even gepost hebt ..
Liefs ROSIE
Hoi Chanel,
Ik had er gisteren ook even op gegoogeld maar niet gekeken, want het was al laat. Zal straks wel kijken en het ook plaatsen. Dank je wel voor het vertellen!!
Als je meer programma´s ziet over alles wat met borstvergrotingen die fout gaan te maken heeft, zou je dat dan willen dorgeven? We kijken zelf niet zoveel tv namelijk. Alleen als we weten dat er iets komt.
Nou een hele fijne dag voor jullie allemaal. Nog een paar daagjes en dan mogen we weer een nieuw jaar verwelkomen. Laten we hopen dat het een mooi jaar wordt.
Dikke kus,
Luna
Shok Doc: Mislukte Plastische Chirurgie
http://www.rtlxl.nl/#!/shock-doc-misluk ... 600318eb4b
(kopieer de url en plak hem in de adresbalk)
Ik had er gisteren ook even op gegoogeld maar niet gekeken, want het was al laat. Zal straks wel kijken en het ook plaatsen. Dank je wel voor het vertellen!!
Als je meer programma´s ziet over alles wat met borstvergrotingen die fout gaan te maken heeft, zou je dat dan willen dorgeven? We kijken zelf niet zoveel tv namelijk. Alleen als we weten dat er iets komt.
Nou een hele fijne dag voor jullie allemaal. Nog een paar daagjes en dan mogen we weer een nieuw jaar verwelkomen. Laten we hopen dat het een mooi jaar wordt.
Dikke kus,
Luna
Shok Doc: Mislukte Plastische Chirurgie
http://www.rtlxl.nl/#!/shock-doc-misluk ... 600318eb4b
(kopieer de url en plak hem in de adresbalk)
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Die vrouw die haar lippen liet doen heeft echt veel meer aan haar gezicht laten doen (lippen, neus, wangen) en ook haar borsten. Je ziet het gewoon meteen als mensen plastische chirurgie aan het gezicht hebben laten doen. Ik vind het maar niets echt waar. Wat een fake pop zeg hahahahaha. Ook bij de borsten zie he het meteen. Het valt me op hoeveel vrouwen dat laten doen. Overal zie ik vrouwen met gigantische borsten nou je gaat me niet vertellen dat het allemaal moeder natuur is. Ik vind het nep. Echt lelijk ook. Geef mij maar puur natuur.
Van de borsten van dame 1 begrijp ik heel goed dat ze daar mee zat omdat ze bijna geen borsten had. Wel jammer dat ze weer nieuwe nam. Jammer dat ze haar niet op lipofilling hebben gewezen.
Van de borsten van dame 1 begrijp ik heel goed dat ze daar mee zat omdat ze bijna geen borsten had. Wel jammer dat ze weer nieuwe nam. Jammer dat ze haar niet op lipofilling hebben gewezen.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Dame 2 is een heel mooi voorbeeld van verwijderen en niets meer erin. Ze zijn prachtig haar eigen borsten. Snap niet dat zij een bv liet doen.
Hoop dat er een keer een goed voorbeeld komt van een dame met iets minder weefsel zodat andere dames daar wat aan hebben en zullen zien dat het best wel mee kan vallen.
Dank je wel Chanel voor je tip!
X
Hoop dat er een keer een goed voorbeeld komt van een dame met iets minder weefsel zodat andere dames daar wat aan hebben en zullen zien dat het best wel mee kan vallen.
Dank je wel Chanel voor je tip!
X
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lieve meiden, even een update.
Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier was.
Ben aan het sporten en voel me zo enorm goed!
Ik ben veel zelfverzekerder geworden over mijn lichaam, ben er echt blij mee.
Mijn borsten zijn nog steeds niet zo groot als ik ze zou willen maar ik houd wel van ze. Eigenlijk passen ze precies bij me, en een goede bh kan een wondertje verrichten haha.
Mijn zus gaat onder het mes. Ik heb haar heel veel verteld, over het ziek worden en ik zei neem dan geen siliconen maar zout siliconen. Haar keuze staat vast, ze doet toch wat ze wil en dat is haar goed recht. Ik zal zeker ook blij voor haar zijn als zij blij is. Maar ik houd mn hart vast dat ze straks niet dood ziek word.. je kunt vrouwen zoveel mogelijk informeren maar tegenhouden kun je ze niet. Deze industrie zal nog lang voort bestaan. Ik heb haar verteld dat als ze scheuren je die troep in je lichaam krijgt. Maar ze is natuurlijk met haar hoofd bij mooie grotere borsten en dan wil je dat zo graag dat het niet genoeg tot je doordringt (de gevolgen die je kunt krijgen)
Het is alweer een tijdje geleden dat ik hier was.
Ben aan het sporten en voel me zo enorm goed!
Ik ben veel zelfverzekerder geworden over mijn lichaam, ben er echt blij mee.
Mijn borsten zijn nog steeds niet zo groot als ik ze zou willen maar ik houd wel van ze. Eigenlijk passen ze precies bij me, en een goede bh kan een wondertje verrichten haha.
Mijn zus gaat onder het mes. Ik heb haar heel veel verteld, over het ziek worden en ik zei neem dan geen siliconen maar zout siliconen. Haar keuze staat vast, ze doet toch wat ze wil en dat is haar goed recht. Ik zal zeker ook blij voor haar zijn als zij blij is. Maar ik houd mn hart vast dat ze straks niet dood ziek word.. je kunt vrouwen zoveel mogelijk informeren maar tegenhouden kun je ze niet. Deze industrie zal nog lang voort bestaan. Ik heb haar verteld dat als ze scheuren je die troep in je lichaam krijgt. Maar ze is natuurlijk met haar hoofd bij mooie grotere borsten en dan wil je dat zo graag dat het niet genoeg tot je doordringt (de gevolgen die je kunt krijgen)
Lieve Chanel,
Wat leuk om weer wat van je te horen! Ben zo blij dat je nu wat vrede hebt gevonden met je cupmaat. Je bent prachtig lieverd!!! Ik denk dat veel vrouwen jouw lijf zouden willen hebben hahahaha. Als je mooi slank bent, dan zijn hele grote borsten niet eens zo mooi vind ik zelf. Een handjevol is meer dan genoeg hoor.
Wat jammer dat je zus toch voor een bv met siliconen kiest. Heb je haar niet naar dr. Kappel laten gaan?
Laten we hopen dat ze geen klachten krijgt, want het kan echt je leven verzieken en beperken.
Geniet maar fijn van je mooie lijf in het mooie weer. Showen die handel!
Heel veel kusjes en liefs,
Luna
Wat leuk om weer wat van je te horen! Ben zo blij dat je nu wat vrede hebt gevonden met je cupmaat. Je bent prachtig lieverd!!! Ik denk dat veel vrouwen jouw lijf zouden willen hebben hahahaha. Als je mooi slank bent, dan zijn hele grote borsten niet eens zo mooi vind ik zelf. Een handjevol is meer dan genoeg hoor.

Wat jammer dat je zus toch voor een bv met siliconen kiest. Heb je haar niet naar dr. Kappel laten gaan?
Laten we hopen dat ze geen klachten krijgt, want het kan echt je leven verzieken en beperken.
Geniet maar fijn van je mooie lijf in het mooie weer. Showen die handel!

Heel veel kusjes en liefs,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lieve Luna
Gelukkig gaat ze niet zomaar naar een goedkopere kliniek maar toch gaat ze niet voor zout water helaas. Ik hoop dat ze nooit klachten zal krijgen, ik heb haar verwezen naar het forum en ze heeft hier ook gelezen. Gelukkig heeft het mij behoed voor een fout, maar je kunt denk ik niet iedereen behoeden helaas.
Hoe gaat het met je?
Gelukkig gaat ze niet zomaar naar een goedkopere kliniek maar toch gaat ze niet voor zout water helaas. Ik hoop dat ze nooit klachten zal krijgen, ik heb haar verwezen naar het forum en ze heeft hier ook gelezen. Gelukkig heeft het mij behoed voor een fout, maar je kunt denk ik niet iedereen behoeden helaas.
Hoe gaat het met je?
Hoi Chanel, Ik las even mee en zag mijn opmerking bij Mask ,die ook niet meer voor een BV ging. Helaas heeft een van de 2 meiden die ik in eerste instantie kon tegenhouden ,toch besloten zich te laten opereren . Zo'n prachtige jonge meid ! Ik me weer zorgen maken natuurlijk... Maar wat ze in hun kop hebben zit niet in hun kont ! (Belgisch spreekwoord)
Nog straffer ,zij heeft plannen om ook haar billen te laten opvullen....Ik hoop dat t met jouw zus goed gaat natuurlijk ,net als jij dat doet ,maar laat het los lieverd : Het is háar keuze ! Dag ,fijne dag Janneke xxx (en ja... Luna ..hoe gaat het met jou ? )

Lieve janneke
Dank je wel voor je berichtje. Jeetje, dus nu de billen nog.. De billen kun je nog trainen en met goede voeding echt prachtig krijgen! Jammer.. Hoop dat alles goed zal gaan..
Ik ga het loslaten inderdaad, ik heb mijn best gedaan haar te informeren.
Het was ook niet de bedoeling om haar tegen te houden, het is haar lichaam.
Maar ik wilde wel dat ze zou weten wat er zou kunnen gebeuren.
Liefs!
Dank je wel voor je berichtje. Jeetje, dus nu de billen nog.. De billen kun je nog trainen en met goede voeding echt prachtig krijgen! Jammer.. Hoop dat alles goed zal gaan..
Ik ga het loslaten inderdaad, ik heb mijn best gedaan haar te informeren.
Het was ook niet de bedoeling om haar tegen te houden, het is haar lichaam.
Maar ik wilde wel dat ze zou weten wat er zou kunnen gebeuren.
Liefs!
Lieve mensen,
Vroeger waren artsen genezers, maar nu zijn er bij die gezonde vrouwen complexen gaan aanpraten, door b.v te adverteren met zoiets krankzinnigs al een bilvergroting!
Daarvoor gaan ze in gezonde lijven snijden !
http://klachtensilicon.forum2go.nl/vumc ... 92-30.html
Wees blij dat je gezond bent.!!! Dat roep ik vooral steeds nadat ik borstkanker overleefd heb. Gelukkig borstbesparend geopereerd !
Ik zou nooit die chemische troep in m'n lichaam laten plaatsen, zeker niet na wat ik er nu allemaal over te weten ben gekomen.
Ga lekker genieten van het geld dat je bespaart door niets in je lichaam te laten plaatsen !!
groetjes,
Joke
Vroeger waren artsen genezers, maar nu zijn er bij die gezonde vrouwen complexen gaan aanpraten, door b.v te adverteren met zoiets krankzinnigs al een bilvergroting!
Daarvoor gaan ze in gezonde lijven snijden !
http://klachtensilicon.forum2go.nl/vumc ... 92-30.html
Wees blij dat je gezond bent.!!! Dat roep ik vooral steeds nadat ik borstkanker overleefd heb. Gelukkig borstbesparend geopereerd !
Ik zou nooit die chemische troep in m'n lichaam laten plaatsen, zeker niet na wat ik er nu allemaal over te weten ben gekomen.
Ga lekker genieten van het geld dat je bespaart door niets in je lichaam te laten plaatsen !!
groetjes,
Joke