Hallao meiden, ik stel mezelf even voor
Hier meer over het zweten http://klachtensilicon.forum2go.nl/sili ... -t144.html
Mensen beseffen dit niet. De meeste vrouwen en iedereen die zelf geen implantaten heeft denken dat scheuren het grootste probleem is, maar dat is niet zo!
Implantaten zweten ALTIJD door. Of ze nou gescheurd zijn of niet. Na verloop van tijd gaat dit zweten heel hard. Zo hard dat een implantaat volledig leeg kan zweten!!!!!! Dr. Susan Kolb heeft meerdere vrouwen geopereerd bij wie het implantaat leeg was ZONDER scheur in de envelop!
Dat ik zo ziek ben, is mijn drijfveer om te vechten deze ROTZOOI! Het maakt me soms nog steeds heel erg boos, omdat ik nooit zo ziek was en zoveel klachten had als na de siliconen.
Ik heb vandaag een niet zo´n goede dag dus sorry voor dit geladen berichtje.
Ik wens je heel veel sterkte en geef nooit de moed op oke?
XXX
Mensen beseffen dit niet. De meeste vrouwen en iedereen die zelf geen implantaten heeft denken dat scheuren het grootste probleem is, maar dat is niet zo!
Implantaten zweten ALTIJD door. Of ze nou gescheurd zijn of niet. Na verloop van tijd gaat dit zweten heel hard. Zo hard dat een implantaat volledig leeg kan zweten!!!!!! Dr. Susan Kolb heeft meerdere vrouwen geopereerd bij wie het implantaat leeg was ZONDER scheur in de envelop!
Dat ik zo ziek ben, is mijn drijfveer om te vechten deze ROTZOOI! Het maakt me soms nog steeds heel erg boos, omdat ik nooit zo ziek was en zoveel klachten had als na de siliconen.
Ik heb vandaag een niet zo´n goede dag dus sorry voor dit geladen berichtje.
Ik wens je heel veel sterkte en geef nooit de moed op oke?
XXX
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Vandaag mijn 2e afwijzing gekregen voor de explantatie ! FBTO.
Ik had het al verwacht.
Ik moet nu maar even uitzoeken hoe ik daar weer tegen in kan gaan. Wordt er wel een beetje moedeloos van, zo strijden om een operatie vergoed te krijgen..
Soms denk ik, "laat maar zetten, betaal het zelf wel"
Maar waar hebben wij onze zorgverzekering nog voor dan?
Ik heb woensdag een afspraak met dr. Nanayakkara van het Vu, kijken wat hij voor mij kan betekenen.
Wordt vervolgd !
Ik had het al verwacht.
Ik moet nu maar even uitzoeken hoe ik daar weer tegen in kan gaan. Wordt er wel een beetje moedeloos van, zo strijden om een operatie vergoed te krijgen..
Soms denk ik, "laat maar zetten, betaal het zelf wel"
Maar waar hebben wij onze zorgverzekering nog voor dan?
Ik heb woensdag een afspraak met dr. Nanayakkara van het Vu, kijken wat hij voor mij kan betekenen.
Wordt vervolgd !
Ik wacht eerst af wat er morgen na de operatie uit komt.
De internist uit het VU gaat een medische onderbouwing schrijven maar ik geef mezelf weinig kans.
De fbto heeft 2 uitspraken toegestuurd die behandeld zijn door het SKGZ die ook afgewezen
Zijn. Vooral het ASIA syndroom is geen medische indicatie schijnt..
Ik ga nog een klacht indienen, we zullen zien!
Eerst morgen de explantatie en afwachten wat er uit de kweken komt...
De internist uit het VU gaat een medische onderbouwing schrijven maar ik geef mezelf weinig kans.
De fbto heeft 2 uitspraken toegestuurd die behandeld zijn door het SKGZ die ook afgewezen
Hoop dat alles goed is gegaan!Midego schreef:Ik wacht eerst af wat er morgen na de operatie uit komt.
Groetjes Ginny
FLOWER
Jeetje je bent al geopereerd!!!!
Sorry lieve schat dat ik je geen succes hebt gewenst, was even niet op het forum.
Ik hoop dat alles goed is gegaan bij de operatie en hoop echt dat het alsnog vergoed zal worden.
Geef de strijd niet op hoor!!!
X Luna
Sorry lieve schat dat ik je geen succes hebt gewenst, was even niet op het forum.
Ik hoop dat alles goed is gegaan bij de operatie en hoop echt dat het alsnog vergoed zal worden.
Geef de strijd niet op hoor!!!
X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Bedankt lieve Luna ! Maakt toch niet uit.. Dan zou je er een dagtaak aan hebben, als je alles bij met houden iedere dag!
Ik was gewon heel snel ;-).
Het viel op zicht erg mee! In het VU werd geadviseerd op de protheses te verwijderen, heb dat dus zsm laten doen.
Ze kwamen er goed uit, de borst waar ik erg veel pijn in had, daar was de prothese verkleurd (meer oranje). De andere prothese kwam eruit zoals hij erin was gegaan..
dr. van Selms ze dat ze bijna niet gezweet hadden en het zag er heel mooi uit van binnen, flinterdun kapsellaagje...
Alles is op kweek gezet, er er zaten geen siliconen in het kapsel! Ik begrijp er helemaal niets van!
Stiekem vraag ik mij af of de klachten echt door de siliconen kwamen? Klachten zijn wel minder, nog niet helemaal weg! Maar alle uitslagen waren zo goed, ik had gehoopt dat er ergens iets teug te vinden zou zijn, gezien mijn klachten.
Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis en zal het er dan nog over hebben.
Liefs !!!
Ik was gewon heel snel ;-).
Het viel op zicht erg mee! In het VU werd geadviseerd op de protheses te verwijderen, heb dat dus zsm laten doen.
Ze kwamen er goed uit, de borst waar ik erg veel pijn in had, daar was de prothese verkleurd (meer oranje). De andere prothese kwam eruit zoals hij erin was gegaan..
dr. van Selms ze dat ze bijna niet gezweet hadden en het zag er heel mooi uit van binnen, flinterdun kapsellaagje...
Alles is op kweek gezet, er er zaten geen siliconen in het kapsel! Ik begrijp er helemaal niets van!
Stiekem vraag ik mij af of de klachten echt door de siliconen kwamen? Klachten zijn wel minder, nog niet helemaal weg! Maar alle uitslagen waren zo goed, ik had gehoopt dat er ergens iets teug te vinden zou zijn, gezien mijn klachten.
Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis en zal het er dan nog over hebben.
Liefs !!!
Hi Midego, das nou net ons probleem hè, we willen bewijzen,diagnoses... en dan gaan we twijfelen of we de juiste beslissing hebben genomen. Neem mij nou.. bijna een jaar na explantatie. Geen pijn meer, maar altijd moe en steeds paniekaanvallen waarbij mijn bloeddruk naar 190/90 stijgt. Dood eng .Door die stress heb ik nog steeds ondergewicht. Uit onderzoek en bloedtest komt niks bijzonders en dan ga je aan je zelf twijfelen : Ben ik nou geschuffelt of weer gewoon die siliconen ? Suc6 vandaag in 't ziekenhuis Knuff, Janneke
Gek genoeg is dat wel zo Janneke. Ik had zoveel pijn in 1 borst, ik dacht daar moet iets te zien zijn.
En dan ziet het er zo mooi uit!
Ik voel nou nog af en toe uitstraling naar me arm en pijn in de oksels.
Het is nog maar net een week terug, het zal ongetwijfeld tijd nodig hebben.
Ik heb geduld!!!
Wanneer verdwenen de klachten bij jou Janneke?
Liefs!
En dan ziet het er zo mooi uit!
Ik voel nou nog af en toe uitstraling naar me arm en pijn in de oksels.
Het is nog maar net een week terug, het zal ongetwijfeld tijd nodig hebben.
Ik heb geduld!!!
Wanneer verdwenen de klachten bij jou Janneke?
Liefs!
Nou is dat niet genoeg bewijs voor je? Wat denk je dat er in je lijf gebeurd bij zo'n reactie?Midego schreef:Ze kwamen er goed uit, de borst waar ik erg veel pijn in had, daar was de prothese verkleurd (meer oranje).
Sterkte met je herstel!
Liefs, Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~