Ik stel me ook even voor

Protheses vanwege cosmetische reden.
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 dec 2014 09:55

Party time FEESTJE
Ben zo blij voor je!!!
Rosie

Ongelezen bericht 10 dec 2014 10:38

Ginny schreef:
Rosie schreef:Zojuist te horen gekregen dat het helemaal vergoed word door delta loyd .. Dus dat is alvast een zorg minder..

Morgen 11 december nog een afspraak bij de pc en ook mijn huisarts.. Wil echt alles goed bespreken en me niet van het kastje naar de muur laten sturen ..
Ben zo zenuwachtig met alles ,
Word vervolgd
Super, wat fijn voor je, net wat je zegt een zorg minder!
Krijg je morgen ook een datum?

Liefs Ginny

FLOWER
Hoi

De afspraak stond al gepland op 21 januari , omdat ik in eerste instantie toch nieuwe implantaten wilde,
Maar daar zie ik toch van af. Dus ik belde gisteren naar mijn pc ,omdat te zeggen . En hij zei gelijk , OW maar dan moet je ze laten liften..
Mijn borst grote is nu 75 e . Dus ik hoop dat het mee valt als de Implataten eruit zijn . Leg wel iets in mijn BH ..
Ik laat het maar op me afkomen , en kan nog altijd voor lipofilling kiezen ..

ik zei ik dacht het niet en dit ga ik ook niet met u door de telefoon bespreken , dus plan maar zo snel mogelijk een afspraak en dan bespreek ik dit wel met u onder 4 ogen.. Dus dat word dan morgen ..
Ik ga de pc wel nadrukkelijk vragen of het niet eerder kan dan 21 januari .. Allebei mijn armen heb ik zenuw pijn grrr .
Lijkt af en toe wel of ik kiespijn heb of oorpijn , ik kan het niet goed verklaren.. Mijn borsten gloeien heel de dag ..
Lijkt wel of het erger word ineens ..
Ginny

Ongelezen bericht 10 dec 2014 19:27

Rosie schreef:
Ginny schreef:
Rosie schreef:Zojuist te horen gekregen dat het helemaal vergoed word door delta loyd .. Dus dat is alvast een zorg minder..

Morgen 11 december nog een afspraak bij de pc en ook mijn huisarts.. Wil echt alles goed bespreken en me niet van het kastje naar de muur laten sturen ..
Ben zo zenuwachtig met alles ,
Word vervolgd
Super, wat fijn voor je, net wat je zegt een zorg minder!
Krijg je morgen ook een datum?

Liefs Ginny

FLOWER
Hoi

De afspraak stond al gepland op 21 januari , omdat ik in eerste instantie toch nieuwe implantaten wilde,
Maar daar zie ik toch van af. Dus ik belde gisteren naar mijn pc ,omdat te zeggen . En hij zei gelijk , OW maar dan moet je ze laten liften..
Mijn borst grote is nu 75 e . Dus ik hoop dat het mee valt als de Implataten eruit zijn . Leg wel iets in mijn BH ..
Ik laat het maar op me afkomen , en kan nog altijd voor lipofilling kiezen ..

ik zei ik dacht het niet en dit ga ik ook niet met u door de telefoon bespreken , dus plan maar zo snel mogelijk een afspraak en dan bespreek ik dit wel met u onder 4 ogen.. Dus dat word dan morgen ..
Ik ga de pc wel nadrukkelijk vragen of het niet eerder kan dan 21 januari .. Allebei mijn armen heb ik zenuw pijn grrr .
Lijkt af en toe wel of ik kiespijn heb of oorpijn , ik kan het niet goed verklaren.. Mijn borsten gloeien heel de dag ..
Lijkt wel of het erger word ineens ..
Hoi Rosie,

Hoop voor je dat er eerder een plekje is, als je zo'n pijn hebt dan is 21 januari nog erg lang.
Grappig dat die pc van jou ook meteen begint te roepen dat je een lift nodig hebt... en ook nog door de telefoon, zonder dat hij er op die manier naar kijkt :roll:
Had ook eerst een pc die beweerde dat ik een lift nodig had, terwijl de pc die me uiteindelijk heeft geopereerd zei dat ik helemaal geen lift nodig heb.
En dat klopt, had echt geen lift nodig, en daar ben ik blij mee scheelt weer littekens. Jij hebt je protheses al een hele tijd, waarschijnlijk heb je nu meer borstweefsel en dan kan het resultaat best meevallen na verwijdering. En een goeie push up doet veel.

Sterkte morgen!
Ginny _Omhelzing
Sabrah

Ongelezen bericht 11 dec 2014 15:26

Wat ontzettend fijn dat het vergoed wordt! Ik hoop voor je dat je snel terecht kunt. Elke dag eerder dan de 21e is weer mooi meegenomen!

groetjes,
Sabrah
Rosie

Ongelezen bericht 11 dec 2014 19:36

Vandaag geweest bij mijn PC .. Alles goed doorgenomen . Vele vragen gesteld ..
mijn dossier samen doorgelezen en een copie van mee naar huis genomen en laten ondertekenen door de pc ..

Na ja tot 21 januari kan ik nog wel wachten , het is niet anders .. Ga ondertussen maar precies uitvogelen , om zo goed mogelijk te ontgiften en waar ik de beste chorella kan kopen of bestellen ...

Goede tips altijd welkom

Liefs ROSIE 😊😊
zon

Ongelezen bericht 01 jan 2015 23:39

[quote="Rosie"]Vandaag geweest bij mijn PC .. Alles goed doorgenomen . Vele vragen gesteld ..
mijn dossier samen doorgelezen en een copie van mee naar huis genomen en laten ondertekenen door de pc ..

Na ja tot 21 januari kan ik nog wel wachten , het is niet anders .. Ga ondertussen maar precies uitvogelen , om zo goed mogelijk te ontgiften en waar ik de beste chorella kan kopen of bestellen ...

Goede tips altijd welkom

Liefs ROSIE 😊😊[/quote]

Hoi Rosie,

Door wie word jij geopereerd 21 januari? Mijn explantatie is nu 4 dagen geleden... En het gaat naar omstandigheden goed met me. De verandering van cup maat is wel heftig. Chorella kun je kopen bij de tuinen van vital green. Verstandig dat je geen nieuwe implantaten neemt. Grote kans dat jouw lichaam andere prothesen ook zal gaan afstoten. En dat wil je zeker niet lijkt mij. Ik had mijn prothesen 2 jaar en kreeg net als jouw ook gewrichtsklachten, pijn, steken, etc etc. Ook veel moe. De explantatie van mij is mij heel erg meegevallen. De pijn nadien is ook niet te vergelijken met een bv. Ik kan heel veel weer. Afwassen, wandelen, etc etc. Wel rustig aan maar toch. Heel veel sterkte met het aftellen! En als je nog vragen hebt mail gerust hoor :) Ik kon bij dokter Kappel heel snel terecht.... Lees dat jij moet wachten... Heeft jouw arts een wachtlijst dus? Wees maar blij als je straks geholpen wordt. Krijgt je lichaam eindelijk weer ruimte om te ademen! Je lichaam zal je dankbaar zijn.
Rosie

Ongelezen bericht 02 jan 2015 09:40

Hoi zonnetje
Bedankt voor je lieve woorden..
Ik word geholpen door DR. Rappart in het Catharina ziekenhuis in Eindhoven , hij heeft ook mijn BV gedaan..
Ik heb inmiddels de chlorella al besteld via een link hier op het forum..
Ik zie er erg tegenop ,, ook omdat ik natuurlijk niet weet wat er van mijn borsten overblijft ..
Zal blij zijn als het zover is , ik sta ermee op en ga ermee naar bed.. Maar goed hier moet ik even doorheen ..

Fijn om te horen dat het bij jou al de goede kant op gaat en dat je wat kleine dingen kunt doen.. Het blijft toch een hele ingreep..

Jij heel veel sterkte met je herstel en doe het lekker rustig aan , ik hou je op de hoogte .

Liefs ROSIE
zon

Ongelezen bericht 08 jan 2015 21:46

[quote="Rosie"]Hoi zonnetje
Ik word geholpen door DR. Rappart in het Catharina ziekenhuis in Eindhoven , hij heeft ook mijn BV gedaan..
Ik zie er erg tegenop ,, ook omdat ik natuurlijk niet weet wat er van mijn borsten overblijft ..
Zal blij zijn als het zover is , ik sta ermee op en ga ermee naar bed.. Maar goed hier moet ik even doorheen ..

Fijn om te horen dat het bij jou al de goede kant op gaat en dat je wat kleine dingen kunt doen.. Het blijft toch een hele ingreep..

Jij heel veel sterkte met je herstel en doe het lekker rustig aan , ik hou je op de hoogte .

Liefs ROSIE[/quote]

Hoi Rosie,

Hoe is het nu met je?
Gaat het met je zenuwen?
Als ik het goed begrijp heb je nu cup e?
Wat voor cup had jij voor je bv?
Heel veel sterkte met de laatste weken!
De arts door wie jij geopereerd word ken ik niet.
Ik ben door dokter Kappel geopereerd.
Ben jij al met ontgiften begonnen?
Of begin jij hier na je explantatie mee?

Sterkte en wij denken aan je.

Liefs Zon
Rosie

Ongelezen bericht 09 jan 2015 08:09

zonnetje1234 schreef:
Rosie schreef:Hoi zonnetje

Liefs ROSIE
Hoi Rosie,

Hoe is het nu met je?
Gaat het met je zenuwen?

Liefs Zon
Hoi zonnetje ..

Het gaat redelijk..
Ik laat het maar op me afkomen ,
Ik had voor de bv cup c , had borstvoeding gegeven en had washandjes , heb toen de druppelvorm erin laten doen ..
Maar door dat ik ook nog eens wat kilo's aan ben gekomen zijn ze een cup E geworden
Ik ga pas beginnen met ontgiften na de explantatie ..
Een dag voor de operatie kan ik bellen hoe ik laat ik geopereerd word,, hoop in de ochtend dan hoef ik niet te blijven ..

Ik zal na de operatie foto's plaatsen van voor de operatie en na de operatie ,
Ben zelf ook benieuwd hoe ze er na de operatie uit gaan zien,,
Hou julie op de hoogte

Liefs ROSIE xx
Rosie

Ongelezen bericht 09 jan 2015 17:58

Hoi zonnetje

Ik vergeet te vragen hoe het nu met jou gaat na de explantatie..
Hoop dat je lichamelijke klachten afnemen ...

Ik heb ook veel klachten op het moment allebei mijn armen die pijn doen,tintelingen in mijn linkerhand ,moe moe en nog eens moe ,, en mijn borsten doen verschrikkelijk pijn ,,dus wat zal ik blij zijn als die rommel eruit is na 18 jaar

Fijn weekend zonnetje 🌞
Luna MKS

Ongelezen bericht 12 jan 2015 10:13

Lieve Rosie, Ben heel blij dat je al snel geholpen wordt. Denk aan je lieverd ook al schrijf ik niet veel.
Heel veel sterkte met de laatste loodjes!

X Luna
Rosie

Ongelezen bericht 15 jan 2015 09:38

Dank je Luna

Heb zojuist gebeld hoe laat ik geholpen word de 21e januari
Moet er om 8.45 zijn ,,spannend

Wat zal ik blij zijn als ze eruit zijn...

😊😊😊
Ginny

Ongelezen bericht 15 jan 2015 17:38

Zo dat is lekker vroeg, nog 5 dagen te gaan... en je bent weer naturel :D
Spannend is het, maar voor je het weet ben je weer terug op de kamer, komt goed!

Liefs Ginny FLOWER
zon

Ongelezen bericht 17 jan 2015 21:25

Hoi Rosie,

Hoe is het nu met je?
Gaat het met je zenuwen?

Liefs Zon[/quote]

Hoi zonnetje ..

Het gaat redelijk..
Ik laat het maar op me afkomen ,
Ik had voor de bv cup c , had borstvoeding gegeven en had washandjes , heb toen de druppelvorm erin laten doen ..
Maar door dat ik ook nog eens wat kilo's aan ben gekomen zijn ze een cup E geworden
Ik ga pas beginnen met ontgiften na de explantatie ..
Een dag voor de operatie kan ik bellen hoe ik laat ik geopereerd word,, hoop in de ochtend dan hoef ik niet te blijven ..

Ik zal na de operatie foto's plaatsen van voor de operatie en na de operatie ,
Ben zelf ook benieuwd hoe ze er na de operatie uit gaan zien,,
Hou julie op de hoogte

Liefs ROSIE xx[/quote]

Hoi Rosie,

Wat FIJN voor je dat er nu ook een tijdstip vast staat.
Wees maar blij als het er allemaal op zit meis.
Echt, je hoeft je geen zorgen te maken.
Zoals je wellicht weet ben ik midden 20, en heb ik 2 jaar prothesen gehad.
Mijn volume lijkt toch aardig hetzelfde gebleven, wel is de volume iets minder geworden.
Mijn borsten hangen niet, lijken zelfs steviger dan voor de bv :)
Misschien wel doordat de hechtingen stevig zijn vast gemaakt.
Maak je geen zorgen dus oke?
Gaat er wel iemand met je mee tijdens de operatie dag?
Je zult alleen maar opgelucht zijn straks dat die ellendige dingen eruit zijn meid!
Ik knap zeer snel op, slik nu dagelijks visolie capsules, en vitamine b complex.
Ik heb bijzonder genoeg bijna geen lichamelijk klachten meer.
Terwijl ik pas 3 weken geleden geopereerd ben! Ongelooflijk toch?
Terwijl ik de afgelopen 1,5 jaar dagelijks heel erg veel klachten en heel veel pijn heb gehad.
Volgens dokter kappel was deze verbetering erg snel en dat vind ik zelf ook.
Ik voel me opgelucht, ik kan weer normaal door ademen zonder benauwd te zijn.
Ik heb alleen 's avonds af en toe nog gewrichtspijn in mijn handen.
Maar eerder voelde ik dit de hele dagen door. Dit zegt genoeg toch?
Ik voel mij mentaal ook heel erg fit.
Ik moet er wel bijzeggen dat ik de afgelopen 1, 5 jaar dagelijks al ontgift heb.
Misschien dat dit mijn herstel dus ook versneld! Ik gebruikte dagelijks 4 tabletjes chlorella.
Sterkte met aftellen. Wie weet gaan jouw klachten ook over.
Goed eten, goed bewegen voor de operatie.
Bioresonantie heeft mij ook erg goed geholpen tegen mijn klachten en gewrichtspijn.
Wie weet ook iets voor jou?

Liefs Zon
Laatst gewijzigd door zon op 18 jan 2015 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Rosie

Ongelezen bericht 18 jan 2015 09:26

Hoi zonnetje

Fijn om te lezen dat het goed gaat met je..
Mijn lieve vriend gaat met mij mee ,, weet nog niet of ik een nachtje moet blijven ,dat kunnen ze pas na de operatie zeggen ,
Maar goed dat vind ik niet erg..
Ik lees bij jou dat je ook vitamine B en visolie erbij slikt.. Is chlorella alleen niet genoeg?
Want dan zal ik eens snel de andere erbij gaan kopen ,hihi
Ik zal echt blij als het achter de rug is, dat ik kan herstellen van al die zeurende pijnen en vermoeidheid en misschien dat mijn trage schildklier ook wat meer hersteld ,
Ben de laatste tijd ook een beetje depressief van geworden grrr ..

Liefs ROSIE
Plaats reactie

Terug naar β€œStel jezelf voor (cosmetisch)”