Welke alternatieve behandeling voor acceptatie cup aa?

Acceptatie van je borsten.
zon

Ongelezen bericht 30 okt 2014 11:57

Hallo lieve forum leden,

Ik ben al een tijdje bekend op dit forum.
Heb nu 2 jaar geleden een borstvergroting ondergaan, sindsdien heel veel klachten.
Ik heb inmiddels (na heel veel moeite gezien verwijzing huisarts) een afspraak gehad bij Cohen, na zijn advies wil ik een afspraak bij Kappel gaan maken. Alleen heb ik nu weer een verwijzing nodig van Kappel. Aangezien het niet makkelijk is (vind ik) om een verwijzing van de huisarts te krijgen duurt het allemaal lang.

Nu ben ik alvast ter voorbereiding aan het kijken welke alternatieve behandeling kan helpen, om te leren accepteren dat ik wellicht weer terug moet naar ''af''. Kortom cup AA. Soms hoor ik haptonomie ofzoiets.

Ik hoor graag jullie advies en ervaringen!

Wat voor alternatieve behandeling of begeleiding heeft jullie geholpen ter voorbereiding op de mogelijke explantatie?
Janneke

Ongelezen bericht 30 okt 2014 12:47

Hé Zonnetje ,dit http://www.mirmethode.nl/ heeft mij goed geholpen .Misschien is het ook wat voor jou Grt. Janneke
Pia

Ongelezen bericht 01 nov 2014 21:31

Hoi meid,

Ik ben nu twee jaar van die belachelijke dingen af.
Vind het soms nog altijd moeilijk hoor, dat ik zo weinig tiet heb
maar ik kijk dan in de spiegel en dan kijk ik naar wat ik mooi aan ze vind..
de vorm is mooi, ze hangen niet, de tepels zitten niet laag (en so what als dat zo zou zijn allemaal)
ik vind ze gewoon heel lief.
Ik probeer liefdevol naar ze te kijken.
Toch kijk ik wel eens naar de volle boezems van andere dames
maar ik weet dat dat ook niet alles is.
Er zijn wat sites die een kleine cup 'vieren', misschien kun je daar eens lezen.
Ik heb lipofilling overwogen en misschien doe ik dat ooit nog 's
maar eigenlijk wil ik geen polonaise meer aan mijn borsten.

Succes!
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
mini1982

Ongelezen bericht 11 nov 2014 09:36

Ik ben er een blog over gaan schrijven. Alles wat me dwarszit en zo schrijf ik daar op. Het gekke is dat ik altijd al veel blog (over andere dingen, duh :lol: ), maar dat er op dat blog tot nog toe maar 3 dingetjes staan sinds mijn explantatie begin september. Oftewel: het houdt me blijkbaar veel minder bezig dan ik had verwacht.

Maar misschien is dat een idee. Een verzamelpunt maken voor al je gedachten. Je kunt ook positieve dingen of foto's van vrouwen met kleine borsten op zo'n blog plaatsen, de voordeel van kleine borsten, etc. Of maak een boekje en schrijf en plak er dingen in.
Plaats reactie

Terug naar “Acceptatie”