asia, aps, haaruitval! !!

Deel je ervaringen of stel vragen.
gwen

Ongelezen bericht 26 okt 2014 01:15

http://klachtensilicon.forum2go.nl/ik-s ... t1114.html

Ik ben in maart van mijn inplanten verlost. Buiten asia is er nu dmv 2x een positieve bloedtest ook een andere auto immuun ziekte geconstateerd. APS (antifosfolipidesyndroom). Je kunt je misschien voorstellen dat ik vol stress zit.....er was zogenaamd ook al de vrouwelijke vorm van mannelijke kaalheid geconstateerd, maar heb dat nooit zo geloofd...had wel haarverlies, maar niet zo extreem als nu. Heb op verschillende plekken op mn hoofd nog maar weinig haarbedekking en inhammen. Mijn haar is dun, broos en breekt snel af. Voel me zo ongelukkig. Zijn er meer dames die hier last van hebben? Wat doen jullie er aan? Gaat dit nog wel goedkomen??Wat is volgens jullie arts de boosdoener?
Ik verneem t graag, liefs Gwen
"it is never too late to be what you might have been"
gwen

Ongelezen bericht 26 okt 2014 01:17

Implantaten dus....
Janneke

Ongelezen bericht 26 okt 2014 08:59

http://klachtensilicon.forum2go.nl/toch ... t1052.html

Ik leef met je mee Gwen, toeval of niet ,ik liep net te denken om mijn haar te verven.Vorig jaar deze tijd hield ik hele plukken haar in mijn handen.. Intussen zijn de implantaten eruit en ik heb nooit meer geverfd. De haaruitval heeft zich genormaliseerd,vandaar dat ik het weer op kleur wou brengen..Ik ben half blond /half grijs met donker . Ik doe t maar niet.. Boosdoener ? Hoe gaat t verder met je ? Wat ik weet is dat haar als laatste reageert op stress.. Als je denkt dat je alles gehad hebt ,begint dat haar uit te vallen...Sterkte meisje ,ik hoop dat t tijdelijk is , dikke knuffel Janneke xxx FLOWER
gwen

Ongelezen bericht 26 okt 2014 10:48

Bedankt voor je reactie!! Kleur het maar niet....een maand geleden dacht ik dus hetzelfde en kijk wat er nu gebeurd....Mijn advies aan jou, dan maar donkerder en beetje grijs ipv half kaal....toch? Ik hoop dat het stopt en dat ik dan ook maar niet meer blond ben....wat ben ik nu ongelukkig :(
Janneke

Ongelezen bericht 26 okt 2014 11:07

Was je bij een dermatoloog Gwen ? x
gwen

Ongelezen bericht 26 okt 2014 11:24

Nou janneke...zo'n jaar voordat ik mn implantaten eruit heb gehaald ervoer ik dunner wordend haar. De dermatoloog stelde toen mannelijke kaalheid vast. Nooit meer last gehad eigenlijk. Tot nu...en de plekken waar het gebeurd lijken in het niks op mannelijke kaalheid dus hoop en denk ik dat het wellicht van mn auto immuun ziektes komt, of t liefste door stress en dat het allemaal nog goed komt. Ik ben niet klaar voor een pruik:( a.s donderdag ga ik terug naar dezelfde dermatoloog. En t liefst nog naar een andere voor 2nd opinion. Wat denk jij?
Janneke

Ongelezen bericht 26 okt 2014 14:52

Ja.. Goed zo !vertel je hele verhaal ! Stress is een grote boosdoener , lichamelijk èn geestelijk is dubbelop ! Ik hoop met jou dat t goed komt Succes bij de Dr. xxx
gwen

Ongelezen bericht 26 okt 2014 15:38

Dank voor je steun janneke...ik wil volledige nieuwe screening en het helpt hier een uitlaatklep! :)
Janneke

Ongelezen bericht 26 okt 2014 16:46

Hug Top ! Veel sterkte Gwen X Janneke
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 okt 2014 12:57

Lieve Gwen, ik lees je berichtje nu pas. Ooh wat naar voor je allemaal! :(
Ben je al bij prof Cohen Tervaert geweest? Zo niet zo ik daar een afspraak maken.
Er is iets op de markt wat heel erg goed is tegen haaruitval. Het helpt mij ook, het werkt echt heel erg goed. Het is wel prijzig, maar werkt goed bij allerlei vormen van haaruitval. Het zorgt ervoor dat de haren beter in de hoofdhuid verankerd zitten en minder snel uitvallen. Het werkt echt hoor, maar je moet het wel dagelijks gebruiken 6 weken lang. ik gebruikte het om de dag en zag daar ook resultaten van. Mijn moeder heeft het ook gebruikt. Zij had een kale plek bij de midden scheiding en deze is nu weg. Zie Vichy AMINEXIL
Er is ook een nieuw product van dezelfde lijn wat de haargroei bevorderd. Deze is nóg duurder maar schijnt heel doeltreffend te zijn. Misschien kun je het proberen? Zie Vichy Neogenic.
Je koopt beide producten bij de apotheek. Daar kregen we ook het advies dit te gebruiken en wat ben ik blij dat ik dit het ontdekt! ik weet zeker dat het ook bij jou zal werken.

@Janneke: Er is haarverf wat minder schadelijk is voor het haar en bijna geen haaruitval geeft, Hairwonder Colour & Care. Mijn moeder gebruikt het regelmatig en zij had echt heel erg last van haaruitval bij andere producten. Nu dus niet meer. Ik heb het ook 1 keer gebruikt en ook ik ben er tevreden over. Van ander haarverf kreeg ik vreselijke haaruitval jeuk allergische reacties. Van dit product niet. Je koopt het bij de Tuinen. Misschien kun je het een keer proberen. Je kunt eventueel ook de ampullen gebruiken om je haar sterker te maken.

Sterkte lieve Gwen ik leef zo met je mee! hoop dat de dermatoloog je meer kan vertellen. Maar ga in ieder geval wel naar prof Cohen Tervaert. Die weet alles over de ziekte die je hebt en kan je goed behandelen.

KUS+ _Omhelzing =liefs= Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Janneke

Ongelezen bericht 28 okt 2014 14:16

THX Luna, ik heb t opgeschreven, voor als ik weer eens in Nederland ben. Ben nu weer even geduldig met uitgroeien en laat binnenkort weer een stuk knippen. opzich is de uitgroei een soort coupe-soleil ;) maar die blonde stukken maakt t zo onverzorgd .. en echt kort knippen is geen optie .Komt goed Grts. Janneke x
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 okt 2014 14:35

Je kunt hem ook via Bol.com bestellen bezorging kost onder de 20,- 1,99. Maar het is wel beter om even de kleurkaart te bekijken en de juiste kleur te kiezen.
Het zal vast ook bij jullie te koop zijn hoor. X
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Luna MKS

Ongelezen bericht 29 okt 2014 10:55

Lieve Gwen, zie nu in je vorsteltopic dat je al bij de prof loopt. Daar ben ik heel erg blij om! Wat zegt hij van je haaruitval? Het kan bij je ziekte horen. Moet je binnenkort weer naar hem toe? Vraag of hij een goede dermatoloog kent waar je naar toe kunt. Hij heeft veel connecties.
Ik zou die producten van Vichy echt uitproberen. Het is heel duur, maar het werk echt. Is je vitamine b12 al eens goed onderzocht? Vraag of ze je uitgebreid prikken op de vitb12. Slik een goede vit B complex dat is goed voor je haren.
Heel veel sterkte lieverd en veel succes morgen bij de dermatoloog!

Hug Luna

ps. Ik ga je berichtje verplaatsen naar klachten/ziekten
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

gwen

Ongelezen bericht 03 nov 2014 12:35

lieve Luna, sorry voor mijn late reactie. had ff zware dagen...zo rot al die down days. gelukkig wel een heel goed weekend en flink van genoten! Ik zit idd bij prof Cohen. Hij heeft ooit klakkeloos de diagnose van mijn dermatoloog aangenomen(mannelijke kaalheid) ik denk echter dat het van het ASIA syndroom kan komen, maarja, ik ben geen dokter....
Ik heb van de dermatoloog een recept gekregen voor Mynocicline. wordt ook niet vergoedt. Als het goed is beb ik het vandaag in huis. Hier in de apotheek was het zeer duur. In Belgie bij de apotheek al de helft, maar via internet nog goedkoper. Ik ga het zeer consequent gebruiken, hoop dat het wat doet!
Bedankt voor al die lieve woorden en adviezen!! Super fijn. Liefs
Luna MKS

Ongelezen bericht 04 nov 2014 08:44

Hoi Gwen, waarom heb je een antibioticum gekregen van de dermatoloog?
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Plaats reactie

Terug naar “Lichamelijke ziekten en klachten”