Explantatie en borstlift Janneke door dr. van der Hulst

Deel ervaringen en foto's.
Janneke

Ongelezen bericht 08 jun 2014 11:16

Lieve allemaal, eerst nog eens hartelijk dank voor jullie steun ,echt hartverwarmend ! Afgelopen donderdag was het dan zover : Richting AZM Maastricht ,Prof. Dr. René van der Hulst hij was de man waar ik mijn vertrouwen in had gesteld. Best spannend want ik had hem slechts 1 x gezien. 10 uur moest ik er zijn. Een verpleegkundige liep alles wat in de computer stond nog eens met me door ,en wees me mijn bed . Om kwart over 1 werd ik gehaald naar de OK ,daar tekende de Prof mijn borsten. Ook nu voelde ik me erg op m'n gemak, raar want mijn bloeddruk stond erg hoog (211 bovendr.) Toen ging het heel snel, infuusje prikken en een kapje "asjeblieft een beetje extra zuurstof ! ",maar ik wist gelijk van niks meer. 's Avonds is de Prof nog langs geweest, protheses waren niet kapot. Mijn oog deed op dat moment zo'n pijn dat ik niet veel vragen kon stellen. Paracetamol ,en 's nachts nog een groen pilletje. Geen pijn gehad ,geen blauwe plekken !!.Vrijdag 's Morgens om 6 uur was ik er al uit,ff buiten en ff een kaarsje gebrand in het "stiltecentrum" Om 10 uur artsen ronde , natuurlijk PC 's in opleiding , drukte aan mijn bed. Uitgepakt en een potje gejankt ,ik zag van boven gezien een klein bollinkje en ik zag mijn tepels weer,! Gelijk gevoeld en gelukkig voelde ik alles kriebelen :D Alles ok bevonden en ik mocht met 2 drains naar huis. Zaterdag avond heeft mijn huisarts die verwijderd en er zo'n kunstwerk van gemaakt !, dat hebben we vanmorgen gauw verwijderd zodat mijn tepels weer vrij zijn.Lekker ,voorzichtig in bad geweest ,borsten nog droog gehouden. Alles ziet er goed uit,ik ben er erg blij mee. Ik ben afgevallen tot 45 kg , dus als ik nou eens 5 kg kan aankomen ?? We zien het wel. Nu zondag, geen pijnstillers,geen pijn nog wel gauw moe en een beetje last met focussen . Ik ga proberen de foto's te plaatsen XXX Janneke (Qua tijd staan ze door elkaar , de middelste foto is 1992 met protheses, de onderste hoe het er na 23 jaar uitzag , de bovenste 2 en halve dag na explantatie )
Laatst gewijzigd door Janneke op 24 jun 2015 13:02, 2 keer totaal gewijzigd.
hedgehog

Ongelezen bericht 08 jun 2014 13:42

Hoi Janneke,

Op de eerste plaats, wat zien je borsten er al mooi uit en dat zo kort na de operatie. En ze worden nog mooier.
Ook bij mij zat door kapselvorming de prothese erg hoog. Vooral links. Dus na de operatie zat de borst nog hoog. Nu 2 en halve maand later is het weefsel op zijn plaats. Zoals Luna zo mooi zegt: de borsten moeten nog "fluffen".

Gefeliciteerd met het weer 100% Janneke zijn! Puur natuur. +BLIJ+

Knuffel hedgehog
BV 1990 - explantatie 26-03-2014
Luna MKS

Ongelezen bericht 08 jun 2014 14:50

Lieve Janneke, Ik ben heel erg trots op je dat je de foto's heb geplaatst. +Thumbs+Up+ Ik zie echt wel 2 kleine borstjes die straks mooi zullen helen. En met 5 of meer kilo erbij word het heel erg mooi hoor. Je bent harstikke slank, dus dan staat het juist mooi. Komt goed! Flower2 LOVE3 Luna
6x

Ongelezen bericht 08 jun 2014 18:20

Lieve Janneke,

Wat zien je borsten er al goed uit zeg!
Oh dat gaat echt prachtig worden.
Lieverd wat dapper dat je foto's hebt geplaatst, het geeft ons veel kracht om straks zelf de explantatie te ondergaan.
Lieverd, ik wens je een vlot herstel.

Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
corrie

Ongelezen bericht 09 jun 2014 00:29

Wat ongelooflijk moedig en krachtig van je dat je deze foto's met ons wilt delen.
Ik heb nu ook een beeld bij wat mij te wachten staat aan de rechterkant.
Bij mij gaat het om 1 implantaat rechts na een amputatie, de linkerborst is goed.
Ik wens jou veel sterkte in jouw verdere herstel.
Liefs en groeten
Corrie
ildiko

Ongelezen bericht 09 jun 2014 18:39

Wat zien ze er nu al mooi uit Janneke en supermoedig van jou om het met ons te delen ....en dat gaat alleen maar mooier worden SUCCES! hoe gaat het nu met jou?
Liefs ildiko
Laura

Ongelezen bericht 09 jun 2014 19:11

Wow meid wat super dat het achter de rug is! Hopelijk voel je je snel de oude weer
Francien

Ongelezen bericht 09 jun 2014 19:37

Janneke, je hebt ook een lift gehad, net als ik vorig jaar!! Cool!! Het ziet er echt goed uit hoor.

Ik herken die bloeddruk, angstwekkend hoog, , dat had ik dus ook vlak voor de operatie, terwijl ik normaal geen hoge bloeddruk heb. Maar ik was zo nerveus.. Ik kreeg toen Dormicum, het lekkerste wat ik ooit heb gehad.

Ik wens je een heel goed herstel, maar als ik dit zo zie komt dat helemaal goed!
6x

Ongelezen bericht 11 jun 2014 09:53

Lieve Janneke,

Hoe is het met jou, trek je die warmte een beetje.
Ben je nog ingepakt of heb je een sportbeha aan?

Ik hoop dat je kan genieten van de zon.

Liefs Mik
BV 1991-Explantatie 2014

-De opluchting van verwijderen protheses is vele malen groter dan de teleurstelling van hoe mijn borsten er nu uit zien!-
Luna MKS

Ongelezen bericht 12 jun 2014 12:04

Dat zit er al minder gekreukt uit aan de onderkant. Snel dat in 1 week! Party time
Francien

Ongelezen bericht 12 jun 2014 19:34

Janneke, ik vind ze mooi die kleine tietjes van je! Ze zien er zo heerlijk bevrijd en opgelucht uit! Het doet me heel erg denken aan mezelf, vorig jaar. Voel jij dat ook zo...dat lichte, dat bevrijd zijn van die druk van de prothesen?
Want hahahaha, zeg nou zelf...ik had met prothesen een paar belachelijke borsten, maar die van jou staarden wel erg droevig de wereld in. Net alsof ze aan het bijkomen waren van een fikse kater...

Maar nu zijn ze mooi. Nog gehavend, maar licht en echt!

:)
Janneke

Ongelezen bericht 12 jun 2014 20:44

Francien ! wat een lieve woorden, ik lees ze voor aan mijn man en die zegt "dat is ook zo !" *grijns* Ja een kater van 23 jaar Pff ! Ik moet wel opletten dat ik ze niet aan iedereen laat zien :lol: De buurvrouw kwam heel lief een bloemetje brengen en dan heb ik gelijk zoiets van : kijk maar even :) Dag x Janneke FLOWER
Francien

Ongelezen bericht 12 jun 2014 21:03

Wat leuk dat je man dat ook zo ervaart!!
Geniet er maar van Janneke, ik vind ze zo mooi, en let maar op, als alles genezen is ga je er nog meer van genieten!

Nog elke dag denk ik: "wat ben ik blij dat die prothesen er niet meer zijn."
En dat ervaar ik als een extra bonus na het dragen van prothesen: het besef hoe fijn het is iig lichamelijk weer helemaal jezelf te zijn, uit jezelf te bestaan. Dat heeft niet iedereen, dat kun je pas voelen wanneer je zelf zoiets hebt meegemaakt.
Het verschil.

Wat lief van je buurvrouw trouwens!!
6x

Ongelezen bericht 12 jun 2014 21:26

lieve Janneke,

Wat ziet het er prachtig uit.
Echt begrijpelijk dat je zo blij mee bent, het is zo ontzettend mooi geworden.

Nu nog lichamelijk beter gaan voelen, dat zou geweldig zijn.

Lieverd een dikke knuffel van Mik
BV 1991-Explantatie 2014

ildiko

Ongelezen bericht 13 jun 2014 07:59

+Thumbs+Up+ wat ga je goed Janneke ,echt mooi nu al ........hoe gaat het lichamelijk nu met je ?
Liefs ildiko
Plaats reactie

Terug naar “Borstlift (met of zonder lipofilling)”