Implantaten : Allergan
Hallo dames,
Mijn naam is Francis.
Ik heb jaren nagedacht over een borstvergroting, maar ik durfde niet en mijn moeder heeft borstkanker gehad, dat speelde ook mee.
Tot ik bij een kennis het mooie resultaat zag van een borstvergroting, ik dacht het ziet er toch wel heel mooi uit en zij was er heel blij mee.
I.v.m. een nieuwe baan heb ik toen heel snel de operatie uit laten voeren.
Ik ben bij verschillende klinieken geweest voor informatie.
Bij de kliniek waar ik de operatie heb laten doen heb ik ook aan de arts gevraagd is het mogelijk dat je allergisch kan reageren op de implantaten...dat heb ik nog nooit meegemaakt was zijn antwoord.En ook foto's van de borsten, mammografie of mri is geen probleem.
Ik heb toen in juni 2009 de borstvergroting laten doen.
Vrij snel kreeg ik al klachten, vooral benauwdheid, druk op mijn borstbeen.
Ik ben toen nog een keer teruggegaan naar de plastischchirurg, en die zei: het gebeurt wel vaker dat het niet gelijk goed zit en gaf me het adres van iemand die aan alternatieve geneeswijze doet.
Dat hielp helaas niet en werd ook niet vergoed.
Mijn klachten werden steeds erger, ik had het hele weekend nodig om bij te komen en ik durf ook echt vanmezelf te zeggen dat ik een vervelende  en chagerijnige vrouw en moeder was in die tijd.
Ik heb longfoto's laten maken, hartfilmpje, ik ben zelfs naar Duitsland gegaan naar Prescan voor een MRI van de borsten(misschien hadden ze iets laten zitten tijdens het opereren?)ik heb een maagonderzoek gehad ect.
Ik ben helemaal binnenste buiten gekeerd maar ze konden niks vinden.
Ondertussen had ik bioresonantie geprobeerd, chinese kruiden, een bekende magnetiseur.
Ik had waanzinnig mooie borsten maar voelde me vreselijk..
Ik kwam toen gelukkig op de website van meldpunt klachten siliconen terecht.
Daar kwam ik ook de naam van dokter Kappel tegen.
Ik heb een aantal keren met haar gemaild en ben bij haar langsgeweest.
Toen in mei van 2011 mijn haar uitbegon te vallen en dit steeds erger werd, en ik op tv de spreuk hoorde: uitstel is de dodelijkste vorm van ontkenning was het duidelijk voor mij.
Eruit met die troep, ik ze in september 2011 laten verwijderen!
Ik ben zelden zo blij geweest en ik merk het echt na een week of 10 zag mijn haar er al weer stukken beter uit.
En ik voel me ook veel beter ik ben er nog niet helemaal, maar ik ben op de goede weg!
Als iemand aan mij vraagt wat denk je van een borstvergroting zeg ik 1 ding: NIET DOEN
Het is nu juli 2014.
Ik ben blij dat ik de implantaten heb laten verwijderen, alleen heb ik nog steeds of zelfs meer klachten gekregen.
Ik ben bij Dr. Cohen Tervaert geweest, hij heeft geconstateerd dat er siliconen in mijn bloed zitten! (terwijl ze niet kapot waren!!)Ik heb dagen dat ik het echt niet meer zie zitten door pijn en vermoeidheid, elke keer andere en nieuwe klachten, enorme spierpijn ,rare steken in mijn hoofd en pijn in mijn gewrichten.Lieve dames begin nooit maar dan ook nooit aan implantaten, het maakt zoveel kapot!

Even voorstellen: Francis
Hoi Francis,
Welkom op het forum! Wat goed van je dat je dit gedaan hebt. Ben zo blij dat je het meldpunt ontdekte!! En naar dr. kappel ging.
Vanaf nu kan het alleen maar beter gaan hoor. Zeker weten!
Heel veel liefs, Luna

Welkom op het forum! Wat goed van je dat je dit gedaan hebt. Ben zo blij dat je het meldpunt ontdekte!! En naar dr. kappel ging.
Vanaf nu kan het alleen maar beter gaan hoor. Zeker weten!
Heel veel liefs, Luna
  Bezoek onze website 
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
						~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
Welkom op het forum Francis en bedankt dat je je verhaal wilde vertellen! Hoe gaat het nu met je, een aantal maanden na de explantatie, heb je nog veel lichamelijke klachten? 
Groetjes Wendy

Groetjes Wendy
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius