Dr. Spit

Artsen waar je terecht kunt.
Ikke-83

Ongelezen bericht 10 dec 2020 14:14

Goedemiddag!

Na 1,5 jaar wachten heb ik dan eindelijk een afspraak in het UMC bij dr. Spit.

Iemand ervaring met deze arts?

En ik twijfel of ik nog moet gaan... ik ben inmiddels namelijk alweer bijna een jaar van mijn siliconen af. En daarmee van bijna al mijn klachten af. Heeft het nog zin om heen te gaan?

Wellicht om nog mee te doen aan het onderzoek? Of om nog in aanmerking te komen voor vergoeding? Ik heb de operatie namelijk zelf betaald...

Hebben jullie tips?
9 januari '20 explantatie + lipofilling Dr. Niessen
Essi

Ongelezen bericht 10 dec 2020 20:40

Heyyyy, ja ik!
Ik ben bij haar geweest en ook ik was al een geruime tijd van mijn implantaten af. Ze was heel erg blij met mijn verhaal omdat ze aangaf dat veel vrouwen na explantatie niet meer komen. De gevallen die goed opknappen na de operatie laten zich dus vaak niet zien. Maar om genoeg informatie van juist deze groep vrouwen te krijgen is het wel belangrijk dat je gaat. Ze is heel erg aardig.
Gewoon doen! Je helpt de wetenschap met jou verhaal, en zo dus ook alle vrouwen.
Liefs essi
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 dec 2020 20:45

Essi schreef:
10 dec 2020 20:40
Heyyyy, ja ik!
Ik ben bij haar geweest en ook ik was al een geruime tijd van mijn implantaten af. Ze was heel erg blij met mijn verhaal omdat ze aangaf dat veel vrouwen na explantatie niet meer komen. De gevallen die goed opknappen na de operatie laten zich dus vaak niet zien. Maar om genoeg informatie van juist deze groep vrouwen te krijgen is het wel belangrijk dat je gaat. Ze is heel erg aardig.
Gewoon doen! Je helpt de wetenschap met jou verhaal, en zo dus ook alle vrouwen.
Liefs essi
Mooi, nuttig en zeer goed antwoord!!! :D
Luna MKS

Ongelezen bericht 10 dec 2020 20:46

Ooh wacht, jaja vergoeding, jazeker, ook voor vergoeding belangrijk!!!!

Was er een aanvraag gedaan die was afgewezen?

Maak gebruik van de bezwaarbrieven. viewtopic.php?f=186&t=1952
viewtopic.php?f=186&t=669
Als je ergens tegenaan loopt, stuur mij even een mail: download/file.php?id=977&mode=view

Laat de internist een brief samenstellen waarin ze uitgebreid antwoord op de vragen: viewtopic.php?f=95&t=3264

Mochten ze alsnog afwijzen, mail mij dan even https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... &mode=view
Monique256

Ongelezen bericht 10 dec 2020 21:15

Pas belafspraak gehad met dr. Spit, nadat ik brief had ontvangen van haar vanuit UMC! Ze deed een onderzoek over de klachten( bij mij explantatie 2012)! Voel me sinds dien weer redelijk gezond en werk weer volop sinds 1,5 jaar in de ouderenzorg. Zo blij dat ik weer kan werken!
Ikke-83

Ongelezen bericht 15 dec 2020 16:15

Essi schreef:
10 dec 2020 20:40
Heyyyy, ja ik!
Liefs essi
Kijk top! Hier heb ik zeker wat aan. Dan is mijn twijfel weg en ga ik gewoon heen. Dank je wel!
Ikke-83

Ongelezen bericht 15 dec 2020 16:16

Luna MKS schreef:
10 dec 2020 20:46
Ooh wacht, jaja vergoeding, jazeker, ook voor vergoeding belangrijk!!!!

Was er een aanvraag gedaan die was afgewezen?

Maak gebruik van de bezwaarbrieven. viewtopic.php?f=186&t=1952
viewtopic.php?f=186&t=669
Als je ergens tegenaan loopt, stuur mij even een mail: download/file.php?id=977&mode=view

Laat de internist een brief samenstellen waarin ze uitgebreid antwoord op de vragen: viewtopic.php?f=95&t=3264

Mochten ze alsnog afwijzen, mail mij dan even https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... &mode=view
Ik heb destijds zelf een aanvraag gedaan en contact gehad met DITZO. Incl een afwijzing. Ben in bezwaar gegaan maar ze gaven niet toe. Ik heb al het contact t nog. Ik zal dit met dr Spit bespreken.

Dank jullie wel weer!
Plaats reactie

Terug naar “Internisten/immunologen”