Scheur in prothese

Lees wat de risico's zijn en deel je ervaringen.
Elize1983

Ongelezen bericht 30 sep 2019 11:54

Susana schreef: ↑
29 sep 2019 15:18
Hoi Elise,
Ik weet alleen dat alles wat niet in het lichaam hoort, kan stress en overbelasting veroorzaken in het lichaam. De lymfesysteem zorgt voor het opruimen maar silicone deeltjes zijn veel te groot, ze gaan dus opstapelen en dat kan zonder twijfel storing en blokkades veroorzaken op de weefsel/orgaan waar die terecht komen, als gevolgd gaat de weefsel/orgaan minder goed functioneren, dat kan zonder twijfel verschillende klachten veroorzaken.
Ik hoop dat je snel wordt geholpen πŸ’œπŸ€
Dankje voor je antwoord.. ik word 4okt geholpen! Gelukkig heel snel dus. πŸ™πŸΌ
Susana

Ongelezen bericht 30 sep 2019 14:53

Elize1983 schreef: ↑
30 sep 2019 11:54
Hoi Elise,
Ik weet alleen dat alles wat niet in het lichaam hoort, kan stress en overbelasting veroorzaken in het lichaam. De lymfesysteem zorgt voor het opruimen maar silicone deeltjes zijn veel te groot, ze gaan dus opstapelen en dat kan zonder twijfel storing en blokkades veroorzaken op de weefsel/orgaan waar die terecht komen, als gevolgd gaat de weefsel/orgaan minder goed functioneren, dat kan zonder twijfel verschillende klachten veroorzaken.
Dankje voor je antwoord.. ik word 4okt geholpen! Gelukkig heel snel dus. πŸ™πŸΌ
Deze week nog!! Dat is fantastisch!! veel succes πŸ’œπŸ
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 πŸ€
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl πŸ’Œ
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ πŸ¦‹
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Elize1983

Ongelezen bericht 03 okt 2019 10:38

30 sep 2019 14:53
30 sep 2019 11:54
Hoi Elise,
Deze week nog!! Dat is fantastisch!! veel succes πŸ’œπŸ
Thnks mop 😘
Elize1983

Ongelezen bericht 03 okt 2019 10:43

1973sunny schreef: ↑
27 sep 2019 16:15
29 aug 2019 18:32
Hee dames,

Nou ik ben weer een beetje geland. Dinsdag een afspraak gehad bij Bergman dr Lichtenegger. Ze zei dat het onmogelijk is dat er sinds een 1/2jaar een scheur zit met mijn protheses. Door de polyatheraan vulling zal de scheur er wss al 2 jaar zitten en loop ik daarom al zolang met klachten. Anders kan er nooit zoveel uitgelekt zijn in mijn lymfenklieren oksel en eronder. Ze wilt alleen explantatie enbloc doen zonder lift of lipofilling. Dit is nl een te zware ingreep en dan vraag ik teveel van m’n lichaam. Miss na een half jaar kijken wat er verder aam opvulling gedaan kan worden. Ben dus weer van voor af aan. Zo plat als wat.. als ik dot had geweten had ik meteen voor een borstlift gekozen of lipofilling.
4okt word ik geopereerd. Aanvraag bij verzekering wordt gedaan en ik moet voorschieten. Ze begreep niet dat ACCZ mijn klachten niet serieus heeft genomen al begin vorig jaar. Ik moet een nacht blijven na de operatie.
Ik ben zo boos!! En heel erg verdrietig omdat ik bang ben voor het resultaat. Ben nu nog verder van huis na 5 jaar gezeur met siliconen en m’n lijf wordt steeds vermoeider. Als ik nu na de lunchpauze werk, doet alles pijn en ik heb heel erg hoofdpijn gekregen. Ik ben elke dag gesloopt en heb al m’n afspraken geschrapt. ☹️ Ik heb er gewoon geen energie meer voor. Ik zit eraan te denken halve dagen te gaan werken omdat ik volle dagen gewoon noet meer trek.
Maar al met al, 4okt is over 5 weken en ben blij dat ze er iig uit gaan! Verlost van deze plastic killers. ☹️
😘 fijne avond
Hoi Elize,
Ik word 4 oktober ook geopereerd door Dr. Lichtenegger. Net als jij alleen enbloc explantatie, geen lift of lipofilling. Dit heeft ze mij ook afgeraden. Eerst goed herstellen en daarna misschien nog een lift of lipofilling. Hoe laat word jij geopereerd? Ik moet er om 10.20 uur zijn en wordt rond 12.30 uur geopereerd. Moet ook een nachtje blijven. Heel spannend!
Hoe voel jij je 1973Sunny?
Wat is je echte naam eigenlijk? πŸ™ˆ
Ik ben heel erg zenuwachtig, vanochtend voor foto’s gemaakt van m’n borsten. Ik heb een kort kontje, slaap amper meer en ben momenteel niet de gezelligste thuis.. ☹️ Blij dat ik jullie heb.. tot morgen en succes vandaag nog... ❀️😘
Essi

Ongelezen bericht 03 okt 2019 20:05

Succes meiden😘
Elize1983

Ongelezen bericht 03 okt 2019 22:13

Essi schreef: ↑
03 okt 2019 20:05
Succes meiden😘
Thnks Essi πŸ™πŸΌπŸ˜˜
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 okt 2019 18:32

Explantatie verhaal Elize staat hier: viewtopic.php?f=4&t=2501