Scheur in prothese

Lees wat de risico's zijn en deel je ervaringen.
Elize1983

Ongelezen bericht 06 sep 2019 21:08

Moeke schreef: ↑
03 sep 2019 18:29
viewtopic.php?f=37&t=1760

ik hoop dat de link werkt, misschien bedoelde je deze?
Thnks tjik 😘
Luna MKS

Ongelezen bericht 07 sep 2019 09:19

Dit is hem: viewtopic.php?t=71

πŸ’‹πŸ’•
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Elize1983

Ongelezen bericht 11 sep 2019 20:36

Luna schreef: ↑
07 sep 2019 09:19
Dit is hem: viewtopic.php?t=71

πŸ’‹πŸ’•
Thanks πŸ’‹πŸ’‹
Elize1983

Ongelezen bericht 23 sep 2019 09:28

Hee meiden,

Ben inmiddels ziek thuis omdat ik geen energie meer heb om te werken.. ☹️ Heb zoveel pijn dat ik dyclofenac slik met paracetamol en snachts slaap ik heel slecht.
4 oktober word ik geopereerd en worden de implantaten verwijderd.
Weten jullie wat ik wel en niet mag na de operatie? En moet ik met mijn bovenlichaam verhoogd slapen?

😘 xx Elize
Moeke

Ongelezen bericht 23 sep 2019 12:29

Elize1983 schreef: ↑
23 sep 2019 09:28
Hee meiden,

Ben inmiddels ziek thuis omdat ik geen energie meer heb om te werken.. ☹️ Heb zoveel pijn dat ik dyclofenac slik met paracetamol en snachts slaap ik heel slecht.
Weten jullie wat ik wel en niet mag na de operatie? En moet ik met mijn bovenlichaam verhoogd slapen?

😘 xx Elize
Wat voor operatie krijg je nu precies? Ook een lift, of ook lipofilling of beide?

Voor borstlift kun je hier kijken: viewforum.php?f=147

voor lipofilling en lift: viewforum.php?f=210

Ik denk dat je moet slapen zoals het het beste lukt. Ook slaap is van belang. Eerlijk gezegd denk ik niet dat het nog heel veel uitmaakt deze laatste twee weken of je al of niet rechtop slaapt, alhoewel je beter kan voorkomen om op je buik te slapen maar waarschijnlijk kan je dat heel lang niet, als je het al deed. Ik weet niet of je ook wakker blijft door het piekeren, deed ik wel namelijk, zeker elke keer als je dat branden voelt. Ik slaap vaak in met een oortje en mp3 bestandje. Maakt niet uit waarvan, luisterboek ofzo het verzet mijn gedachten waardoor ik wel in slaap val.
Nog even dan is het zover! Laatste loodjes wegen het zwaarst!

Liefst Moeke
It's time to change the world!

Voor veel vragen en antwoorden kun je hier terecht:
viewtopic.php?f=208&t=2033
Heb je lichamelijke klachten door je implantaten, meld dit dan hier:
https://www.rivm.nl/meldpunt-bijwerkingen-implantaten
Heb je klachten over de zorg die je kreeg meld dit dan hier:
https://www.landelijkmeldpuntzorg.nl/burger/home
N.a.v. de uitzending van Radar bestaat er de mogelijkheid om ook hier een klacht te melden:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... -bij-icij/
Elize1983

Ongelezen bericht 23 sep 2019 18:04

23 sep 2019 12:29
Hee meiden,

😘 xx Elize
Wat voor operatie krijg je nu precies? Ook een lift, of ook lipofilling of beide?

Ik denk dat je moet slapen zoals het het beste lukt. Ook slaap is van belang. Eerlijk gezegd denk ik niet dat het nog heel veel uitmaakt deze laatste twee weken of je al of niet rechtop slaapt, alhoewel je beter kan voorkomen om op je buik te slapen maar waarschijnlijk kan je dat heel lang niet, als je het al deed. Ik weet niet of je ook wakker blijft door het piekeren, deed ik wel namelijk, zeker elke keer als je dat branden voelt. Ik slaap vaak in met een oortje en mp3 bestandje. Maakt niet uit waarvan, luisterboek ofzo het verzet mijn gedachten waardoor ik wel in slaap val.

Liefst Moeke
Hi mop,

Krijg alleen een explantatie. De lipofilling of lift mag ik pas een half jaar later omdat deze al te ingrijpend is..
helaas want dan was ik er in een x vanaf geweest. Bedoelde meer na de operatie. πŸ˜‰ of ik dan gewoon met plat hoofdeinde mag slapen. Krijgen deze week of volgende week nl een nieuw bed waarvan t hoofdeinde niet omhoog kan (van het oude bed wel πŸ™ˆ)..

😘
Moeke

Ongelezen bericht 23 sep 2019 20:38

23 sep 2019 18:04
23 sep 2019 12:29
Hee meiden,

😘 xx Elize

Liefst Moeke

Hi mop,

Krijg alleen een explantatie. De lipofilling of lift mag ik pas een half jaar later omdat deze al te ingrijpend is..
helaas want dan was ik er in een x vanaf geweest. Bedoelde meer na de operatie. πŸ˜‰ of ik dan gewoon met plat hoofdeinde mag slapen. Krijgen deze week of volgende week nl een nieuw bed waarvan t hoofdeinde niet omhoog kan (van het oude bed wel πŸ™ˆ)..

😘
O haha, had ik even verkeerd begrepen. Ik had ook alleen explantie en mocht plat en op mijn zij gelijk. Dus nee, je hoeft niet hoger met je hoofdsteun. Wel op letten als je evt drains krijgt dat die lager liggen..
:D

N.a.v. de uitzending van Radar bestaat er de mogelijkheid om ook hier een klacht te melden:
Onzeker

Ongelezen bericht 23 sep 2019 20:48

Hee meiden,

😘 xx Elize
Wat vervelend dat het nu zo slecht met je gaat meid, maar wat super dat je zo snel geholpen kunt worden!
Sterkte met de laatste loodjes voor je explantatie.

X
18 Oktober 2019 explantatie + lift bij JvG door Dr van Selms

Handig om even door te lezen Welkom
Meld je klachten! Meldpunt RIVM
Susana

Ongelezen bericht 23 sep 2019 21:06

Wat vervelend Elize!!! Gelukkig 4 oktober is niet zover weg!! Veel sterkte aankomende dagenπŸ’œ
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 πŸ€
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl πŸ’Œ
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ πŸ¦‹
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Elize1983

Ongelezen bericht 24 sep 2019 10:27

Dank jullie wel lieverds! πŸ™πŸΌ Nu is het aftellen..kan niet wachten, ze doen zoveel pijn.
Fijn dat ik plat kan slapen, scheelt weer een hoop gedoe.
Hoop dat ik die drains daar mag laten. Ben niet zo van de infusen, spuiten en slangen in m’n lijf.. 😱
😘😘😘
Moeke

Ongelezen bericht 24 sep 2019 11:26

Als je ze mee krijgt dan moet je maar bedenken dat via de drains ook nog siliconen weg kunnen spoelen. Dat vond ik persoonlijk een erg prettige gedachte.

1973sunny

Ongelezen bericht 27 sep 2019 16:15

29 aug 2019 18:32
Hee dames,

Nou ik ben weer een beetje geland. Dinsdag een afspraak gehad bij Bergman dr Lichtenegger. Ze zei dat het onmogelijk is dat er sinds een 1/2jaar een scheur zit met mijn protheses. Door de polyatheraan vulling zal de scheur er wss al 2 jaar zitten en loop ik daarom al zolang met klachten. Anders kan er nooit zoveel uitgelekt zijn in mijn lymfenklieren oksel en eronder. Ze wilt alleen explantatie enbloc doen zonder lift of lipofilling. Dit is nl een te zware ingreep en dan vraag ik teveel van m’n lichaam. Miss na een half jaar kijken wat er verder aam opvulling gedaan kan worden. Ben dus weer van voor af aan. Zo plat als wat.. als ik dot had geweten had ik meteen voor een borstlift gekozen of lipofilling.
4okt word ik geopereerd. Aanvraag bij verzekering wordt gedaan en ik moet voorschieten. Ze begreep niet dat ACCZ mijn klachten niet serieus heeft genomen al begin vorig jaar. Ik moet een nacht blijven na de operatie.
Ik ben zo boos!! En heel erg verdrietig omdat ik bang ben voor het resultaat. Ben nu nog verder van huis na 5 jaar gezeur met siliconen en m’n lijf wordt steeds vermoeider. Als ik nu na de lunchpauze werk, doet alles pijn en ik heb heel erg hoofdpijn gekregen. Ik ben elke dag gesloopt en heb al m’n afspraken geschrapt. ☹️ Ik heb er gewoon geen energie meer voor. Ik zit eraan te denken halve dagen te gaan werken omdat ik volle dagen gewoon noet meer trek.
Maar al met al, 4okt is over 5 weken en ben blij dat ze er iig uit gaan! Verlost van deze plastic killers. ☹️
😘 fijne avond
Hoi Elize,
Ik word 4 oktober ook geopereerd door Dr. Lichtenegger. Net als jij alleen enbloc explantatie, geen lift of lipofilling. Dit heeft ze mij ook afgeraden. Eerst goed herstellen en daarna misschien nog een lift of lipofilling. Hoe laat word jij geopereerd? Ik moet er om 10.20 uur zijn en wordt rond 12.30 uur geopereerd. Moet ook een nachtje blijven. Heel spannend!
Elize1983

Ongelezen bericht 27 sep 2019 18:53

1973sunny schreef: ↑
27 sep 2019 16:15
29 aug 2019 18:32
Hee dames,

Nou ik ben weer een beetje geland. Dinsdag een afspraak gehad bij Bergman dr Lichtenegger. Ze zei dat het onmogelijk is dat er sinds een 1/2jaar een scheur zit met mijn protheses. Door de polyatheraan vulling zal de scheur er wss al 2 jaar zitten en loop ik daarom al zolang met klachten. Anders kan er nooit zoveel uitgelekt zijn in mijn lymfenklieren oksel en eronder. Ze wilt alleen explantatie enbloc doen zonder lift of lipofilling. Dit is nl een te zware ingreep en dan vraag ik teveel van m’n lichaam. Miss na een half jaar kijken wat er verder aam opvulling gedaan kan worden. Ben dus weer van voor af aan. Zo plat als wat.. als ik dot had geweten had ik meteen voor een borstlift gekozen of lipofilling.
4okt word ik geopereerd. Aanvraag bij verzekering wordt gedaan en ik moet voorschieten. Ze begreep niet dat ACCZ mijn klachten niet serieus heeft genomen al begin vorig jaar. Ik moet een nacht blijven na de operatie.
Ik ben zo boos!! En heel erg verdrietig omdat ik bang ben voor het resultaat. Ben nu nog verder van huis na 5 jaar gezeur met siliconen en m’n lijf wordt steeds vermoeider. Als ik nu na de lunchpauze werk, doet alles pijn en ik heb heel erg hoofdpijn gekregen. Ik ben elke dag gesloopt en heb al m’n afspraken geschrapt. ☹️ Ik heb er gewoon geen energie meer voor. Ik zit eraan te denken halve dagen te gaan werken omdat ik volle dagen gewoon noet meer trek.
Maar al met al, 4okt is over 5 weken en ben blij dat ze er iig uit gaan! Verlost van deze plastic killers. ☹️
😘 fijne avond
Hoi Elize,
Ik word 4 oktober ook geopereerd door Dr. Lichtenegger. Net als jij alleen enbloc explantatie, geen lift of lipofilling. Dit heeft ze mij ook afgeraden. Eerst goed herstellen en daarna misschien nog een lift of lipofilling. Hoe laat word jij geopereerd? Ik moet er om 10.20 uur zijn en wordt rond 12.30 uur geopereerd. Moet ook een nachtje blijven. Heel spannend!
No wayyyy! Haha hoe toevallig! πŸ™ˆ ik vind het wel leuk!
Moet om 8.40u aanwezig zijn. Hoelaat ik geopereerd word, weet ik niet.. hoe ben jij dat te weten gekomen?

😘 fijne avond
Elize1983

Ongelezen bericht 29 sep 2019 14:33

Hi dames

Weet je wat ik me nu al een tijdje afvraag...
Ik heb een scheur in m’n silicoon en de pc zeiden dat silliconen in je lichaam niet gevaarlijk zijn..
Echter gaf de een aan niet langer dan 2 maanden met een scheur te mogen lopen want dat zou niet goed zijn voor je lichaam (blijkbaar toch niet... πŸ€”) en de andere pc zei dat je er niet langer dan 6mnd mee mag lopen.
Nu zei dr Lichtenegger dat ik er wss al 2 jaar mee loop. En nu? Wie heeft dit ook en wie weet waarom je er niet langer dan 6mnd mee mag doorlopen? Het zit ook in m’n lymfeklieren in m’n oksel en onder m’n borst. Op de echo zagen we 2 lange slierten/stroken wit.
Ik ben best bang, ook gezien andere vrouwen die klachten hebben van het β€œzweten”.
Maar niemand kan mij vertellen hoe of wat.
Weet iemand van jullie hier meer over?

Xx Elize 😘
Susana

Ongelezen bericht 29 sep 2019 15:18

Hoi Elise,
Ik weet alleen dat alles wat niet in het lichaam hoort, kan stress en overbelasting veroorzaken in het lichaam. De lymfesysteem zorgt voor het opruimen maar silicone deeltjes zijn veel te groot, ze gaan dus opstapelen en dat kan zonder twijfel storing en blokkades veroorzaken op de weefsel/orgaan waar die terecht komen, als gevolgd gaat de weefsel/orgaan minder goed functioneren, dat kan zonder twijfel verschillende klachten veroorzaken.
Ik hoop dat je snel wordt geholpen πŸ’œπŸ€
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 πŸ€
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl πŸ’Œ
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ πŸ¦‹
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Plaats reactie

Terug naar β€œRisico's, lekken, scheuren, zweten”