Longklachten na explantatie

Lees hier ervaringen of stel vragen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 28 aug 2012 14:21

Sabrah schreef:Ik hoor best vaak van dames hier dat ze klachten hebben met longen. Ik had het er gisteren ook nog met mijn man erover. Ik heb sinds de operatie een drukkend gevoel in mijn borst en ben erg kortademig. Hoesten doe ik niet. Het gekke is dat ik mijn hele leven nooit wat heb gehad aan mijn luchtwegen tot een jaar of 4 geleden. Toen kreeg ik een hevige bronchitis die maar niet over wilde gaan. Ben toen maanden aan het kwakkelen geweest. En het jaar erop weer precies hetzelfde! Sindsdien sta ik als astmatisch in het systeem en krijg dus ook oproepen voor de griepprik.
Longklachten komen heel veel voor bij siliconen. Ook bacteriele- en schimmelinfecties in de longen.
1 van de dames kreeg meteen na de explantatie heel veel longklachten en hoge koorts. Bleek een flinke longontsteking te zijn. Denk dat dit wel vaker zal voorkomen.
Dus dames, heb je na de explantatie veel klachten en hoge koorts, ga dan alsjeblieft naar de dokter!!
Laatst gewijzigd door Luna MKS op 28 aug 2012 14:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Maja Rutte

Ongelezen bericht 17 okt 2017 12:38

Na flinke lekkage van mijn borstimplantaten dubbele zware longontsteking gehad en in de twee jaar daarna vier keer pleuritus gehad, alle keren opgenomen in het ziekenhuis, antibiotica hielp niet, ze begrepen niet waarom en waarom ik steeds doodziek werd.
Er moest steeds vocht achter mijn longen worden weggehaald en na een longpunctie werd het vocht enhet weggehaalde weefsel opgestuurd naar meerdere labaratoria voor onderzoek, er waren geen virussen of bacterien te vinden.
Uiteindelijk is het opgestuurd naar een patholoog-anatoom en die ontdekte :dubbelbrekend lichaamsvreemd materiaal dat leek op scherpe krisstalletjes, dit veroorzaakte de ontstekingen in mijn longen.
Er zijn weinig tot geen doktoren die geloven dat dit gekomen is van de silliconenlekkage, het is om gek van te worden.
Maja
Sol

Ongelezen bericht 17 okt 2017 18:57

Hee maja wat erg.... En wat gaan de doktoren er nu aan doen dan? Ze zullen toch met een naam moeten komen voor die kristal deeltjes.. Sterkte..
Luna MKS

Ongelezen bericht 18 okt 2017 09:56

Lieve Maja,

Helaas gebeurt dit wel vaker, siliconen lekken ook de longen in helaas en dit zorgt voor grote problemen.
Een goede patholoog anatoom zou dat toch echt wel moeten kunnen onderscheiden!
Ben je bekend met het onderzoek van dr. Kappel bij die dame die haar lichaam aan haar na liet?
Misschien kun je dit onderzoek aan de arts laten zien: https://www.clinmedjournals.org/article ... ?jid=cmrcr
In deze uitzending wordt over het onderzoek gesproken en zie je ook de onderzoeker aan het woord en de beelden van de siliconen in de weefsels van de overleden dame: https://zorgnu.avrotros.nl/uitzendingen/08-11-2016/

Ik wens je ontzettend veel sterkte!!!!!!!
Heel veel liefs,

Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Complicaties of klachten na de operatie”