Heb alle topics proberen te lezen die vermeld worden maar zie mijn vage klacht er niet tussen staan.
Situatie:
Op 15 april geopereerd explantatie en lipofilling (implantaten ooit laten zetten in 2003).
De explantatie laten doen i.v.m. de volgende klachten:
Hoofdpijn
Extreme vermoeidheid
Darmklachten (pds)
Concentratieproblemen/vergeetachtigheid
Onstekingen in lichaam (vaak blaasontstekingen, nierbekontsteking en ook PID gehad)
Endometreose
Huidproblemen (schimmelinfecties)
Hielspoor/peesontsteking
Cystes baarmoeder
IVF ivm niet zwanger kunnen worden
Galstenen
Zweetaanvallen
Pijn in de rug op een specifieke plek
Gewrichtsklachten (met name de vingers)
Met een paar klachten nooit naar dokter geweest dacht aan overgangsklachten.
Niet alle klachten komen door de implantaten natuurlijk, maar toen ik vorig jaar stuitte op de klachten door implantaten n.a.v. een tv programma heb ik meteen besloten ze er uit te laten halen! Ik ben 15 april geopereerd. Ik was eerlijk gezegd wel in een slechte conditie heb in februari corona gehad waardoor mijn conditie 0,0 was. De kliniek wist dit daarom mocht ik pas 8 weken na coronabesmetting geopereerd worden.
Na de operatie moest ik 1 nacht blijven dit was goed want ik ben die nacht niet goed geworden toen ik naar de wc liep.
Ik heb de hele dag en nacht aan infuus gelegen. Dag erna naar huis dat ging goed alleen ik zweette echt bizar (rare chemische lucht ook) en had het bloedheet de hele tijd. Die hitte heb ik 1,5 week gehad en het zweten wordt nu eindelijk wat minder. Ben nog 1 keer bijna flauw gevallen door duizeligheid. Ik moet ijzersuplementen nemen omdat ik heel erge bloedingen in mijn benen had deze trekken nu naar beneden.
Nu heb ik sinds eergisteren ineens wat raars had af en toe ineens jeuk in mijn handpalm. Dan weer onder mijn voeten. Maar gisteravond begon dit ineens tegelijkertijden echt heel heftig. Ontzettende gekmakende jeuk onder mijn voetzolen en handpalmen echt om gek te worden. Er is niks te zien verder geen rode puntjes of bulten enkel die JEUK. Koude compressen verzachten het wat en vanmorgen gelukkig alleen nog wat tinteling in handpalmen. Heb dit echt nog nooit in mijn leven gehad en nu ineens wel. Heeft iemand dit ook gehad en zo ja gaag dit over want ik moet er niet aan denken dat dit zo blijft. Sorry voor het hele verhaal.
Jeuk handpalmen en voetzolen na de operatie.
Hoi lieve schat,
Die jeuk had ik ook en meer hadden daar last van.
Dit heeft niks met je huid te maken maar met de zenuwen. Dit gaat wel weer over, maar kost tijd.
Helaas heb jij wel een lijst aan klachten (uit verschillende systemen) die laat zien dat de periode na de explantatie erg heftig zal worden. En lang zal duren...Helaas zit er niks anders op dan deze zware tijd te ondergaan en hopen dat het snel voorbij is.
Je zult vast nog meer vervelende dingen gaan voelen/krijgen. Je mag me ook mailen, want ik ben iets minder aanwezig hier.
Zorg ervoor dat je voldoende water drinkt. Doe er wat zout bij. Voor jou belangrijk. Vermoed dat je vaker bewustzijnsdalingen gaat krijgen.
Wens je ontzettend veel sterkte en al mijn liefs,
Luna

Alles komt uiteindelijk goed
Die jeuk had ik ook en meer hadden daar last van.
Dit heeft niks met je huid te maken maar met de zenuwen. Dit gaat wel weer over, maar kost tijd.
Helaas heb jij wel een lijst aan klachten (uit verschillende systemen) die laat zien dat de periode na de explantatie erg heftig zal worden. En lang zal duren...Helaas zit er niks anders op dan deze zware tijd te ondergaan en hopen dat het snel voorbij is.
Je zult vast nog meer vervelende dingen gaan voelen/krijgen. Je mag me ook mailen, want ik ben iets minder aanwezig hier.
Zorg ervoor dat je voldoende water drinkt. Doe er wat zout bij. Voor jou belangrijk. Vermoed dat je vaker bewustzijnsdalingen gaat krijgen.
Wens je ontzettend veel sterkte en al mijn liefs,
Luna
Alles komt uiteindelijk goed
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
Hoi Luna bedankt voor je reactie ik was er al bang voor
Eigenlijk had ik meteen na de operatie al wat vreemde dingen. Ook mijn huid bijvoorbeeld het leek wel of er een soort olie uit mijn porieen (gezicht) kwam. Mijn man dacht dat mijn gezicht ingesmeerd was door het personeel. Maar tot 4 dagen na de operatie last van gehad echt heel vettig spul dat was gelukkig snel weer over. Ik hou er dan maar rekening mee dat ik nog wel even zoet ben met het opknappen. Het is niet handig met mijn werk im de zorg maar ik heb gelukkig nog 2 weken voor ik weer moet werken.
Ik had ook een heel vette huid vol pukkels na explantatie. Vele vrouwen hebben dat.
Onze huid is het grootste ontgiftingsorgaan, dus lekker veel zweten om zoveel mogelijk afvalstoffen af te voeren.
Ik weet niet of 2 weken genoeg is... Vooral werken in de zorg, dat is erg zwaar. Ik zou als het niet gaat, toch met de arbodienst in gesprek gaan. Misschien is er iets vervangends.
Sterkte!❤ Je bent een bikkel!
Onze huid is het grootste ontgiftingsorgaan, dus lekker veel zweten om zoveel mogelijk afvalstoffen af te voeren.
Ik weet niet of 2 weken genoeg is... Vooral werken in de zorg, dat is erg zwaar. Ik zou als het niet gaat, toch met de arbodienst in gesprek gaan. Misschien is er iets vervangends.
Sterkte!❤ Je bent een bikkel!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lieve Repelsteeltje, nog jeuk of tintelingen gevoeld? Of bewustzijnsdalingen?
Let vooral op met uit douche of bad stappen. Deze nare klacht kan, los van bloedverlies en narcose, een tijdje aanhouden.
Dikke kus,
Luna

Let vooral op met uit douche of bad stappen. Deze nare klacht kan, los van bloedverlies en narcose, een tijdje aanhouden.
Dikke kus,
Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~