Verdikking borst

Lees hier ervaringen of stel vragen.
wilmaatje

Ongelezen bericht 14 okt 2019 23:37

Luna schreef:
14 okt 2019 21:54
wilmaatje schreef:
14 okt 2019 20:00
Hahaha Ja Luna, je zegt soms tegenstrijdige dingen, maar ach... dat mag
Er zijn nl heel veel verschillende wensen, meningen, mensen, ervaringen etc etc, daar is het forum ook voor bedoeld toch?
ik vind dit in ieder geval een leuk onderwerp en reageer uit ervaring. al maak ik me wel zorgen om de pijnlijke verdikking, bobbel of weet ik wat het is, maar las in je andere artikel, dat het vaker voorkomt... ik kan niet wachten tot ik een mammografie kan maken

liefs wilma
Ja, het lijkt tegenstrijdig, toch is mijn boodschap wel duidelijk denk ik. Laat alleen doen als het echt nodig is. En om erachter te komen of het nodig is, moet je nevernooit alleen op je eigen beeld afgaan, want vrouwen zijn onzeker of te perfectionistisch. En ik ben dat zelf ook, heel perfectionistisch :x Ik wil de mooiste versie van mezelf zijn. In mijn lief z'n ogen ben ik gelukkig de mooiste van de wereld! :D

Lieve Wilma, ik hoop zo dat er niks is, maar ik denk het niet lieverd, anders was er al lang iets naars naar voren gekomen. Kanker groeit best hard hoor. Dat is het niet, ik weet het zeker!

STERKTE!!!!!!!!!!! <3 <3 <3
Ah lief Luna dat je me nog even geruststeld, wat ben je toch een lieverd. die verdikking, klont, bobbel heb ik idd al 1,5 jaar ofzo en bij de mamapoli hebben ze mijn borsten helemaal afgetast voor de explantatie en ik had ook een CT scan gehad, dus vanuit daar zeiden ze dat alleen een Mamo het echt uitsluit, maar dat ik idd niet zo heel bang moest zijn, omdat CT en mama onderzoek ook nog best wat oplevert. (best apart hoe liefdevol ze dat doen, je borsten onderzoeken en gesprekken), dus afgeproken, eerst explantatie en na 6 maanden mammografie , wel apart nu de protheses eruit zijn die bobbels nog steeds zeer doen, het rare is, als ik mijn borsten masseer, dat doe ik nu 2x per dag, dan is er wel verlichting. heb ook al een antibiotica kuur gehad, dus ontsteking is het ook niet brrrrrr...... wat kan een mens blijven denken...
volgende operatie komt er alweer aan Luna (nog wel ff goedkeuring afwachten van ziekenfonds) want is in Gent bij dr Buncamper, 30 October, voor de abcessen elders... 5 dagen opname, en hele onderbuik open, maarja hopen dat die verzekering niet moeilijk gaat doen, dus angst zit er weer goed in ... :roll: :roll: alles tegelijk
Luna MKS

Ongelezen bericht 15 okt 2019 12:03

Ben blij dat ze lief voor je waren op de mamapoli, soms horen we andere geluiden, maar gelukkig ook positieve.
Ja, kan me heel goed voorstellen dat je ermee zit, maar houd vast aan wat ze zeiden, ze laten je echt niet zo lang ermee rondlopen als ze iets verdachts hadden gezien. Renee was binnen no time geopereerd. Herrie ook, ook bij haar ontdekten ze borstkanker na wissel. Maar ik snap wel je angst :( Houd vol!!!! <3 <3 <3

Verschrikkelijk de rest van de operaties ed. Echt niet leuk!!! Wat heb je veel moeten doorstaan! :cry:
Laten we contact houden ok? Dus bericht me maar wanneer je wilt, goed?

Heel veel kusjes lieve schat!!!! Ook voor de rest van de meiden!

X Luna
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
wilmaatje

Ongelezen bericht 15 okt 2019 13:56

Luna schreef:
15 okt 2019 12:03
Ben blij dat ze lief voor je waren op de mamapoli, soms horen we andere geluiden, maar gelukkig ook positieve.
Ja, kan me heel goed voorstellen dat je ermee zit, maar houd vast aan wat ze zeiden, ze laten je echt niet zo lang ermee rondlopen als ze iets verdachts hadden gezien. Renee was binnen no time geopereerd. Herrie ook, ook bij haar ontdekten ze borstkanker na wissel. Maar ik snap wel je angst :( Houd vol!!!! <3 <3 <3

Verschrikkelijk de rest van de operaties ed. Echt niet leuk!!! Wat heb je veel moeten doorstaan! :cry:
Laten we contact houden ok? Dus bericht me maar wanneer je wilt, goed?

Heel veel kusjes lieve schat!!!! Ook voor de rest van de meiden!

X Luna
HOi Lieverd,
wat ben je toch een schat, tuurlijk houden we contact.blij om te horen dat ze bij BK het wel snel opmerken, soms blijf je toch twijfelen, is er ergens een topic over siliconendepositie in de borst (klieren, lymfen, melkgangen??) zou er wel meer van willen weten. Als je kapsel onderzocht is op ALCL hoef je je dan geen zorgen meer te maken?? mijn uitslag was ok. maar ivm die bobbel. .. pfffrrrt

ziekenfonds doet ook moeilijk voor België, willen weer eens meer informatie hebben van buncamper, zal waarschijnlijk andere datum worden, kkkkk

keep in touch Luna :D :D
PS.. in principe zou het mogelijk moeten zijn om nog bij dr buncamper behandeld te worden, dus mochten er andere meiden zijn die daar alsnog heen willen, bij buncamper ben je zowiezo altijd welkom met doorverwijzing arts
Luna MKS

Ongelezen bericht 15 okt 2019 14:44

Als je kapsel is onderzocht, is het onwaarschijnlijk dat je ALCL hebt lieve schat. En een knobbel door ALCL ziet er ook anders uit dan wat je nu hebt. Ik denk dat je gewoon een onschuldige calcificatie in je borst hebt.
Hier trouwens het deel over knobbels en siliconen resten enz na de operatie: viewforum.php?f=248

STERKTE met deze onzekerheid! :(

Heel veel kusjes lieverd!!!

L-O-V-E!!!! :D

ps. Die verzekeraars zijn zoooo irritant!!! :evil:
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Complicaties of klachten na de operatie”