schimmelinfectie

Lees hier ervaringen of stel vragen.
Linn

Ongelezen bericht 25 jun 2014 11:24

http://klachtensilicon.forum2go.nl/linn ... t1155.html

Ik denk dat het van de antibiotica komt maar ik heb weer eens een schimmelinfectie, nu ben ik daar bekend mee maar na een canasten kuur ben ik er normaal wel vanaf.
Nu heb ik canasten gebruikt zonder resultaat, van de huisarts fluconazol (oraal) gekregen maar ben er nog niet helemaal vanaf.
Is dit een bekend iets?
BV 2000 Explantatie 2014
Luna MKS

Ongelezen bericht 29 jun 2014 10:45

Ja, dat kan wel door de antibiotica komen en je lage weerstand.
Waar zit de infectie?

Het is wel heel typisch hoor vrouwen krijgen na de explantatie allerlei klachten ook dit dus maak je niet erg ongerust.

Het is verstandig om probiotica te nemen. Je kunt ook eerst darmocare para gebruiken om alle ongewenste micro-organismen te doden. Let wel op dat je door gebruik van dit middel ook wat ziekig kunt worden omdat als deze organismen sterven ze gifstoffen loslaten. Dus daar moet je dan ook weer van ontgiften.

De darmocare para moet je als kuur gebruiken meestal een week. Het is een natuurlijk antibioticum en antischimmelmiddel.
Probiotica hoef je in principe niet iedere dag te gebruiken. Als je het regelmatig gebruikt is dat ook goed. Vooral bij ziekte is het wel belangrijk om het even wel meer te gebruiken. Zeker na een operatie of antibiotica kuur is het belangrijk. Wissel ook steeds van merk, omdat er in ieder merk weer andere bacteriestammen zitten.

Als je schimmels op je huid hebt kun je thee tree olie proberen.

Sterkte! xxx
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Plaats reactie

Terug naar “Complicaties of klachten na de operatie”