Misschien heeft Susana nog tips voor je qua massage. Je kunt haar ook een pb sturen.
Knobbel in borst na explantatie
Sterkte lieverd
Misschien heeft Susana nog tips voor je qua massage. Je kunt haar ook een pb sturen.

Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Lieve Amber,
Jouw en mijn berichten zijn weg, omdat ik het forum naar vanochtend heb moeten resetten.
Jouw pb naar Susana is dus ook weg. Stuur haar nogmaals een pb.
Susana, als jij dit lees, stuur Amber een pb. Het forum werkte een paar uur niet geloof ik.
Ik ontdekte dit een 1,5 uur geleden, maar waarschijnlijk was hij al de hele middag niet goed...
Heb de fout gelukkig kunnen herstellen door een reset.
X Luna
Nu naar bed
Jouw en mijn berichten zijn weg, omdat ik het forum naar vanochtend heb moeten resetten.
Susana, als jij dit lees, stuur Amber een pb. Het forum werkte een paar uur niet geloof ik.
Ik ontdekte dit een 1,5 uur geleden, maar waarschijnlijk was hij al de hele middag niet goed...
X Luna
Nu naar bed

Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Er zit nu een deukje
Ik heb dit wel vaker gezien bij vrouwen. Het littekenweefsel trekt vanbinnen waardoor er een deuk ontstaat. Normaal gesproken komt het vaak wel weer goed, maar massage is wel erg belangrijk.
Susana zal haar tips geven hoe dit te masseren. Ze heeft veel verstand van littekenmassage enz. Het is haar beroep en ze behandeld inmiddels al wat van onze vrouwen.
Zo zielig voor Amber
Alles komt uiteindelijk goed lieverd!!!

Ik heb dit wel vaker gezien bij vrouwen. Het littekenweefsel trekt vanbinnen waardoor er een deuk ontstaat. Normaal gesproken komt het vaak wel weer goed, maar massage is wel erg belangrijk.
Susana zal haar tips geven hoe dit te masseren. Ze heeft veel verstand van littekenmassage enz. Het is haar beroep en ze behandeld inmiddels al wat van onze vrouwen.
Zo zielig voor Amber
Alles komt uiteindelijk goed lieverd!!!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Dank je wel, Luna.
Helaas heb ik nu ook griep en loopt alles even samen.
Ik had Susana een pb gestuurd, echter kan ik hem niet terugvinden in mijn verzonden items. Net dus weer een nieuw bericht gestuurd.
Doordat ik weer een strakke sport bh draag, lijkt het minder te worden. Het is nog lang niet oké, maar er is een begin. Ik hoop op tips van Susana en ga zo even bellen met het ziekenhuis.
Dank je wel allemaal, voor de support

Helaas heb ik nu ook griep en loopt alles even samen.
Ik had Susana een pb gestuurd, echter kan ik hem niet terugvinden in mijn verzonden items. Net dus weer een nieuw bericht gestuurd.
Doordat ik weer een strakke sport bh draag, lijkt het minder te worden. Het is nog lang niet oké, maar er is een begin. Ik hoop op tips van Susana en ga zo even bellen met het ziekenhuis.
Dank je wel allemaal, voor de support
McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
Explantatie 21 juni 2019
Luna schreef: ↑15 feb 2020 23:32Lieve Amber,
X Luna
Nu naar bed![]()
Oh haha, ik lees dit nu pas!
Gedaan. De foto is ook weg?
Even zoeken
McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
Explantatie 21 juni 2019
Net terug van de 2e echo vanwege intrekken borst. Er zit enorm veel vocht in de borst, maar waarom de borst intrekt kon hij niet verklaren. Ik heb inmiddels koorts. Hij durfde om die reden niet geen punctie te doen. Ik moet het per dag aankijken en anders terug naar de plastisch chirurg
♀️
McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
Explantatie 21 juni 2019
Lieve Amber, wie gaf je dat advies? De radioloog?
Ik vind het toch zorgwekkend hoor en vind niet dat je zomaar moet wachten.
Maar even een vraag die ik je eerder stelde. Had je de afgelopen tijd ergens een ontsteking met koorts? Of een behandeling bij de tandarts?
Hadden ze je weefsel onderzocht op bepaalde bacteriën?
Dit is dus wat ik bedoelde. Ze kijken gericht en dan lopen ze aanwijzingen mis...
Ik hoop dat de koorts los staat van dit hele gebeuren, maar daar lijkt het niet op en die zwelling met vocht is ook niet goed. Die zou nagekeken moeten worden.
Stuur Henry alsjeblieft weer een mail, alleen hij kan iets zinnigs zeggen. En anders zou ik sowieso naar de pc gaan, zij hebben ook protocollen wat te doen in dit geval en waar je naartoe te sturen. Niet mee blijven rondlopen!
Nu masseren enz absoluut niet doen! Eerst uitzoeken wat er aan de hand is.
Kan ook gewoon een ontsteking zijn die je nu hebt opgelopen door die punctie. Dat is het meest waarschijnlijke. Vaak is wachten en kijken of de ontsteking weggaat is dan wel het beleid, maar in jouw situatie vind ik dat niet de juiste weg. Echt niet en dat zou een radioloog moeten weten.
Sterkte!!!! X
Ja de foto is ook weg....
Ik vind het toch zorgwekkend hoor en vind niet dat je zomaar moet wachten.
Maar even een vraag die ik je eerder stelde. Had je de afgelopen tijd ergens een ontsteking met koorts? Of een behandeling bij de tandarts?
Hadden ze je weefsel onderzocht op bepaalde bacteriën?
Dit is dus wat ik bedoelde. Ze kijken gericht en dan lopen ze aanwijzingen mis...
Ik hoop dat de koorts los staat van dit hele gebeuren, maar daar lijkt het niet op en die zwelling met vocht is ook niet goed. Die zou nagekeken moeten worden.
Stuur Henry alsjeblieft weer een mail, alleen hij kan iets zinnigs zeggen. En anders zou ik sowieso naar de pc gaan, zij hebben ook protocollen wat te doen in dit geval en waar je naartoe te sturen. Niet mee blijven rondlopen!
Nu masseren enz absoluut niet doen! Eerst uitzoeken wat er aan de hand is.
Kan ook gewoon een ontsteking zijn die je nu hebt opgelopen door die punctie. Dat is het meest waarschijnlijke. Vaak is wachten en kijken of de ontsteking weggaat is dan wel het beleid, maar in jouw situatie vind ik dat niet de juiste weg. Echt niet en dat zou een radioloog moeten weten.
Sterkte!!!! X
Ja de foto is ook weg....
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Nou nou nou!
Het zit je niet mee zus
Het lijkt mij ook dat het door de punctie komt allemaal.
Rot voor je.... denk je over al vanaf te zijn en dan krijg je dit. Laat het idd goed onderzoeken en niet met een kluitje in het riet sturen.
Liefs essi
Het zit je niet mee zus

Het lijkt mij ook dat het door de punctie komt allemaal.
Rot voor je.... denk je over al vanaf te zijn en dan krijg je dit. Laat het idd goed onderzoeken en niet met een kluitje in het riet sturen.
Liefs essi
Dank je, zus
Ondanks dat ik de griep heb ben ik bij Dr van Selms geweest. Mijn borst reageert ws zo door alle ellende die het al meegemaakt heeft (implantaat wat steeds draait, extreme kapselvorming, 2x borstontsteking, 3x borstontsteking voor de implantaten, zwelling, punctie ivm Bia ALCL, pijn, nog een zwelling, operatie waarbij hij 100% kapsel heeft verwijderd en nu dus weer dit en dat allemaal in mijn rechterborst. Links is prima en heeft nog nooit wat gemankeerd) Hij wil dat ik mij laat onderzoeken op de mamapoli en daar onder behandeling blijf vanwege mijn voorgeschiedenis. Voor nu is er even niets aan te doen. Afwachten en hopen dat het goed komt. Niet masseren, maar met rust laten. Tja...
Bizar wel dat je blij en tevreden bent en dat je goed uit de explantatie komt en dat het dus na 7 maanden alsnog kan veranderen
McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
Explantatie 21 juni 2019
Goed dat je bent geweest. Nu inderdaad niet masseren!
Masseren zonder te weten wat er is kan zeer averechts werken. Ook als er bijvoorbeeld siliconen granulomen of depositos zitten is masseren uit den boze!
In jouw geval is er iets anders en zullen ze je weer grondig moeten onderzoeken en in de gaten blijven houden. Je hebt gewoon een lange geschiedenis. Die verdenking op ALCL laat zien dat artsen bij jou alert moeten blijven. Dit is niet niks!
Toch denk ik dat ze iets over het hoofd zien. Hopelijk vinden ze wel snel het antwoord.
Het uiterlijk van je borst kan heus wel weer worden gecorrigeerd. Desnoods kan daar met lipofilling wat mee gedaan worden. Hoewel ik zelf echt niks meer zou willen als ik in jouw schoenen stond. Nog lang niet in ieder geval. Pas als zeker is dat alles goed is en over is.
Hoe dan ook komt alles weer goed lieve schat!!! Dit is een helse tijd voor je nu waar je doorheen moet
Over een paar jaar kijk je hopelijk met rust en begrip terug. Echt, geloof me!
Ik denk aan je lieve schat!!!❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Masseren zonder te weten wat er is kan zeer averechts werken. Ook als er bijvoorbeeld siliconen granulomen of depositos zitten is masseren uit den boze!
In jouw geval is er iets anders en zullen ze je weer grondig moeten onderzoeken en in de gaten blijven houden. Je hebt gewoon een lange geschiedenis. Die verdenking op ALCL laat zien dat artsen bij jou alert moeten blijven. Dit is niet niks!
Toch denk ik dat ze iets over het hoofd zien. Hopelijk vinden ze wel snel het antwoord.
Het uiterlijk van je borst kan heus wel weer worden gecorrigeerd. Desnoods kan daar met lipofilling wat mee gedaan worden. Hoewel ik zelf echt niks meer zou willen als ik in jouw schoenen stond. Nog lang niet in ieder geval. Pas als zeker is dat alles goed is en over is.
Hoe dan ook komt alles weer goed lieve schat!!! Dit is een helse tijd voor je nu waar je doorheen moet
Ik denk aan je lieve schat!!!❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Als je griep hebt, kwam de koorts van de griep en niet van je borst. Als het je borst was, was je dat inmiddels ook echt gaan zien en voelen.
Sterkte nogmaals!!!!

Sterkte nogmaals!!!!
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~