Knobbel in borst na explantatie

Lees hier ervaringen of stel vragen.
AmbervdV

Ongelezen bericht 12 feb 2020 10:26

Hoi lieverds,

Nou, dat waren een paar pittige dagen maar ALLES IS GOED!
Ik moest mij melden op oncologie dus ik was al redelijk bang, maar het blijken bindweefsel knobbels te zijn, waarschijnlijk door de operatie van 7 mnd geleden. Ze hoeven er niet uit en ik hoef het niet te laten controleren. Ik ben zo blij!
En wat zou ik zijn zonder dit forum waar ik altijd al mijn vragen kan stellen. πŸ€πŸ˜˜β€οΈ

Ik ga nog wel even mailen naar de man die Luna mij heeft aangeraden. Ik wil een toch iets meer van weten. Wordt vervolgd πŸ˜Šβ€οΈπŸ€. Dank jullie wel allemaal
McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
Luna MKS

Ongelezen bericht 12 feb 2020 10:32

πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

Ik heb zoveel aan je gedacht!!!

Heel goed om toch Henry in te schakelen. Ik vertrouw het namelijk nog steeds niet. Niet dat het toch kwaadaardig is, maar er kan veel meer zijn en ze vinden het niet, omdat ze niet zoeken, omdat ze niet weten waar naar te zoeken en hoe te zoeken.

Onderzoekers en artsen lopen altijd een bepaald protocol na wanneer er een aanvraag binnenkomt. Dus ze zoeken gericht. Juist door dit gericht zoeken, lopen ze vaak belangrijke aanwijzingen mis....

Goed dat je hem mailt! Hadden ze je weefsel nog?
Chika

Ongelezen bericht 12 feb 2020 10:33

Wat een opluchting dat het niks kwaadaardigs is Amber!!! Jeetje, ben blij voor je!! 😘
Luna MKS

Ongelezen bericht 12 feb 2020 10:36

Een voobeeld van hoe van alles fout kan gaan:
Mijn ontlasting was alles behalve normaal na explantatie. Geelorange breiig waterig echt niet normaal. En het stonk ongelooflijk. Ik was echt ernstig ziek in die periode.
In het ziekenhuis werd mijn ontlasting onderzocht en dus ook onder microscoop gehouden enz. Wat was het resultaat uit dat onderzoek? Niks gevonden poep was goed....
Zelfs een kind had kunnen zien dat mijn ontlasting alles behalve normaal was.
AmbervdV

Ongelezen bericht 12 feb 2020 10:43

Luna schreef: ↑
12 feb 2020 10:32
πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€πŸ˜€

Ik heb zoveel aan je gedacht!!!

Heel goed om toch Henry in te schakelen. Ik vertrouw het namelijk nog steeds niet. Niet dat het toch kwaadaardig is, maar er kan veel meer zijn en ze vinden het niet, omdat ze niet zoeken, omdat ze niet weten waar naar te zoeken en hoe te zoeken.

Onderzoekers en artsen lopen altijd een bepaald protocol na wanneer er een aanvraag binnenkomt. Dus ze zoeken gericht. Juist door dit gericht zoeken, lopen ze vaak belangrijke aanwijzingen mis....

Goed dat je hem mailt! Hadden ze je weefsel nog?
Ik heb precies hetzelfde Luna. Super blij dat het niets kwaadaardigs is, maar iets in mij zegt dat dit is overgebleven van de implantaten.
Ik ben vergeten te vragen of ze het weefsel nog hebben, ik was te opgelucht. Ik ga nu even uitvogelen waar ik het beste maar toe kan bellen om dat te achterhalen.

Lief dat jullie zo aan mij gedacht hebben!!
McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
AmbervdV

Ongelezen bericht 12 feb 2020 10:43

Chika schreef: ↑
12 feb 2020 10:33
Wat een opluchting dat het niks kwaadaardigs is Amber!!! Jeetje, ben blij voor je!! 😘
Dank je!!! 😘
McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
Essi

Ongelezen bericht 12 feb 2020 11:09

Pfffffff.
Lekker wat een opluchting dat je de uitslag hebt gekregen en dat het niet iets ernstigs is.
Heel goed dat je verder gaat zoeken als er in je een stemmetje zit wat nog meer antwoorden wil hebben.
Hou ons op de hoogte.
Liefs essi
Estelle

Ongelezen bericht 12 feb 2020 12:57

Wat zal dat een opluchting zijn zeg gefeliciteerd met het goede nieuws. Liefs
AmbervdV

Ongelezen bericht 12 feb 2020 18:47

Ik heb Henry Dijkman gemailt en hij mailde al vrij snel terug. Hij maakt zich geen zorgen na het lezen van mijn verhaal, dus ik denk dat ik dat dan ook maar niet moet doen :roll:
Ik zou eerlijk gezegd niet weten wat nu te doen dan gewoon mee te gaan in dit verhaal πŸ€·πŸ½β€β™€οΈ

Toch super bedankt, Luna!

Ook jullie bedankt Essi en Estelle en alle anderen
McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
Sammie

Ongelezen bericht 12 feb 2020 22:03

Wat fijn zeg. En een bevestiging van Henry Dijkman lijkt me geruststellend.
Gelukkig

Geniet van de rust in je hoofdje dat dit nieuws brengt
Liefs Sammie
Chika

Ongelezen bericht 13 feb 2020 10:04

En misschien worden de bobbels nog kleiner?
Want er zijn tijdens je ingreep wondjes binnen in ontstaan omdat je kapsel ook is verwijderd. Daar kan dan bindweefsel ontstaan. Is eigenlijk net als littekenweefsel. Littekens wordt ook wat kleiner/minder zichtbaar op den duur.
Fijn dat Henry dijkman zich ook geen zorgen maakt!

Hoop dat je nu weer rust hebt na deze spannende dagen
😘
Luna MKS

Ongelezen bericht 13 feb 2020 10:30

Wat een geruststelling lieverd!
Als hij geen reden tot verder onderzoek ziet, dan moet je daar op vertrouwenπŸ˜€
Houdt wel altijd je borsten goed in de gaten. Dat is voor alle vrouwen belangrijk, maar voor jou wel in het bijzonder want dit is al de 2e keer dat er verdenking is op iets. Dit hoeft niks te betekenen hoor, maar blijbaar is dit wel een extra gevoelige plek bij jou.

Topic over borstzelfonderzoek viewtopic.php?t=2357

❀❀❀

SuperblijπŸ₯³
AmbervdV

Ongelezen bericht 14 feb 2020 21:25

Dank je wel allemaal. Ik ben erg blij met de uitslag.
Toch is het verhaal nog niet helemaal afgelopen. Door de biopsie, nu een week geleden, is er toch het e.e.a in mijn borst gebeurd waar het slecht op reageert. Het is tΓ© snel de operatie lijkt het, want de hele onderkant van mijn borst trekt zich in. Echt heel lelijk. De zwelling is zo goed als verdwenen, maar er is een omgekeerde V-vorm ontstaan vanaf de tepel tot aan de onderkant. Al 7 maanden is de borst netjes genezen en nu dit ineens. Ik weet dat het soms tijd nodig heeft, maar het lijkt bizar dat dit na een bipot gebeurt.
Ik ga zelf toch nog even door met duimen dat ook dit weer goed gaat komen.

Lang leve de siliconen (want indirect heeft het hiermee te maken)

πŸ€
McGahn 410 style 295
Explantatie 21 juni 2019
Sabine

Ongelezen bericht 14 feb 2020 21:32

Aah joh! Wat heb je ook een echte pech zeg 😭
Jeetje, hopelijk trekt dit binnen een paar dagen/ weken bij πŸ™πŸ»

Dikke knuffel voor jou! 😘
β€’ Na 4 maand alweer explantatie ivm klachten β€’
β€’ Day of Freedom by dr. Kappel: 7 maart 2020 β€’
🌿Mijn harde wijze les: Je bent mooi zoals je bent!🌿
Scorpio

Ongelezen bericht 14 feb 2020 22:32

Jeetje Amber. Wat een rollercoaster zeg. Van angst naar geruststelling en nu weer dit. Ik leef met je mee.
Dikke knufπŸ’•
Meer dan 20jr implantaten. Reden: Nul borstweefsel.
28 feb. 2020 explantatie en lipo bij Niessen ivm zorgen en vage klachten.
Plaats reactie

Terug naar β€œComplicaties of klachten na de operatie”