Reactie lichaam na explantatie (sterke lichaamsgeur)

Lees hier ervaringen of stel vragen.
Nushi

Ongelezen bericht 23 dec 2021 23:44

Ilja schreef:
21 dec 2021 23:38
Nushi schreef:
21 dec 2021 23:28
Ooooh ben zo blij dat ik dit lees, wat schaamde ik mij maandag op het werk . Ik rook gewoon zweet bij mij! Nog nooit gehad en het was ook heel sterk . Gebruik normaal geen deo van de winkel maar in m’n pauze toch een busje deo gekocht .
Hoi Nushi,

Ongelofelijk hè. Ik dacht eerst dat het door mijn hormonen kwam. Ik wist niet wat mij overkwam. Meerdere malen per dag
was ik mij met zeepvrije wasgel. Ik moet echt mijn bh en trui/shirt ook verschonen. Het lijkt wel of er een ui onder mijn
oksel zit. Bah bah. Hoop dat dit snel stopt. Hoe gaat het met jou na je explantatie?

Groetjes Ilja
Ja gaat supergoed , ben al 2 weken volop aan het werk en doe alles zoals normaal , heb geen pijn ook. Volgende week controle en pleisters eraf ( heb ze zelf al vervangen want het zag er niet fris uit. Heb aan 1 kant wel meer zwelling . Alleen de vermoeidheid die ik voor de explantatie had heb ik nog steeds voel nog niet dat ik meer energie heb ogzo , maar moet even geduld hebben denk ik.

Ik heb tegen de zweetgeur wel oderex lotion gebruikt eigenlijk niet zo gezond maar de geur is wel weg nu Thank God en hoef dan geen deo meer op
Natrelle 410 310cc
Ilja

Ongelezen bericht 24 dec 2021 00:07

Nushi schreef:
23 dec 2021 23:44
Ilja schreef:
21 dec 2021 23:38
Nushi schreef:
21 dec 2021 23:28
Ooooh ben zo blij dat ik dit lees, wat schaamde ik mij maandag op het werk . Ik rook gewoon zweet bij mij! Nog nooit gehad en het was ook heel sterk . Gebruik normaal geen deo van de winkel maar in m’n pauze toch een busje deo gekocht .
Hoi Nushi,

Ongelofelijk hè. Ik dacht eerst dat het door mijn hormonen kwam. Ik wist niet wat mij overkwam. Meerdere malen per dag
was ik mij met zeepvrije wasgel. Ik moet echt mijn bh en trui/shirt ook verschonen. Het lijkt wel of er een ui onder mijn
oksel zit. Bah bah. Hoop dat dit snel stopt. Hoe gaat het met jou na je explantatie?

Groetjes Ilja
Ja gaat supergoed , ben al 2 weken volop aan het werk en doe alles zoals normaal , heb geen pijn ook. Volgende week controle en pleisters eraf ( heb ze zelf al vervangen want het zag er niet fris uit. Heb aan 1 kant wel meer zwelling . Alleen de vermoeidheid die ik voor de explantatie had heb ik nog steeds voel nog niet dat ik meer energie heb ogzo , maar moet even geduld hebben denk ik.

Ik heb tegen de zweetgeur wel oderex lotion gebruikt eigenlijk niet zo gezond maar de geur is wel weg nu Thank God en hoef dan geen deo meer op

Fijn om te horen dat het goed gaat. De zwelling neemt vast langzaam af. Hopelijk neemt de vermoeidheid ook af. Geduld, ha ha.
Ik heb ook de Oderex lotion gebruikt. Beetje agressief goedje. Hele huid kapot maar geen vieze geur meer.

Fijne feestdagen.

Groetjes Ilja
Judith38

Ongelezen bericht 28 dec 2021 08:27

Zelf gebruik ik de transpiratie geur als indicatie dat je lichaam druk bezig is met die troep eruit werken. Na 4,5 maand nog steeds "last" van met vlagen. Bij mij werkt het om meer eiwitten, vitaminen, mineralen en water tot me te nemen, dan ben je er eerder doorheen. Net zoals bij een detox wave. En ik gebruik 0% deo, vrij van aluminium en alcohol.
Ilja

Ongelezen bericht 28 dec 2021 11:33

Judith38 schreef:
28 dec 2021 08:27
Zelf gebruik ik de transpiratie geur als indicatie dat je lichaam druk bezig is met die troep eruit werken. Na 4,5 maand nog steeds "last" van met vlagen. Bij mij werkt het om meer eiwitten, vitaminen, mineralen en water tot me te nemen, dan ben je er eerder doorheen. Net zoals bij een detox wave. En ik gebruik 0% deo, vrij van aluminium en alcohol.

Dank je wel voor je tips. Ik denk dat het bij mij dubbel op is. Ik heb ook ernstige overgangsklachten. Daar passen deze klachten
ook bij. Het is super vervelend maar het is toch een teken dat je lichaam zijn werk doet. Ik draag alleen nog maar katoenen kleding.
Ik heb nu ook de 0% deo vrij van aluminium en alcohol. We moeten even er doorheen denk ik. Komt vast goed.

Groetjes Ilja
muszika

Ongelezen bericht 03 jan 2022 09:54

Beste meiden,

transpiratie met sterkte lichaamsgeur hoort bij het natuurlijke afweer van het lichaam om alle vreemde stoffen te verwijderen. Wat ik bij het ontgiften mis, precies de TRANSPIRATIE is ! vooral vrouwen hebben veel baat bij het transpireren. De oksel klieren zijn zeer belangrijk om alle schadelijke microorganismen enz van uit de borst te verwijderen. De sauna na de explantatie vind ik belangrijker dan alle pilletjes en drankjes samen.
Daarom zorg dat je lekker blijft transpireren, hoe meer hoe beter !
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 jan 2022 10:09

muszika schreef:
03 jan 2022 09:54
Beste meiden,

transpiratie met sterkte lichaamsgeur hoort bij het natuurlijke afweer van het lichaam om alle vreemde stoffen te verwijderen. Wat ik bij het ontgiften mis, precies de TRANSPIRATIE is ! vooral vrouwen hebben veel baat bij het transpireren. De oksel klieren zijn zeer belangrijk om alle schadelijke microorganismen enz van uit de borst te verwijderen. De sauna na de explantatie vind ik belangrijker dan alle pilletjes en drankjes samen.
Daarom zorg dat je lekker blijft transpireren, hoe meer hoe beter !
Lieve Muzika, ik weet niet of je doelt op onze teksten over ontgiften op website en forum. Maar we hebben het juist wel heel vaak over het zoveel mogelijk zweten bevorderen. Dit is idd heel belangrijk. Hieronder een stukje dat bij het hoofdtopic ontgiften staat:

Hieronder nog wat tips:
Drink 1,5-2,0 liter water om het afvoeren te bevorderen en vooral je nieren te ondersteunen. Een beetje citroensap in het water kan als katalysator werken en de afvalstoffen sneller helpen af te voeren.
Neem voldoende rust, gun je lichaam de noodzakelijke herstelmomenten. Je lichaam ruimt vooral op tijdens het slapen, ook je hersenen worden vooral tijdens de slaap ontlast.
Neem voldoende frisse lucht. Verbeter het binnenklimaat, ramen open, en ga wandelen in de natuur.
Je huid is een geweldig goed afval uitscheidingssysteem. Dus vaak in warm bad met zeezout en naar de sauna gaan is heel erg goed. Zoveel mogelijk bewegen en lekker zweten is echt heel goed om te ontgiften. Een groot deel van de chemische stoffen in je lijf kunnen wel degelijk verwijderd worden door te ontgiften, dus doe dat vooral!
En vergeet niet alle topics bij dit onderwerp te lezen. Daar staat belangrijke info over de juiste voeding en supplementen.
Er zijn natuurlijk veel manieren om te ontgiften, heb je zelf goede tips of informatie ergens zien staan, deel het dan.

We hebben het op veel meer plekken staan. Snap wel dat er overal zóveel informatie staat, dat je het dan niet eens meer ziet.

Heel veel liefs, Luna💕
Plaats reactie

Terug naar “Complicaties of klachten na de operatie”