Ontstoken ader

Lees hier ervaringen of stel vragen.
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 mei 2020 18:46

Wist (voelde) op afstand dat je schreefπŸ˜‰

Misschien heb je hier wat aan https://www.etosdrogistonlineassen.nl/w ... taal-laxo/

Ken meerdere mensen bij wie het werkte.

Maar wat jij nu hebt is tijdelijk, dat komt door de narcose, daar hebben heel veel mensen last van. Gaat helemaal goedkomen hoor!πŸ‘

πŸ˜˜πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•πŸ’•
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Sammie

Ongelezen bericht 25 mei 2020 19:08

πŸ’ž
Dankjewel
Ik maak me ook geen zorgen.
Ze waren vergeten de antibiotica infuus aan te zetten. Hij hing er wel aan maar moest nog even wachten omdat dr van Selms uitliep. Maar ze vergaten hem open te zetten en op het laatst hebben ze hem snel gezet en de zak erin geknepen. Dank dat het daar een beetje van geΓ―rriteerd is. Maar gaat ook weer over. Ik heb er niet heel veel last van.
Thnx lieve LunaπŸ’ž
Dikke knuf
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 mei 2020 19:12

Nee, de verstopping komt door de narcose bedoel ik.

Wat naar dat ze de ab te laat hebben gegeven. Maar vaak wordt er helemaal geen ab gegeven bij explantatie. Dus gek.

Ook arm komt goed!πŸ’ͺ
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Zusss

Ongelezen bericht 25 mei 2020 20:05

Sammie schreef: ↑
25 mei 2020 18:31
Ik heb gebeld met de kliniek. Als het woensdag niet verminderd dan moet ik aan de antibiotica. Hou ik niet zo van. Andere dingen in mijn lijf kunnen daar niet zo goed tegen. Maar goed. Dit is ook wel naar, die arm, dus....
In elk geval voor nu het advies om te koelen met een natte doek. En eventueel pijnstillers.
En mijn vriendinnetje werkt in een natuur drogist en zij brengt zometeen probiotica en ontstekingsremmende creme.
Dus alles wat jullie mij adviseerde. 😍β™₯️
Ik hiop dat de creme helpt en het koelen en dan gaat het allemaal weer goed.
Thnx power vrouwenπŸ’ž
Liefs Sammie
Beterschap!!!πŸ€πŸ’‹
In 2020 bevrijd na 20 jaar ☯️
Op naar een gezond(er) lichaam βš–
Sammie

Ongelezen bericht 25 mei 2020 20:39

Arm en darm komt goed. Thnx🌹🌷
Essi

Ongelezen bericht 25 mei 2020 22:06

Luna schreef: ↑
25 mei 2020 19:12
Nee, de verstopping komt door de narcose bedoel ik.

Wat naar dat ze de ab te laat hebben gegeven. Maar vaak wordt er helemaal geen ab gegeven bij explantatie. Dus gek.

Ook arm komt goed!πŸ’ͺ
Luna ik heb ook twee keer a.b gekregen bij de wissel en ook bij de explantatie.
Sammie

Ongelezen bericht 25 mei 2020 22:22

Ik vind het helemaal niet zo erg dat ze vergaten hem open te zetten. Foutje, kan gebeuren. Het zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren als het zachtjes was gegaan. Ik heb gewoon pech.
Het was de eerste dat ze weer begonnen na de sluiting en alles moest anders en was nieuw. Ze deden super hun best en als dit de "fout" is die ze gemaakt hebben en geen andere ben ik allang blij.
Ik ben sowieso blij dat ik op hun eerste dag mocht en dat ze eruit zijn.
En zo een arm is vervelend maar gaat weer over.
Beetje afleiding van het lege borstkassyndroom 😁🀣

Welterusten mooie mensen. Dat jullie nacht vol engelen en mooie dromen mag zijn
Liefs Sammie
Essi

Ongelezen bericht 25 mei 2020 22:23

Jij ook sammieπŸ˜˜πŸ’—
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 mei 2020 22:32

Essi schreef: ↑
25 mei 2020 22:06

Bij bv en wissel werd er bijna altijd ab gegeven omdat de kans op infectie groter is. Maar zelfs dan niet door iedereen zie stukje uit richtlijnen. Bizar toch?

Inleiding
De praktijkvariatie rondom het gebruik van profylactische antibiotica bij het plaatsen van een borstprothese is groot, omdat duidelijke richtlijnen ontbreken: niet iedere
plastisch chirurg gebruikt antibiotische profylaxe, en bij hen die het wel gebruiken bestaat er variatie in keuze van het middel, dosering, toedieningsweg en duur van de
profylaxe. Zowel het toedienen van profylaxe als het niet toedienen van profylaxe zou potentieel kunnen leiden tot risico’s voor de vrouw, zoals een grotere kans op infectie
van de prothese of bijwerkingen van het antibioticagebruik.

In de nieuwe richtlijnen van de NVPC die net af zijn hebben ze besloten dat het wel moet gebeuren. Dus bij implantatie (bv en wissel).

Voor explantatie bestaan nog geen richtlijnen of protocol. Daar hebben we wel om gevraagd en ze zullen het gaan overwegen. Of in ieder geval bespreken.
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Luna MKS

Ongelezen bericht 25 mei 2020 22:33

25 mei 2020 22:22
En zo een arm is vervelend maar gaat weer over.
Beetje afleiding van het lege borstkassyndroom 😁🀣

Welterusten mooie mensen. Dat jullie nacht vol engelen en mooie dromen mag zijn
Liefs Sammie
Aaah!❀❀❀
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op

Zusss

Ongelezen bericht 26 mei 2020 21:52

Lieve Sammie,

Hoop dat je morgen niet hoeft te bellen voor een ABkuur en het nu beter gaat?!

πŸ€πŸ’•πŸ€πŸ’•πŸ€πŸ’•πŸ€πŸ’•πŸ€πŸ’•πŸ€πŸ’•πŸ€

Liefs,
Zusss
Sammie

Ongelezen bericht 27 mei 2020 08:19

Dankjewel dat je aan me denkt.
Ik denk dat ik vandaag ook nog even afwacht. Het enige dat is veranderd is de lengte van de ader zeg maar. Het stuk dat zeer doet. En de verdikking is iets verplaats. Het lijkt alsof er vocht inzit. Dat is iets hoger.
Nu voel ik de ader van mijn hand tot midden boven arm. Maar pijn is niet erger. Misschien wel ietsjes minder.
Dus morgen kijk ik nog even aan.
Het koelen is prettig en de gel heb ik pas sinds maandag avond gebruikt. Moet het wel de tijd geven.

Dankjewel
Liefs Sammie
Zusss

Ongelezen bericht 27 mei 2020 10:54

27 mei 2020 08:19
Dankjewel dat je aan me denkt.
Ik denk dat ik vandaag ook nog even afwacht. Het enige dat is veranderd is de lengte van de ader zeg maar. Het stuk dat zeer doet. En de verdikking is iets verplaats. Het lijkt alsof er vocht inzit. Dat is iets hoger.
Nu voel ik de ader van mijn hand tot midden boven arm. Maar pijn is niet erger. Misschien wel ietsjes minder.
Dus morgen kijk ik nog even aan.
Het koelen is prettig en de gel heb ik pas sinds maandag avond gebruikt. Moet het wel de tijd geven.

Dankjewel
Liefs Sammie

Hi Sammie,

Ja snap ik...
Fijn dat het iets verminderd qua pijn.
πŸ€πŸ€πŸ€πŸ€πŸ€

πŸ’‹
Essi

Ongelezen bericht 27 mei 2020 15:34

Sammie,
Je bent zo lekker nuchter.
Ik snap dat je ivm niet pijnlijker worden, hebt besloten het nog even aan te kijken. Toch is het langer worden van de ader zoals je omschrijft wel een verandering. Een keer extra bellen kan nooit kwaad.
Liefs essi
Essi

Ongelezen bericht 27 mei 2020 15:37

Luna schreef: ↑
25 mei 2020 22:32
Essi schreef: ↑
25 mei 2020 22:06

Bij bv en wissel werd er bijna altijd ab gegeven omdat de kans op infectie groter is. Maar zelfs dan niet door iedereen zie stukje uit richtlijnen. Bizar toch?

Inleiding
De praktijkvariatie rondom het gebruik van profylactische antibiotica bij het plaatsen van een borstprothese is groot, omdat duidelijke richtlijnen ontbreken: niet iedere
plastisch chirurg gebruikt antibiotische profylaxe, en bij hen die het wel gebruiken bestaat er variatie in keuze van het middel, dosering, toedieningsweg en duur van de
profylaxe. Zowel het toedienen van profylaxe als het niet toedienen van profylaxe zou potentieel kunnen leiden tot risico’s voor de vrouw, zoals een grotere kans op infectie
van de prothese of bijwerkingen van het antibioticagebruik.

In de nieuwe richtlijnen van de NVPC die net af zijn hebben ze besloten dat het wel moet gebeuren. Dus bij implantatie (bv en wissel).

Voor explantatie bestaan nog geen richtlijnen of protocol. Daar hebben we wel om gevraagd en ze zullen het gaan overwegen. Of in ieder geval bespreken.
OkΓ©, bedankt voor je uitleg.
Dan zou het heel goed kunnen dat ze bij Jan van Gooyen dus altijd het zekere voor het onzekere nemen en het geven.
Ik had de b.v en wissel bij Bergman, maar explantatie bij Jan van Gooyen.
Plaats reactie

Terug naar β€œComplicaties of klachten na de operatie”