Hoi,
Ik ben nu 3 weken verder na mijn explantantie en plots had ik dus 3 dagen geleden een rode plek op mijn linkerborst. Het is precies een onderhuidse huidverkleuring. Ik ben er al mee naar de huisarts geweest maar die zegt dat het geen vochtophoping meer is (voordien was er op die plek wel vochtophoping en heb ik een strakkere bh weer moeten aandoen). Op die plaats is wel het meeste weefsel weggehaald en zaten er kapsels. Heeft er nog iemand ervaring mee? De huisarts denkt dat het geen kwaad kan maar ben er toch wel wat bezorgd om. Zou ik dit nu al masseren of zou ik er nog even mee afwachten?
Groetjes
Neska
Rode plek op borst na 3 weken
Lieve Neska,Neska schreef: ↑10 feb 2022 10:08Hoi,
Ik ben nu 3 weken verder na mijn explantantie en plots had ik dus 3 dagen geleden een rode plek op mijn linkerborst. Het is precies een onderhuidse huidverkleuring. Ik ben er al mee naar de huisarts geweest maar die zegt dat het geen vochtophoping meer is (voordien was er op die plek wel vochtophoping en heb ik een strakkere bh weer moeten aandoen). Op die plaats is wel het meeste weefsel weggehaald en zaten er kapsels. Heeft er nog iemand ervaring mee? De huisarts denkt dat het geen kwaad kan maar ben er toch wel wat bezorgd om. Zou ik dit nu al masseren of zou ik er nog even mee afwachten?
Groetjes
Neska
Zag jou berichtje nu pas..
Ik vermoed dat het gewoon een bloeduitstorting is die je nu pas ziet. Soms kan het wat langer duren voor dit onder de huid zichtbaar wordt.
Houd maar in de gaten, maar alles komt goed hoor!
Even niet masseren.
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
Dankjewel voor je reactie Luna, ja dat zou wel kunnen de plek is ook nog pijnlijk en wat harder, maar die was ook serieus beschadigd binnenin omdat ik daar veel ontstekingscellen had, dus zal zich inderdaad nog moeten herstellen dan. Ik ben misschien ook wat te ongeduldig soms
Ik voel me al wat geruster, maar hou het zeker in de gaten en zal wachten met masseren.
Fijne avond nog!
Liefs

Neska
Fijne avond nog!
Liefs
Neska
Lieve Neska,Neska schreef: ↑10 feb 2022 20:22Dankjewel voor je reactie Luna, ja dat zou wel kunnen de plek is ook nog pijnlijk en wat harder, maar die was ook serieus beschadigd binnenin omdat ik daar veel ontstekingscellen had, dus zal zich inderdaad nog moeten herstellen dan. Ik ben misschien ook wat te ongeduldig somsIk voel me al wat geruster, maar hou het zeker in de gaten en zal wachten met masseren.
Fijne avond nog!
Liefs
Neska
Met masseren zeker wachten, wachten tot alle littekens goed dicht zijn en droog en natuurlijk als geen ontstekingen er zijn.
Heel veel succes met het herstellen en het ontmoeten van je mooie natuurlijke borsten.
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Hoi Susana,
Bedankt voor je berichtje. Ok ik zal nog wat wachten dan, ik heb ook al wat deukjes in mijn borsten en zou die er graag uithalen maar nu het nog wat onrustig is en herstellende zal ik zeker wachten ( ook zijn ze nog wat pijnlijk op die plaatsen). Ja ik wil ze zo graag al definitief goed hebben maar het is een lang proces hè
. Ja ik kijk er alleszins naar uit... Ik las van de vlow behandeling, weet je soms of er iemand in België dit doet? Als het kan in de buurt van Gent?
Liefs

Neska
Bedankt voor je berichtje. Ok ik zal nog wat wachten dan, ik heb ook al wat deukjes in mijn borsten en zou die er graag uithalen maar nu het nog wat onrustig is en herstellende zal ik zeker wachten ( ook zijn ze nog wat pijnlijk op die plaatsen). Ja ik wil ze zo graag al definitief goed hebben maar het is een lang proces hè
Liefs
Neska