Borstontsteking na explantatie
Lieve dames, iemand anders die een week na de explantatie een borstontsteking ontwikkelden?. Werd wakker met enorme steken in rechterborst duizelig en misselijk van de pijn, en bij de huisartsenpost bleek dat ik een enorme borstontsteking had. Als ik nu niet binnen 48 uur opknap moet ik opnieuw onder het mes. Mijn rechterborst doet erg pijn heel erg opgezet.
Wat erg!! Hoe hebben ze vastgesteld dat je een borstontsteking had? Had je ook koorts? Heb je antibiotica gehad?Estelle schreef: ↑17 aug 2019 20:26Lieve dames, iemand anders die een week na de explantatie een borstontsteking ontwikkelden?. Werd wakker met enorme steken in rechterborst duizelig en misselijk van de pijn, en bij de huisartsenpost bleek dat ik een enorme borstontsteking had. Als ik nu niet binnen 48 uur opknap moet ik opnieuw onder het mes. Mijn rechterborst doet erg pijn heel erg opgezet.
Wat lijkt me dat klote, en dan moet je ook nog naar de huisartsenpost . Kon je niet terecht waar je bent geopereerd ? Waar was je geopereerd ?
Heel veel sterkte xx
Hoi Wilmaatje, 9 dagen geleden explantatie gehad van monobloc hydrogel bij dr Niessen kapsel was zo ontzettend dun als een vliesje dat verwijderen niet kon. Ging eigenlijk allemaal heel goed tot vannacht werd wakker van steken in mijn borst duizelig en misselijk van de pijn maar was nog niet opgezet dr. Niessen gebeld en die adviseerde even af te wachten en goed te checken of het niet rood werd en of ging zwellen. Toen dat gebeurde en ik uren lag te rillen vd kou heeft mijn vriend een afspraak bij de huisartsenpost geregeld. De dienstdoende arts zei je bent doodziek bijna 40 koorts en borst opgezet dus nu dr meest uitgebreide antibioticakuur maar als zwelling niet verdwijnt binnen 48 uur moet ik opnieuw onder het mes.
Vreselijk mop! Zeker omdat je al zo'n moeilijke beslissing gemaakt hebt en doormaakt. Ik hoop dat het wat minder wordt, hou het goed in de gaten, want het klinkt best heftig!Estelle schreef: ↑17 aug 2019 23:11Hoi Wilmaatje, 9 dagen geleden explantatie gehad van monobloc hydrogel bij dr Niessen kapsel was zo ontzettend dun als een vliesje dat verwijderen niet kon. Ging eigenlijk allemaal heel goed tot vannacht werd wakker van steken in mijn borst duizelig en misselijk van de pijn maar was nog niet opgezet dr. Niessen gebeld en die adviseerde even af te wachten en goed te checken of het niet rood werd en of ging zwellen. Toen dat gebeurde en ik uren lag te rillen vd kou heeft mijn vriend een afspraak bij de huisartsenpost geregeld. De dienstdoende arts zei je bent doodziek bijna 40 koorts en borst opgezet dus nu dr meest uitgebreide antibioticakuur maar als zwelling niet verdwijnt binnen 48 uur moet ik opnieuw onder het mes.
Op zich best vreemd als er ook weinig weefsel is verwijderd, zodra de borst echt nog dikker word, gewoon naar eerste hulp gaan, kzou dan geen 48 uur wachten
Heel veel sterkte lieverd
Estelle schreef: ↑17 aug 2019 23:11Hoi Wilmaatje, 9 dagen geleden explantatie gehad van monobloc hydrogel bij dr Niessen kapsel was zo ontzettend dun als een vliesje dat verwijderen niet kon. Ging eigenlijk allemaal heel goed tot vannacht werd wakker van steken in mijn borst duizelig en misselijk van de pijn maar was nog niet opgezet dr. Niessen gebeld en die adviseerde even af te wachten en goed te checken of het niet rood werd en of ging zwellen. Toen dat gebeurde en ik uren lag te rillen vd kou heeft mijn vriend een afspraak bij de huisartsenpost geregeld. De dienstdoende arts zei je bent doodziek bijna 40 koorts en borst opgezet dus nu dr meest uitgebreide antibioticakuur maar als zwelling niet verdwijnt binnen 48 uur moet ik opnieuw onder het mes.
Wat naar Estelle
Hopelijk gaat het inmiddels beter met je. Ik kon jou operatie verhaal niet echt terug vinden. Je bent bij dr Niessen geopereerd? Alleen explantatie of meer?
Beterschap!
explantatie januari 2020 dr niessen, januari 2021 lipofilling
Dank Dorie en Wilmaatje mijn koorts is wat gezakt maar nog steeds een gezwollen borst met een harde plek erin. Hoop zo ontzettend dat het wegtrekt binnen 24 uur. Dr Niessen is op vakantie en hij zou dan regelen dat de achterwacht in het vumc me opereert zal ook heus een goede arts zijn maar wil liever niet opnieuw onder het mes en als het dan zou moeten het liefst door dr Niessen hem ken ik en vertrouw ik. ik heb explantatie en lipofilling gehad emotioneel was her een zware week na de ingreep daarom nog niets gepost hier. Mijn zoontje was helemaal van slag omdat ik hem niet de borst kan geven en optillen en opeens veel minder bij hem ben was echt boos en verdrietig. Enfin zo zie je maar ook al ben je nog zo voorzichtig toch kan een infectie ontstaan..
Wat naar allemaal Estelle! Ik wens je beterschap en een voorspoedige en fijne herstel 

Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/
Hoi EstelleEstelle schreef: ↑18 aug 2019 09:13Dank Dorie en Wilmaatje mijn koorts is wat gezakt maar nog steeds een gezwollen borst met een harde plek erin. Hoop zo ontzettend dat het wegtrekt binnen 24 uur. Dr Niessen is op vakantie en hij zou dan regelen dat de achterwacht in het vumc me opereert zal ook heus een goede arts zijn maar wil liever niet opnieuw onder het mes en als het dan zou moeten het liefst door dr Niessen hem ken ik en vertrouw ik. ik heb explantatie en lipofilling gehad emotioneel was her een zware week na de ingreep daarom nog niets gepost hier. Mijn zoontje was helemaal van slag omdat ik hem niet de borst kan geven en optillen en opeens veel minder bij hem ben was echt boos en verdrietig. Enfin zo zie je maar ook al ben je nog zo voorzichtig toch kan een infectie ontstaan..
Fijn dat de koorts wat gezakt is dus de antibiotica werkt een beetje. ik had idd al teruggelezen dat je ook lipofiling had laten doen. ik weet niet in hoeverre dit voor ontstekingen kan zorgen, meestal weet LUNA hier veel hierover. dat de borst gezwollen blijft is toch een puntje van blijven opletten dat het niet nog meer zwelt
Verder werken er in het VU op de afdeling plastische chirurgie goeie PC's , ik kom daar al jaren, ze zijn allemaal wel bekwaam, maar je wilt toch liever bij je eigen arts,
idd heel vervelend dat je nu niet zoveel aandacht kan geven aan de kleine, maar toch even goed je rust pakken hoor
sterkte en keep us updated zolang het kan xxx
Wat naar allemaal Estelle, dan denk je alles achter de rug te hebben en loop je hier tegenaan. Ik kan me indenken dat je met allerlei scenario's loopt rondom explantatie maar niet met zo'n forse ontsteking rekening houdt. Gelukkig lijkt de antibiotica aan te slaan. Echt heel naar dit! Afwachten is ook zo zenuwslopend. Ik hoop echt dat het allemaal goed komt voor je! Heel veel sterkte x
Laatst gewijzigd door Moeke op 18 aug 2019 18:07, 1 keer totaal gewijzigd.
It's time to change the world!
Voor veel vragen en antwoorden kun je hier terecht:
viewtopic.php?f=208&t=2033
Heb je lichamelijke klachten door je implantaten, meld dit dan hier:
https://www.rivm.nl/meldpunt-bijwerkingen-implantaten
Heb je klachten over de zorg die je kreeg meld dit dan hier:
https://www.landelijkmeldpuntzorg.nl/burger/home
N.a.v. de uitzending van Radar bestaat er de mogelijkheid om ook hier een klacht te melden:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... -bij-icij/
Voor veel vragen en antwoorden kun je hier terecht:
viewtopic.php?f=208&t=2033
Heb je lichamelijke klachten door je implantaten, meld dit dan hier:
https://www.rivm.nl/meldpunt-bijwerkingen-implantaten
Heb je klachten over de zorg die je kreeg meld dit dan hier:
https://www.landelijkmeldpuntzorg.nl/burger/home
N.a.v. de uitzending van Radar bestaat er de mogelijkheid om ook hier een klacht te melden:
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/ ... -bij-icij/
Wat naar Estelle! Zoiets verwacht je ook niet... heb je alles achter de rug en dan krijg je dit toch nog. Rot dat Niessen ook nu net op vakantie is. Hopelijk kom je goed die 24 uurs grens voorbij en er vanuit gaan dat je lichaam het zelf oplost. Heel veel sterkte meid, het komt vast goed!!
Laatst gewijzigd door D-borah op 18 aug 2019 20:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- Beauty is only skin deep -
Och Estelle, wat is dit erg. Hoop dat de zwelling door de antibiotica helemaal weg zal gaan en je niet opnieuw onder het mes hoeft. Beterschap en sterkte
Liefs Mieke
Liefs Mieke
2010 monoblock Hydrogel implantatie.
Explantatie 2 september 2020

2022 diagnose non hodgkin

Explantatie 2 september 2020
2022 diagnose non hodgkin
Het is na 48 uur wat gestabiliseerd geen koorts meer de roodheid is weg maar nog wel een cupmaat verschil en steken in de borst. Ik heb heel vaak een icepak erop. Ben wel echt blij dat het lijkt af te nemen het is nu aankijken hoe het gaat. Het lijkt erop een borstontsteking te zijn en geen abces want in dat laatste geval was het echo en punctie geworden en dan verwijderen van de ontsteking.
Tijdens mijn borstvoedingsperiode heb ik ooit een borstontsteking gehad maar niet zo heftig als deze op het forum las ik er ook weinig over terug. Ik probeerde een foto te uploaden maar las dat de bijlage te groot is.
Tijdens mijn borstvoedingsperiode heb ik ooit een borstontsteking gehad maar niet zo heftig als deze op het forum las ik er ook weinig over terug. Ik probeerde een foto te uploaden maar las dat de bijlage te groot is.
Estelle, je hebt je verhaal/vraag onder het onderwerp van iemand anders gezet.Estelle schreef: ↑17 aug 2019 20:26Lieve dames, iemand anders die een week na de explantatie een borstontsteking ontwikkelden?. Werd wakker met enorme steken in rechterborst duizelig en misselijk van de pijn, en bij de huisartsenpost bleek dat ik een enorme borstontsteking had. Als ik nu niet binnen 48 uur opknap moet ik opnieuw onder het mes. Mijn rechterborst doet erg pijn heel erg opgezet.
Vervolgens krijg je hier reacties op, Wat het een beetje onoverzichtelijk maakt.
Misschien dat Luna er nog een eigen topic voor jou van kan maken.
Ik hoop wel dat je snel op gaat knappen en dat je herstel verder goed zal verlopen. Van een borstontsteking kan je echt flink ziek zijn en kan erg pijnlijk zijn.
Liefs essi