foto's explantatie Esart

Deel je ervaringen en foto's
esart88

Ongelezen bericht 20 mei 2013 14:11

Afbeelding

foto 13 dagen na explantatie

Afbeelding

voor mijn borstvergroting

Afbeelding
met borstvergroting
Laatst gewijzigd door esart88 op 21 mei 2013 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Francien

Ongelezen bericht 20 mei 2013 16:38

Heeee, Es, ze zijn groter en voller dan voor je BV!!!
Geweldig!!! :D

Enne...oja, heb je ook nog foto's van voor de explantatie?
esart88

Ongelezen bericht 20 mei 2013 22:49

Heej Francien ja idd ze zien er nog beter uit dan toen ik mijn bv liet doen ben ook erg blij met de tepelhofverkleining.En heel blij met het resultaat na de explantatie hier had ik echt niet op durven rekenen!
Ik zal nog even kijken of ik een foto kan vinden van toen de implantaten er nog in zaten.

liefs Es +LOVE+
Angelique

Ongelezen bericht 20 mei 2013 23:31

Ze zijn hartstikke mooi Es!!!!! En wat goed dat je je foto's hebt geplaatst! Ben wel heel benieuwd hoe ze eruit zagen met bv. Dit is weer een bewijs dat je niet bang hoeft te zijn voor een explantatie.

Liefs Angelique
Trots op mezelf! 8-4-2013 was mijn explantatie en nu op naar een gezond lijf!!!
esart88

Ongelezen bericht 21 mei 2013 09:11

Dank je Angelique!

Ja het is voor mij een hele stap om foto's te plaatsen en merk dat ik de schaamte wat betreft mijn lichaam voorbij ben door de foto's hier op het forum te zetten.
Had zelf ook echt nooit verwacht dat het er na de explantatie nog zo uit zou kunnen zien wat ben ik blij!
Ik heb ze idd ook geplaatst om aan anderen te laten zien dat ik vrij grote implantaten had het daarna toch goed komt met je borsten.
Ik heb alleen een foto van net na de bv die zal ik nog plaatsen.

liefs Es LOVE3
Francien

Ongelezen bericht 21 mei 2013 19:14

Nou zeg, supermooi ook die tepelhofverkleining!!

Haha, ik zie in grootte nauwelijks verschil tussen na de BV en na de explantatie!! Je borsten zijn voller dan voor de BV!!

Ik vind dat toch wel heel bijzonder, dat veel borsten na de explantatie toch groter zijn dan voor de BV, bij mij is dat ook zo...
Wendy

Ongelezen bericht 21 mei 2013 21:04

Wauw Es, dat ziet er fantastisch uit hoor!!! +Thumbs+Up+
En inderdaad, gewoon meer volume dan voor de BV! Ze zien er veel mooier en natuurlijk uit nu!
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
schramir

Ongelezen bericht 21 mei 2013 22:22

Goed van je zeg die foto's. Ik vind ze nu erg mooi. En inderdaad totaal niet klein. Je zal wel heel blij zijn.

liefs Mirjam
esart88

Ongelezen bericht 22 mei 2013 08:29

dank je dames!
Ja ze zien er anders uit dan voor de bv,de vorm is veranderd en natuurlijk de tepelhofverkleining ik ben er blij mee,maar het meest ben ik blij dat die rommel eruit is!!

liefs Es +Liefs+
Luna MKS

Ongelezen bericht 24 mei 2013 15:58

Lieve Essart, wat zien je borsten er goed uit! Wil je mij een beetje geven? Ik voel me echt plat bij jullie hahahaha. Wat een joekels hebben jullie toch hahaha. En ook heel erg mooi, echt puur!
Ben zo blij dat vrouwen hun foto's plaatsen. Dank, dank, dank!!!

+LOVE+ Luna
esart88

Ongelezen bericht 24 mei 2013 19:06

Nou Luna ik sta er zelf ook van te kijken wat er over is ik heb gewoon meer dan voor mijn bv!
Best wel raar wel want ze waren echt behoorlijk uitgeblust na 2 lange periodes van borstvoeding het lijkt wel of er weer nieuw leven in zit :D
Ik zou met liefde wat aan je willen geven Luna want een maatje minder zou voor mij prima zijn!
Ik heb de foto's geplaatst omdat ik zelf ook graag wilde zien hoe het er eventueel uit kon komen te zien heb heel wat foto's bekeken, hoop dat ik er vrouwen mee over de streep kan halen om ook een explantatie te doen.

liefs Es +Liefs+
Francien

Ongelezen bericht 24 mei 2013 22:25

Ik blijf dat toch bijzonder vinden Es, dat veel vrouwen na de explantatie duidelijk grotere borsten hebben dan voor de BV!
Hoe dat nou kan....ik peins me er suf over...
Is het de holte van het pocket dat de borsten optisch vergroot? Hebben we op de plaats van waar eerder de prothesen zaten nu een pocket, gevuld met niets en later mogelijk met littekenweefsel, dat toch de borsten naar voren duwt? Ik verzin maar wat hoor, ik weet het echt niet!

Maar als ik mijn borsten vasthoud denk ik toch echt meer weefsel te voelen dan voor de BV! Bovendien zaten de prothesen achter de spier...duwt de uitgerekte spier het borstweefsel naar voren?

Denkdenkdenk....

Jullie zullen wel denken: "Die is niet helemaal tof!" :D

Maar ik wil het weten, ik heb een volledige cup groter dan voor de BV, ik zie iets dergelijks ook bij jou, en ik lees het ook bij veel andere vrouwen hier!
Keira

Ongelezen bericht 24 mei 2013 22:38

Wat een mooi resultaat es, daar zul je vast heel blij mee zijn!! Ik ben blij voor je!

En Francien, die vraag houdt mij ook bezig als ik voor de spiegel sta. Ik dacht echt dat ik was uitgegroeid op mijn 26e en had echt een aa tot een heeele kleine a. Ik heb natuurlijk wel lipofilling gedaan maar dat was echt minimaal, geen grote hoeveelheden vet, en ik ben ook echt 2 maten groter nu. Normaal kun je dat met lipofilling en brava systeem na meerdere behandelingen misschien behalen (1 a 2 cupmaten zei dr. Kappel). Vreemd, ik niet snap?
esart88

Ongelezen bericht 25 mei 2013 08:44

Ja blijf het ook bijzonder vinden over drie maanden weer naar Dr Kappel dan wil het toch 's even vragen.
Ik denk op zich niet dat mijn borsten echt veel groter zijn geworden ja wel iets natuurlijk maar ik heb meer het idee dat de vorm veranderd is ik had eerst een beetje ja hoe moet ik het zeggen puntvormige borsten en nu zijn ze veel ronder dat komt omdat ze meer in de breedte gegaan zijn waar ik overigens heel blij mee ben'.
Ook lijken ze volgens mij groter door die tepelhofverkleining.
Ik vind ze op de foto best wel erg groot lijken maar dat is in het echt gelukkig niet zo.
Van de week bij de Kappel geweest en ze zei dat ze er heel natuurlijk uitzien,heb gelijk gevraagd wanneer ik weer mocht mountainbiken en sporten wat mij betreft nu al zei ze had niet verwacht dat dat al zo gauw mocht dus helemaal blij.
Ze zei wel dat ik een strakke sportbeha aan moest doen waarvan de
schouderbanden niet meerekken.

liefs Es
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 mei 2013 10:55

Hier geen grotere, maar juist kleinere hoor :cry: Ach, fuck it! :)

Denk dat hormonen een grote rol spelen dames. Ook je lichaamsgewicht natuurlijk. Maar je hoeft daar niet eens voor af te zijn gevallen of aangekomen. Het kan ook te maken hebben met de vetverdeling in het lichaam. Maar ook zeker met de klieren in de borsten. Als je ouder wordt, verandert je lichaam nou eenmaal. Er zijn bijvoorbeeld vrouwen die in de overgang grotere borsten krijgen en andere juist weer kleinere. Heel veel vrouwen hebben na de zwangerschap kleinere borsten, maar er zijn er ook veel die juist grotere borsten hebben. Somige hebben mazzel en anderen hebben gewoon pech, helaas.
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”