Explantatie Sas dr. Kappel

Deel je ervaringen en foto's
sassiedepassie

Ongelezen bericht 08 mar 2013 13:06

Hallo lieve dames,
Ik ben weer thuis en wát ben ik blij! De operatie is goed verlopen, weinig kapselvorming en geen lekkages :D
Nu lig ik op de bank, pijn is te verdragen. Lekker rustig aan herstellen.
Ik heb zooooo enorm naar deze dag toegeleefd, en nu is het voorbij. Zo raar!
Heb ff gespiekt toen de verpleegkundige ging checken en de 'schade' lijkt mee te vallen. Geen drains, waarschijnlijk omdat de implantaten bij mij op de spier zaten. Ik heb ze mee naar huis gekregen en ga ze vandaag of morgen wegen. Ben benieuwd!
Liefs Sas
sassiedepassie

Ongelezen bericht 08 mar 2013 16:37

Ik heb de implantaten gewogen en ze zijn nog even zwaar als bij de bv, gelukkig maar!! Wie weet wat er gebeurd zou zijn als ik dit nu niet gedaan had :shock:
meisie

Ongelezen bericht 08 mar 2013 16:50

Welkom terug Sas!
Heb veel aan je moeten denken vandaag.
Fijn dat het goed met je gaat en dat de protheses heel waren en nog even zwaar als toen ze er in kwamen!
En dan nu lekker rustig aan bijkomen!
Geniet van je weekend!

-BLOEM-
lieve groetjes
Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
vanda

Ongelezen bericht 08 mar 2013 17:51

hey sas!!
geweldig dat jij het ook achter de rug hebt! bij mij hadden ze ook niet gelekt en waren ze eigenlijk nog even zwaar als toen ze er 14 jaar terug inkwamen. Dat is toch een opluchting , al vraag ik me nu werkelijk af waar mijn jeukklachten rond de borsten wegkomen (voel het nl nog wel). Maar goed, ze zijn eruit en dat is fijn! ik heb de hele dag aan je gedacht...en ook nog eens geen drains..mazzeltje! geniet van het weekend en doe het, net als ik, lekker rustig aan!
een spoedig herstel, meis!
Francien

Ongelezen bericht 08 mar 2013 18:24

Wat een geweldig nieuws Sas, je hebt het fijn achter de rug, en het is dus heel erg meegevallen!
Op mijn werk moest ik steeds even aan je denken en nu ik thuis ben ben ik meteen gaan kijken hoe het met je is.

Uitstekend dus, toppie!!
sassiedepassie

Ongelezen bericht 08 mar 2013 18:45

Dank je wel lieverds, wat fijn dat jullie aan mij gedacht hebben!!

Ik ga zeker rustig aan doen de komende tijd. Stiekem ook wel lekker om eens n keer vanaf de bank 'bevelen' uit te delen :oops:

Vanochtend voelde ik mij behoorlijk goed maar nu ben ik moe en voel ik meer de pijn. Ik heb vannacht dan ook nauwlijks geslapen dus dat ga ik nu ook voelen.

Stom maar eigenlijk wil ik van de ene kant gewoon weer verder gaan met mn leven maar dat kan natuurlijk niet! Daar moet ik aan wennen en mezelf bij neerleggen :?

Fijn weekend allemaal!
Wendy

Ongelezen bericht 08 mar 2013 21:26

Welkom terug en fijn om te horen dat alles zo goed verlopen is! Doe rustig aan en neem je tijd om te herstellen he? ;)
Everything has beauty, but not everyone sees it. - Confucius
Keira

Ongelezen bericht 09 mar 2013 10:42

Hee Sas, fijn dat het allemaal goed gegaan is! Hopelijk heb je miet teveel pijn en knap je snel op!
Ik heb ook wel aan je gedacht, zeker op het moment dat je de operatiekamer in zou gaan.
Doe lekker rustig aan en knap lekker op!
Liefs,
Keira
sassiedepassie

Ongelezen bericht 09 mar 2013 12:22

Vannacht een beetje geslapen met hulp van een slaappil. Vandaag voel ik mezelf niet zo best, moe en zwak. Maar dat lijkt mij logisch de dag na de operatie. Ik zal geduld moeten hebben...
Op het moment draag ik een soort strak strech hemdje om mn romp. Dat heb ik bij de apotheek gekocht. Gisteravond heb ik dat afgedaan en een
medische bh geprobeerd. Maar deze gaf teweinig druk dus heb ik maar snel het strakke topje erover heen gedaan.
Vandaag blijf ik op de bank en doe heel weinig, hoe moeilijk ik dat ook vind ;)
vanda

Ongelezen bericht 09 mar 2013 12:49

ik weet hoe je je voelt...dacht ook dat alles na de 3e dag wel weer kan. Niet dus! kom ook net weer uit mijn bed en ik had net als jij ook de eerste dagen lekker bank-bedhangen . Neem je rust, komt allemaal wel weer goed. En dan vooral jammer omdat het weer zulk snert weer is....bevordert niet echt de genezing! xx
meisie

Ongelezen bericht 09 mar 2013 16:10

Hoi Sas,
Niet te veel willen hoor! Kalmpjes aan en bank- en bedhangen is een goede manier om je dag door te komen. En dan blijkt opeens dat je een paar uur gemist hebt +SLAPEN+

De stretch-top is voorlopig nog even je beste vriendje. De zwaartekracht is genadeloos! Maar dat gaat straks beter. Geduld hebben en de lat niet te hoog leggen :)

liefs
Meisie
sassiedepassie

Ongelezen bericht 09 mar 2013 17:38

Hoi meisie

Ja klopt! Rationeel weet ik het allemaal maar het is zo verdomde moeilijk voor mij :lol: Vandaag en morgen alleen maar op de bank en bed en dan hoop ik dat ik maandag weer iets kan :? al is het maar de hond uitlaten of beetje rommel opruimen....
Kun jij al stofzuigen? En na hoeveel tijd ging jij weer douchen?

+Liefs+
meisie

Ongelezen bericht 09 mar 2013 18:00

Luisteren naar je lijf ;) Is soms moeilijk maar meet je niet af aan anderen, ieder z'n eigen tempo. Hond uitlaten heb ik ook pas na een aantal dagen gedaan. En stofzuigen... stof loopt niet weg dus daar was ik heel selectief in :) Ik merkte toch wel dat m'n borstspieren het al snel niet meer leuk vonden, dus ik ook niet ;) Vandaag alle bedden verschoond... dwz afhalen ging redelijk, het spul er weer op, da's minder... Dan de hulptroepen maar inschakelen.
Douchen mocht ik pas na een week... Beetje "ouderwets" beleid geloof ik maar ik vond het toch wel prettig om de littekens een tijdje droog te houden. En daarnaast vond ik het niet prettig om m'n topje uit te moeten doen (zwaartekracht!!!) of ik moest het boeltje met de hand vast houden. Doucht een beetje onhandig ;)

Het gaat echt wel goed komen maar je wilt wel heel erg snel :) maar dat weet je zelf ook.

=liefs=
Meisie
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 mar 2013 18:04

Afbeelding

Party time _YEAH_

Doe rustig aan Sas en herstel snel!

Heel veel liefs van mij voor jou,

+LOVE+ Luna
Luna MKS

Ongelezen bericht 09 mar 2013 18:24

Leuke onderschriften hebben jullie! Goed zo!
We mogen echt trots zijn op onszelf! POWERLADYS IS WHAT WE ARE! +Thumbs+Up+
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”