Explantatie Meisie door dr. Kappel

Deel je ervaringen en foto's
meisie

Ongelezen bericht 25 feb 2013 13:20

Morgen is voor mij de grote dag. Tegen het middaguur ben ik aan de beurt.
Met een weekje vakantie achter de rug, lekker uitgerust, ben ik er helemaal klaar voor. Tuurlijk, toch ook wel spannend maar ik ben er wel klaar voor.

Als het een beetje mee zit laat ik al weer snel even iets van me horen.

Tot gauw!
Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
Ikke

Ongelezen bericht 25 feb 2013 21:30

Hoi Meissie,

Ik wens je voor morgen heel veel succes toe. Tegen de tijd dat ik opgenomen word, lig jij onder het mes. Mag jij morgen ook weer naar huis of moet je een nachtje blijven?

Lieve groet,
Ellen.
meisie

Ongelezen bericht 26 feb 2013 19:54

Dag lieve allemaal!
Ben net een uurtje thuis. Alles is goed gegaan. Ben weer wakker :) én... totaal niet misselijk geweest! Dat mag wel in de krant! (8 uur journaal is ook goed). De pijn valt mee, veel minder dan na de BV.

Wat ik wel schokkend vond is dat een van de protheses dusdanig poreus was dat die kapot ging bij het verwijderen :shock: . In mijn lijf weliswaar nog heel maar zo slecht van kwaliteit dat ie scheurde bij het verwijderen! Jaja, de kwalitatief hoogwaardige Mc Ghan, gaat een leven lang mee! :twisted:
Voor mijn gevoel hadden ze er niet langer in moeten zitten! Dat moet flink gezweet hebben!
Het kapsel was ook behoorlijk dik. Reactie op het zweten? Er is zoveel mogelijk kapsel verwijderd, er is gespoeld, geschraapt en weet ik wat niet meer. Grondige schoonmaak zullen we maar zeggen ;)

Verder heb ik drains, voel daar niets van heb alleen 2 containertjes weerszijden aan een ceintuur. In principe mogen ze over 2 dagen verwijderd worden.

Lief dat jullie allemaal zo mee leven.
Ik ga zo maar lekker met de beentjes op de bank en straks op tijd slapen.

Ik hou jullie op de hoogte!

liefs
Meisie
sassiedepassie

Ongelezen bericht 26 feb 2013 20:05

Hey hey

Wat ben ik blij voor je dat het zo goed is gegaan met je. Maar ik schrik wel van je stukje over de protheses :shock: Ik ben heel benieuwd hoe die van mij er uit komen. Heb je ze mee naar huis gekregen? Ik krijg ze als het goed is mee naar huis en ga ze meteen wegen.
Super dat je niet misselijk bent, scheelt een stuk. Hoop dat je je zo goed blijft voelen en dat de pijn mee blijft vallen, neem de rust meid!
Houdt je ons op de hoogte? Hopelijk alleen maar goed nieuws :D
Goede nachtrust toegewenst _Omhelzing
Keira

Ongelezen bericht 26 feb 2013 20:18

Hey!

Wat goed at je niet misselijk bent. Erg fijn! Wel schrikken dat jouw prothese zo uit elkaar viel, gedver. Mooi dat die troep eruit is!!
Wel fijn dat het niet zo zwaar is als de bv. Hopelijk mogen de drains er snel uit en voel je je heel snel weer fit! Lekker voetjes omhoog nu!

Heb je trouwens een topje of alleen verband?
En hoe voelt het nu? Een stuk lichter, een zware last weg? (Letterlijk en figuurlijk).

Heeel veel beterschap en liefs!
-love- IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM Hug
Angel22

Ongelezen bericht 26 feb 2013 21:44

Gelukkig is alles goed gegaan. Wow ze zijn er dan idd op tijd uitgegaan die rotdingen.
Pak lekker je rust en een voorspoedig herstel gewenst IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM

Liefs Els.
meisie

Ongelezen bericht 27 feb 2013 08:33

Goedemorgen! Daar ben ik weer :D
Vannacht matig geslapen, ik heb tenslotte overdag al flink liggen knorren ;) En het ligt toch niet helemaal lekker ;) Je voelt natuurlijk wel dat er iets gebeurd is, echt pijnlijk vond ik het niet (pijnstillers gehad) maar comfortabel is anders. Ik mocht op m'n zij liggen maar dat voelt nog niet helemaal goed want volgens mij lopen daar de drains langs. Verder bij verliggen even de draincontainertjes verleggen... Ach, het kan alleen maar beter worden!

De pijn is goed te doen. Ik heb een soort elastisch (buis) verband om m'n romp. Lekker stevig. Ik heb er even achter gegluurd maar daar is niets meer te zien LOL Zonder gekheid! Echt plat. We zullen afwachten wat het nog gaat fluffen :lol: En weet je, het kan me niet eens schelen! Als ik kijk naar de kapotte prothese... en ik heb de andere die er wel heel is uitgekomen even vast gehouden... getver!!! Drie tellen in mijn hand en ik had al vieze vettige (?) plak aan m'n handen. Zwetende prothese... zo erg kan het dus zijn.
Ik houd van mooie borsten (hoeft niet groot te zijn) maar liever zonder dan met deze zooi!

Ik ga er lekker van genieten dat ik weer puur ben. Bh's en bikini's.... zien we later wel weer. Ik nestel me straks lekker op de bank met een stapel tijdschriften. Ik kom de dag wel door :lol:
vanda

Ongelezen bericht 27 feb 2013 09:12

hey!!

heb zo aan je gedacht gisteren...en steeds gekeken of je al iets online had gepost, zie het vandaag pas (was slimmer van me geweest om eerst naar de explantatievehalen te gaan...) wat super dat je ze kwijt bent en dat het ondanks alles wel is meegevallen. Jouw herstel kan zo beginnen, ben je al met de chlorella bezig of wacht je even totdat de drains er uit zijn? heb je nog een staande ovatie gekregen onder de tribunes van het abe lenstra??
Ik ben ook echt aan het aftellen nu..met de dag weet ik het zekerder, ze lekken als een gek en ik vrees (gezien de 14 jaar dat ik ze nu heb) dat ze er bij mij precies zo uit gaan komen als bij jou! ik voel ze al bijna door mijn huid heen 'plakken'... nog 6 daagjes! wanneer ben je naar huis gegaan die middag? (ik moet al 9.15 in de ochtend...). ik wens je een heel spoedig herstel , meid!!

liefs, vanda
meisie

Ongelezen bericht 27 feb 2013 10:51

Hoi Vanda,
Ik heb die staande ovatie niet gehoord :) was nog te slaperig denk ik.
De chlorella wilde ik eerst starten als ik een weekje verder was maar nu wetende dat er toch siliconen in de pocket hebben gestroomd... en het flinke zweten... ik ga er toch maar meteen mee beginnen. Ik zal de potten en pillen maar klaar zetten.

Joh, jij bent nu aan het aftellen. Ze zijn echt super aardig daar.
Ik was ongeveer tussen 13.00-13.30 uur terug op de recovery en mocht tegen 17.00 uur naar huis. (ong 2-3 uur nadat je terug bent, voorwaarden: goed wakker, gedronken en gegeten en geplast).
Tegen theetijd ben jij weer thuis ;)
groetjes
Meisie
Ikke

Ongelezen bericht 27 feb 2013 11:17

Hoi Meissie, even een vraag. Ik heb vanmorgen wat verhoging, stond op met 37.1 maar nu is ie 37,7. Merk jij ook dat je wat verhoging hebt? Ik mocht vanmiddag eventueel wel langs komen om dit na te laten kijken maar ik mag ook wachten tot morgen. Ik denk dat ik zo maar eens even mijn bed in kruip, rust zal zeker ook goed doen.
Liefs Ikke.
meisie

Ongelezen bericht 27 feb 2013 12:01

Hoihoi,
Op zich kan het voorkomen dat je een beetje verhoging hebt na een operatie. Je lijf werkt hard om een en ander eruit te werken (denk aan wondvocht, narcosemiddelen). Verhoging (onder de 38) kun je denk ik wel even aanzien maar als het hoger wordt toch maar even laten checken...

Doe rustig aan, lekker af en toe je bed opzoeken en even 3x dgs temperaturen. En als je het niet vertrouwt gewoon vandaag nog even laten kijken.
Beterschap!
groetjes
Meisie
Francien

Ongelezen bericht 27 feb 2013 16:01

Heeeeyyy, ik zie het eindelijk, je bent HIER!!!

Leuk je verhaal te lezen, rust nu vooral goed uit! En dat platte zal best wel wat bijtrekken denk ik..

Heerlijk dat je het nu achter de rug hebt...
meisie

Ongelezen bericht 27 feb 2013 17:05

Hallo Francien,
Ja joh, ik ben amper weg geweest :)
Het gaat heel goed. Heb vanmiddag even gelegen omdat de stoel niet meer lekker zat ;) en werd zonet wakker gemaakt door manlief. Heb ik gewoon 2 uur liggen pitten! Haha!! Ik voelde me helemaal niet moe en ben in m'n hoofd veel helderder en tóch dik liggen snurken. Ach, dat mag natuurlijk, the day after.
Morgen lekker de drains eruit. Heerlijk. Ik heb daar niet echt last van maar ik moet nu nog even rekening houden met mijn ballast. Slapen op de zij wordt dan ook weer gemakkelijker (heb ik vanmiddag trouwens geen problemen mee gehad . :lol: )
groetjes
Meisie
Francien

Ongelezen bericht 27 feb 2013 17:31

Het is ook zo fijn dat je geen pijn hebt! Dat las ik ook al bij Ikke!
Nu krijg ik wel ook een lift, maar jullie ervaringen stellen me al heel erg gerust.

De BV was vooral pijnlijk omdat er zoveel spanning op je borst komt, dat vond ik het meest lastige, maar het was goed te doen, ik stond twee dagen later gewoon weer voor de klas. Het fijne is dat ik vlak voor goede vrijdag en het paasweekend word geopereerd, dan hoeven de leerlingen maar weinig lessen te missen. Ik ga het zo regelen dat een deel van de lessen aan het einde van de week naar de maandag verplaatst worden.

Maar blijf jij nog maar lekker wat hangen, en laat je mannetje je maar wat vertroetelen! Ik ben benieuwd wat mevrouw Kappel zegt wanneer de drains eruit gaan!
Keira

Ongelezen bericht 27 feb 2013 19:41

Hee!
Fijn dat het zo goed gaat en je zo weinig pijn hebt! Wat goed ook dat je niet bent geschrokken van het resultaat. Viel het "platter" uit dan gedacht? En hoe ziet je huid eruit? Is het dan rimpelig of gedeukt of iets? Of heb je dat nog niet goed kunnen bekijken, kan me voorstellen dat het verband lekker daar zit :)
Wat een vragen allemaal, haha, sorry :P

Echt erg trouwens van dat kleverige aan je hand toen je je prothese vast had...bah! En wat ongezond eigenlijk om zoiets in je te hebben..ik kan niet wachten tot de mijne eruit gaan. Ik heb goede hoop dat ze bij mij niet zo kleverig zijn (ze zijn pas jong).
Fijn ook dat de drains jou meevallen, ik ben er nu niet bang meer voor. Scheelt weer een zorg

Knuffel! FLOWER :D
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”