Explantatie Ikke Radboud ziekenhuis

Deel je ervaringen en foto's
Ikke

Ongelezen bericht 25 feb 2013 11:30

Morgen word ik verlost van alle ellende. Ik ben om 13 uur aan de beurt en moet me om 11:30 uur melden op de afdeling. Ik word geopereerd op de dagbehandeling maar zal later naar de gewone afdeling gaan want ik mag in ieder geval 1 nacht blijven of langer als dat nodig is. Het probleem bij mij is dat ik slecht wil ontwaken uit de narcoses. Normaal gesproken mag je na een halve dag naar huis maar ik lig dan nog altijd in een hele diepe slaap. Ik heb dit weer goed doorgesproken met de anesthesist en ik hoop morgen snel en prettig wakker te worden. Ik weet dat ze in ieder geval hun best voor mij gaan doen. Ik merk aan mijn darmen dat ik toch wel wat nerveus ben. Wij als gezin hebben al zoveel meegemaakt wat gezondheidsellende betreft dat ik niet meer zo gauw opzie tegen dit soort dingen. Het heeft geen zin om van te voren te piekeren, ik laat het maar op me afkomen, tenminste, dat denk ik dan maar mijn darmen denken daar anders over :(
Het gaat zo'n anderhalf uur duren. Ik was helemaal vergeten te door te geven dat ik de implantaten wil hebben dus dit moet ik morgen nog wel melden. En dan maar hopen dat er ook gehoor aan gegeven wordt. Ik had graag gewild dat mijn borsten gelift zouden worden maar mijn arts wil eerst af wachten wat moeder natuur gaat doen. Hij staat er niet achter om onnodig littekens te maken. Daarbij genees ik niet mooi, snel keloïdvorming dus ben ik er maar mee ingestemd dat we het rustig afwachten. Afgelopen zaterdag nog even geshopt en wat prettig zittende pyama's gekocht, was wel weer even nodig. Ik heb de Anna bh van dermaplast besteld op advies van de arts. Ik heb er 2. Ik ben blij met deze site en vind het fijn om met jullie mijn ervaringen te mogen delen, maar ook dat je op deze manier andere dames kan ondersteunen door mijn/jouw verhaal. Ik hoop weer snel van me te kunnen laten horen! Lieve groet, Ikke.
meisie

Ongelezen bericht 25 feb 2013 12:42

Hoi Ikke,
Succes & sterkte morgen!
+Thumbs+Up+
Als jij aan de beurt bent, ben ik net klaar :D

groetjes
Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
Keira

Ongelezen bericht 25 feb 2013 16:56

Gaan jullie allebei bij dr. Kappel?

Heel veel sterkte en succes beide! Ik denk aan jullie!!
Ikke

Ongelezen bericht 25 feb 2013 21:55

Hoi Keira, ik word in het Radboud geopereerd. Lief dat je aan me denkt (en aan meissie). =liefs=
Keira

Ongelezen bericht 25 feb 2013 22:04

Ok, dat is meer bij mij in de buurt dan Heerenveen maar ik wil alleen dr kappel, bij haar voel ik me op mijn gemak dus dan maar een eindje rijden.
Heeel veel sterkte! Ik vind het echt spannend voor jullie! Ben ook blij, want dan kan ik eerst jullie ervaringen lezen en ben ik zelf weer meer voorbereid :cool:
Liefs!
Ikke

Ongelezen bericht 25 feb 2013 22:21

Hoi Keira,

je moet doen waar je gevoel goed bij is. Ik ken dr. Kappel, heb haar een keer gehad tijdens een consult bij een andere kliniek en dit beviel mij niet maar wil daar verder niet over uitwijden. Ik geloof wel zeker in haar kundigheid!

Komt vast allemaal goed!

xxx
Keira

Ongelezen bericht 26 feb 2013 09:41

Hi ikke,

Kan zeker gebeuren dat er iets is wat je niet bevalt of geen klik met iemand. Maar je gelooft toch in haar kundigheid, dat zegt mij ook wat.

Heel veel succes mocht je dit nog lezen!! X
Ikke

Ongelezen bericht 26 feb 2013 19:06

Dag lieve meiden, alles is goed gegaan en ik mag zo naar huis! Heb geen drains! Tot gauw! Liefs ikke xxx
Keira

Ongelezen bericht 26 feb 2013 19:24

Jaa, zat net te schrijven dat ik me afvroeg hoe het was gegaan en aan jou en meisie gedacht heb! Wat goed dat het goed is gegaan en dat je geen drains hebt! Lekker naar huis en veel beterschap! Liefs!
meisie

Ongelezen bericht 26 feb 2013 20:04

Hoi Ikke,
Fijn dat jij ook weer thuis bent en dat het goed gegaan is!

Ik ga nu lekker met de beentjes omhoog op de bank, lekker even verder bijkomen.
Beterschap en tot gauw op het forum :lol:

_Omhelzing

Meisie
2002 McGhan 410 onder spier en in februari 2013 bevrijd!
sassiedepassie

Ongelezen bericht 26 feb 2013 20:10

Wauw! Ook al zo'n snelle reactie! Super dat het ook bij jou goed is gegaan! Echt een enorme positieve boost voor mij volgende week vrijdag :D
Doe rustig aan en ik hoop ook voor jou op een spoedig herstel. Heb je een drukverband om of meteen je sportbh? Fijn dat je trouwens geen drains nodig hebt :)
Nu gaan ontgiften en aansterken, succes ermee!

Liefs Sas _Omhelzing
Ikke

Ongelezen bericht 26 feb 2013 21:07

Dank jullie wel en Meissie, super fijn dat je ook weer thuis bent. Ik zit ook met de beentjes omhoog hoor. Ik mocht nog een nachtje blijven maar heb er toch voor gekozen om naar huis te gaan.Heb een bekken en lage ruginstabiliteit en dan slaap ik thuis nog het beste (wie niet overigens ;-).
Ik ga zo mijn protheses wegen, ben benieuwd. Ze lijken er heel uit te komen maar de ene voelt toch veel zwaarder dan de andere? Morgen overdag maar eens goed bekijken met veel licht erop. Ik heb een compressie bh aangemeten gekregen, het is van Emdaplast, type Anna met voorsluiting (rits). Hij zit me lekker, heb er 2 en ook nog goed te betalen vond ik. (ongeveer 50 euro voor 2 stuks). Ik heb hem besteld via Internet. Toen ik wakker werd had ik niks aan en de arts (de mijne was al weg, dus andere) vond het ook niet nodig ? apart omdat mijn arst juist degene was die het me aanraadde ze te bestellen. Ik zal morgen nog eens even met hem bellen of mailen hoe of wat. Ik heb hem nu wel aan, enige druk is wel prettig. Ik heb voor de nacht tramadol meegekregen en doe het nu goed op 1000 mg paracetamol 4 keer per dag dus hoop dat de tramadol niet nodig is. Ik ga nu even lekker liggen. Hug
Angel22

Ongelezen bericht 26 feb 2013 21:23

Wat fijn om te horen dat alles goed is gegaan en dat je lekker naar huis mag.

Een voorspoedig herstel gewenst IK -GEEF -JE - EEN - BLOEM

Liefs Els.
Ikke

Ongelezen bericht 27 feb 2013 09:10

Goeiemorgen, daar ben ik dan weer.
Ik heb redelijk geslapen, wel erg liggen zweten, iets wat ik nooit doe. Ik heb geen koorts of verhoging maar ik weet dat het mag na een operatie.
De pijn is goed te doen, zit echt bij het litteken maar ook de ribben onder de borsten voelen beurs. De Anna bh zit perfect en geeft genoeg steun. Hij heeft een rits aan de voorkant dus dat trekt makkelijk aan uit. Ik heb zojuist de protheses gewogen en ze zijn beide even zwaar, 218 gram per stuk. Ze zien er intact uit. Wel zie ik dat de rechterprothese (die er sinds 2005 inzat) wel iets anders van kleur is dan de linker.
Ik ben nog niet helemaal plat, ik denk dat ik nu een 70 A zal hebben alleen ziet de huid er vreselijk verrimpeld en droog uit, alsof ik teveel zon heb gehad. Ik weet dat dat zijn tijd nodig heeft. Ik mag donderdag weer onder de douche! Wat kijk ik daar naar uit!
Nu lekker met een boek de bank. Tot gauw weer.
Liefs Ikke +BLIJ+
vanda

Ongelezen bericht 27 feb 2013 09:19

hoi Ikke,

ook fijn dat jij het achter de rug hebt. Jouw protheses lagen zeker op de spier, vandaar dat je geen drains nodig hebt...heerlijk! ik weet al zeker dat ik ze wel krijg, maar ja, 14 jaar troep in je lijf, dat wil je zo goed mogelijk af kunnen voeren. Ik wens je een spoedig herstel en ik blijf jullie voorlopig volgen totdat ik ook aan de beurt ben, nog 6 daagjes.....

liefs, vanda
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”