Morgen word ik verlost van alle ellende. Ik ben om 13 uur aan de beurt en moet me om 11:30 uur melden op de afdeling. Ik word geopereerd op de dagbehandeling maar zal later naar de gewone afdeling gaan want ik mag in ieder geval 1 nacht blijven of langer als dat nodig is. Het probleem bij mij is dat ik slecht wil ontwaken uit de narcoses. Normaal gesproken mag je na een halve dag naar huis maar ik lig dan nog altijd in een hele diepe slaap. Ik heb dit weer goed doorgesproken met de anesthesist en ik hoop morgen snel en prettig wakker te worden. Ik weet dat ze in ieder geval hun best voor mij gaan doen. Ik merk aan mijn darmen dat ik toch wel wat nerveus ben. Wij als gezin hebben al zoveel meegemaakt wat gezondheidsellende betreft dat ik niet meer zo gauw opzie tegen dit soort dingen. Het heeft geen zin om van te voren te piekeren, ik laat het maar op me afkomen, tenminste, dat denk ik dan maar mijn darmen denken daar anders over
Het gaat zo'n anderhalf uur duren. Ik was helemaal vergeten te door te geven dat ik de implantaten wil hebben dus dit moet ik morgen nog wel melden. En dan maar hopen dat er ook gehoor aan gegeven wordt. Ik had graag gewild dat mijn borsten gelift zouden worden maar mijn arts wil eerst af wachten wat moeder natuur gaat doen. Hij staat er niet achter om onnodig littekens te maken. Daarbij genees ik niet mooi, snel keloïdvorming dus ben ik er maar mee ingestemd dat we het rustig afwachten. Afgelopen zaterdag nog even geshopt en wat prettig zittende pyama's gekocht, was wel weer even nodig. Ik heb de Anna bh van dermaplast besteld op advies van de arts. Ik heb er 2. Ik ben blij met deze site en vind het fijn om met jullie mijn ervaringen te mogen delen, maar ook dat je op deze manier andere dames kan ondersteunen door mijn/jouw verhaal. Ik hoop weer snel van me te kunnen laten horen! Lieve groet, Ikke.