Sheltje explantatie 11-06 door dr. Kingma

Deel je ervaringen en foto's
Sheltje

Ongelezen bericht 11 jun 2012 23:00

Lieve lieve lieve dames,
Vanmorgen om 06:00 hr m'n laatste ochtendmaal gegeten, hihi! Een beschuitje met jam en een glas melk. Daarna lekker gedouched en hup de auto in. Natuurlijk was ik weer veel te vroeg, kwart over negen terwijl ik er 10 uur moest zijn.. Dan maar even een theetje drinken in de kantine. Om tien uur naar boven gegaan en ik kreeg daar de mededeling dat de ok een uur was uitgelopen, er kwam een spoedje tussendoor.. Heel begrijpelijk maar wel vervelend. Om half 1 mocht ik m'n chill pilletjes en om 1 uur werd ik maar beneden gereden. Dr Kingma kwam nog even bij me kijken dus ik heb die mogelijkheid nog even benut om mijn angsten uit te spreken :) Ze was echt zo lief en stelde me echt gerust. Daarna kwam de anesthest om m'n infuus te prikken en dat was ook echt een warm mens! Eenmaal op de ok hadden we samen besloten dat ik ging dromen over Mallorca en dat ik een coctailtje zou nemen. Van dat coctailtje zou ik aangeschoten worden en op dat moment zette ze het kapje op m'n mond. Weltrusten zei ze nog even zachtjes in m'n oor en weg was ik! Alles is super verlopen, geen complicaties, m'n drains lopen niet te hard, pijn is te dragen en ik heb een gezellige buurvrouw en een bed bij het raam :lol: Ik zat net met m'n sillies in m'n handen en er is wel aardig wat uit hoor.. Ze zij niet bol en rond meer. Das wel een naar idee. Maar goed, zoals jullie lezen, heb ik tot nog toe niks te klagen. Ben wel heel nieuwsgierig naar het resultaat. Heb ze nog niet gezien nl. Morgen horen jullie mijn oordeel hihi!
Heeel veel liefs
Eventually all the pieces fall into place....until then, laugh at the confusion, live for the moment, and know that everything happens for a reason!
Mitch

Ongelezen bericht 12 jun 2012 07:19

Hoi Sheltje, wat fijn dat alles goed verlopen is!
Hopelijk heb je een beetje kunnen slapen vannacht en zal je lekker opknappen. Het is wel gek als het verband eraf gaat. Dan is alles breed en plat gedrukt door het elastiek. Maar in je sportbeha zal het vast meevallen!
En het grootste cadeau is natuurlijk dat we van die troep af zijn.
Laura

Ongelezen bericht 12 jun 2012 09:15

Wow meid wat super.

Mocht jij nog eten dan in de ochtend? Ik niks meer moest helemaal nuchter komen nl.

Oh meid ben zo benieuwd. Grappig was gisteren ook bij Kingma maar dacht dat je pas vandaag onder het mes ging omdat ze meestal op dinsdag opereert.
Pia

Ongelezen bericht 12 jun 2012 09:44

Welcome 2 the other side!
Ongelooflijk dat je het nu gehad hebt he?
Wauw, wat goed zeg!
Ben benieuwd naar hoe je je nieuwe oude boobies vindt!
Siliconen zijn ondingen.
Liever natuurlijk plat dan nep plastic...
Monique256

Ongelezen bericht 12 jun 2012 11:32

Fijn dat het erop zit Sheltje. Ik hoop dat je spoedig herstelt. Hoe kwamen ze eruit? We horen snel van je.
Liefs Monique256
Sheltje

Ongelezen bericht 12 jun 2012 13:12

Ben alweer thuis! Heerlijk zeg! Vanmorgen hebben twee zusters m'n drains eruit gehaald en dr Kingma (en ik) hebben het resultaat bekeken. Er zit links onder een vouwtje en ze zijn gezwollen. Vind ze wel een beetje zielig eigenlijk, ze hebben zoveel meegemaakt :wink: Eigenlijk ben ik niet geschrokken. Het zijn gewoon weer m'n oude meisjes het enige wat veranderd is, is dat ik nu meer van ze houd dan zes jaar geleden. Ben zo benieuwd hoe ze zich herstellen. Eerst maar ff goed rust nemen. Dat gaat wel lukken want ik heb niet veel geslapen vannacht. Blij dat ik m'n eigen bedje weer zie dalijk.
Monique, ze zijn er heel uitgekomen, ze zijn alleen in volume afgenomen..
Laura, ik mocht id tot 6 uur voor de operatie een lichte maalijd nemen. Beschuitje, crackertje en helder drinken. Jij niet dan? Werd jij niet s'ochtends geholpen?
Pia, jeeeee! Id eindelijk! Ik weet nu dat dit het juiste was. Fijn gevoel hoor! Ik heb niet eens het idee dat ik moet wennen aan ze.. :D
Mitch, je hebt helemaal gelijk meid, dat is een groot geschenk. Ze zien er id een beetje verfromfraaid uit maar ze hebben ook een hoop meegemaakt :wink:
Eventually all the pieces fall into place....until then, laugh at the confusion, live for the moment, and know that everything happens for a reason!
Laura

Ongelezen bericht 12 jun 2012 17:23

Om 13 uur werd ik geholpen.

Bizar he dat je dan niet schrikt! Ik had het ook niet. Gewoon heel snel gewend
Mitch

Ongelezen bericht 12 jun 2012 21:59

Ja, dat had ik ook, dat ik ze wel een beetje zielig vind. Wat heb ik ze aangedaan dacht ik? En dat denk ik nog. Dus geen rotgevoel erover maar eindelijk wat liefdevoller.
Ik herken mijn lijf weer voor de spiegel! Ook al zijn ze niet zo "jong" meer als 8 jaar geleden.
Ik ben zeer dankbaar dat ze er ook bij mij heel uit zijn gekomen en dat ik geen klachten heb. In mijn kleding los ik het wel op en verder vind ik ze wel lief eigenlijk.
Ik ben heel blij dat jij er ook een goed gevoel over hebt. Hopelijk ben je nu lekker thuis en kan je opknappen.
Sheltje

Ongelezen bericht 13 jun 2012 10:24

Was heerlijk om weer in m'n eigen mandje te slapen :D Ik heb wel aan iedere zijde een kussen gelegd omdat ik bang was dat ik op m'n zij zou draaien. Ik lees dat veel meiden al vrij snel weer op hun zij slapen, hoop dat ik dat ook snel weer kan. Ben niet zo'n rugslaper..
Mitch

Ongelezen bericht 13 jun 2012 11:04

Fijn dat je weer thuis bent. Ik heb een halve nacht op mijn rug proberen te slapen, wat niet lukte helaas. Daarna toch maar voorzichtig op mijn zij gaan liggen en dat ging goed. De sportbeha hield ze vast ;) en ik merk dat ik nu wat meer ga bewegen in bed, daarvoor lag ik keurig stil. Littekens zien er keurig uit dus het is goed gegaan. Hopelijk lukt het jou ook.
Hoe is het nu? En zie je al wat verandering?
Sheltje

Ongelezen bericht 13 jun 2012 12:02

Ik geloof dat ik een heel klein beetje verandering zie. Maar niet veel hoor. Net gedouched en ik vind het toch een raar idee dat dat tape over het litteken kan blijven zitten. Ik heb wel die pleisters van m'n drains eraf gehaald. Deed jij dat ook?
Laura

Ongelezen bericht 13 jun 2012 13:35

Ja hoor pleisters van drains na 2 uurtjes al afgehaald.
En pleisters op littekens na 2 weken zelf gedaan. Je kan het ook laten doen door Kingma.
Mitch

Ongelezen bericht 14 jun 2012 07:42

Ik had geen pleisters van drains en de tape op het litteken zit er nog op. A.s. woensdag moet ik terug dan gaan ze eraf als het niet al eerder vanzelf is gebeurd.
Luna MKS

Ongelezen bericht 15 jun 2012 11:39

Lieve Sheltje,

Ben zo blij dat alles goed is gegaan!! Blij dat je dit weer achter de rug hebt. Wat een opluchting voor je, he?
Sorry dat ik nu pas reageerde trouwens. Ik had je bericht nog niet eens gezien. Ben er gewoon niet bij met mijn hoofd. Sorry, sorry, sorry!!!!
Heel veel sterkte met je verdere herstel!

Liefs, liefs, liefs Luna
Sheltje

Ongelezen bericht 15 jun 2012 20:45

Gekkie.. Geen sorry zeggen hoor. Hoop dat het jou ook beter gaat Luna.
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”