Explantatie Liek bij Wilmink

Deel je ervaringen en foto's
Liek

Ongelezen bericht 01 feb 2022 13:45

Voorsteltopic: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... 957#p44468
Explantatie foto's: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... 261&t=4151

Hi lieve Lady's
Ik ben verlost van t kwade πŸ™en alweer lekker thuis.
Alles goed gedaan. Later meer.
@,luna wil je een apart topic voor me maken..
Liefs Liek
Essi

Ongelezen bericht 01 feb 2022 17:08

Liek schreef: ↑
01 feb 2022 13:45
Hi lieve Lady's
Ik ben verlost van t kwade πŸ™en alweer lekker thuis.
Alles goed gedaan. Later meer.
@,luna wil je een apart topic voor me maken..
Liefs Liek
HeerlijkπŸ₯³πŸŽ‰
Liefs essi
Luna MKS

Ongelezen bericht 01 feb 2022 18:32

Gefeliciteerd lieve Liek!πŸ₯³
Rust lekker uit lieverd 😴 en herstel maar gauwπŸ’
We lezen snel je verhaal😘πŸ₯°
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Susana

Ongelezen bericht 02 feb 2022 06:45

Yes...wat fijn!!!
Ik wens je een super fijne herstel lieverd!!
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 πŸ€
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl πŸ’Œ
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ πŸ¦‹
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Liek

Ongelezen bericht 02 feb 2022 10:50

Goedemorgen, op de eerste plaats dank jullie 😘
Ik moest gisteren 7.30 in Eindhoven zijn..uurtje rijden dus vroege wekker. Douche, medicijnen en Go. Kon vrij snel naar de verbouwer en infuus , plakker etc wedt al voorbereidt. Ik dacht tussen 8 en 8.30 zullen ze me halen maar ik was nr 2..8.30 kwam de Anesthesist doorpraten en Dr Wilmink iets later aftekenen en doorpraten. Kapsels besproken, etc en nogmaals foto's maken aub.!8.47 ging ik door de deur. Ik was rustig, net voor ik " wegging" en ik aan iets leuks moest denken rolden er traantjes over mijn wangen, maar gewoon oke, daar gaan we dan.
10.10 wordt ik wakker en had flink pijn, daarvoor wat gekregen en toen ging t snel beter..daarna ook niet meer weggemoffeld ofzo, al snel een ijsje, bes huisje drinken, ze vonden me heel oke, en zo voelde ik me ook. Zeg maar Euforisch, Adrenaline. Yes verlost!!!
Alles is goed gegaan, niet al t kapsel is verwijderd ivm risico op erger kwaad. Het resterende kapsel is ingesneden en plat gedrukt, zodat daar geen gekke bobbels onstaan, of zoiets. (T komt op dat moment niet allemaal even goed binnen he )
Om 12.30 was ik thuis en ben in de hyer gebleven tot half 2 vanacht. Toen lukte t pas 😴 liggen op de rug doe ik ook nooit en plots mijn ex schoonzus bij me in bed wat vreemd is omdat ik altijd alleen ben. Maar goed.ik heb aardig geslapen tot 6.30. Pijn,branderig bij de snede hechtingen..medicatie genomen en toen was t snel weer beter. Net lekker gedoucht.
Heb gisteren gelijk naar mijn borstel gekeken, vandaag is de zwelling ook al een stuk minder. Heb geen drains ofzo gehad.
Ik voel me echt verlost van het kwade, ook al wist ik 18 jaar niks van het kwade want zolang zaten ze erin..als je dan weet van je lekke prothese, dan is t gewoon echt niet meer oke. En was voor mij de keus om afscheidt te nemen van "de hulp in het zelfvertrouwen" zwaar maar heel duidelijk.
Heb hier door alle verhalen en ervaringen zoveel kracht gekregen.
T zal ook nog wel een dingetje worden qua accepteren wat moeder natuur me gaf...
Maar Hey....ik ben net Pipi Langkous..Ik denk dat ik het wel kan πŸ’ͺ
Ik ga proberen vandaag mijn foto's in t afgeschermde te zetten.
Liefs Liek
Luna MKS

Ongelezen bericht 02 feb 2022 18:03

Wat leuk je zin "Ik ben net Pipi Langkous" πŸ˜†

Zag je foto's in het afgeschermde deel. Vreselijk zeg!!!😒

Pas goed op jezelf lieverd. Goed uitrusten😴
Ik ga nu ook rusten, ben zo zo gesloopt!

Kussss😘πŸ₯°
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op

"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Ilja

Ongelezen bericht 02 feb 2022 19:23

Liek schreef: ↑
02 feb 2022 10:50
Goedemorgen, op de eerste plaats dank jullie 😘
Ik moest gisteren 7.30 in Eindhoven zijn..uurtje rijden dus vroege wekker. Douche, medicijnen en Go. Kon vrij snel naar de verbouwer en infuus , plakker etc wedt al voorbereidt. Ik dacht tussen 8 en 8.30 zullen ze me halen maar ik was nr 2..8.30 kwam de Anesthesist doorpraten en Dr Wilmink iets later aftekenen en doorpraten. Kapsels besproken, etc en nogmaals foto's maken aub.!8.47 ging ik door de deur. Ik was rustig, net voor ik " wegging" en ik aan iets leuks moest denken rolden er traantjes over mijn wangen, maar gewoon oke, daar gaan we dan.
10.10 wordt ik wakker en had flink pijn, daarvoor wat gekregen en toen ging t snel beter..daarna ook niet meer weggemoffeld ofzo, al snel een ijsje, bes huisje drinken, ze vonden me heel oke, en zo voelde ik me ook. Zeg maar Euforisch, Adrenaline. Yes verlost!!!
Alles is goed gegaan, niet al t kapsel is verwijderd ivm risico op erger kwaad. Het resterende kapsel is ingesneden en plat gedrukt, zodat daar geen gekke bobbels onstaan, of zoiets. (T komt op dat moment niet allemaal even goed binnen he )
Om 12.30 was ik thuis en ben in de hyer gebleven tot half 2 vanacht. Toen lukte t pas 😴 liggen op de rug doe ik ook nooit en plots mijn ex schoonzus bij me in bed wat vreemd is omdat ik altijd alleen ben. Maar goed.ik heb aardig geslapen tot 6.30. Pijn,branderig bij de snede hechtingen..medicatie genomen en toen was t snel weer beter. Net lekker gedoucht.
Heb gisteren gelijk naar mijn borstel gekeken, vandaag is de zwelling ook al een stuk minder. Heb geen drains ofzo gehad.
Ik voel me echt verlost van het kwade, ook al wist ik 18 jaar niks van het kwade want zolang zaten ze erin..als je dan weet van je lekke prothese, dan is t gewoon echt niet meer oke. En was voor mij de keus om afscheidt te nemen van "de hulp in het zelfvertrouwen" zwaar maar heel duidelijk.
Heb hier door alle verhalen en ervaringen zoveel kracht gekregen.
T zal ook nog wel een dingetje worden qua accepteren wat moeder natuur me gaf...
Maar Hey....ik ben net Pipi Langkous..Ik denk dat ik het wel kan πŸ’ͺ
Ik ga proberen vandaag mijn foto's in t afgeschermde te zetten.
Liefs Liek
Hoi Liek,
Wat fijn dat het grootste deel al klaar is. Nu nog herstellen. Rustig aan en heel veel beterschap.

πŸ€ groetjes Ilja
Plaats reactie

Terug naar β€œExplantatie”