Explantatie foto's: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... 261&t=4151
Hi lieve Lady's
Ik ben verlost van t kwade
Alles goed gedaan. Later meer.
@,luna wil je een apart topic voor me maken..
Liefs Liek
Hoi Liek,Liek schreef: β02 feb 2022 10:50Goedemorgen, op de eerste plaats dank jullie
Ik moest gisteren 7.30 in Eindhoven zijn..uurtje rijden dus vroege wekker. Douche, medicijnen en Go. Kon vrij snel naar de verbouwer en infuus , plakker etc wedt al voorbereidt. Ik dacht tussen 8 en 8.30 zullen ze me halen maar ik was nr 2..8.30 kwam de Anesthesist doorpraten en Dr Wilmink iets later aftekenen en doorpraten. Kapsels besproken, etc en nogmaals foto's maken aub.!8.47 ging ik door de deur. Ik was rustig, net voor ik " wegging" en ik aan iets leuks moest denken rolden er traantjes over mijn wangen, maar gewoon oke, daar gaan we dan.
10.10 wordt ik wakker en had flink pijn, daarvoor wat gekregen en toen ging t snel beter..daarna ook niet meer weggemoffeld ofzo, al snel een ijsje, bes huisje drinken, ze vonden me heel oke, en zo voelde ik me ook. Zeg maar Euforisch, Adrenaline. Yes verlost!!!
Alles is goed gegaan, niet al t kapsel is verwijderd ivm risico op erger kwaad. Het resterende kapsel is ingesneden en plat gedrukt, zodat daar geen gekke bobbels onstaan, of zoiets. (T komt op dat moment niet allemaal even goed binnen he )
Om 12.30 was ik thuis en ben in de hyer gebleven tot half 2 vanacht. Toen lukte t pasliggen op de rug doe ik ook nooit en plots mijn ex schoonzus bij me in bed wat vreemd is omdat ik altijd alleen ben. Maar goed.ik heb aardig geslapen tot 6.30. Pijn,branderig bij de snede hechtingen..medicatie genomen en toen was t snel weer beter. Net lekker gedoucht.
Heb gisteren gelijk naar mijn borstel gekeken, vandaag is de zwelling ook al een stuk minder. Heb geen drains ofzo gehad.
Ik voel me echt verlost van het kwade, ook al wist ik 18 jaar niks van het kwade want zolang zaten ze erin..als je dan weet van je lekke prothese, dan is t gewoon echt niet meer oke. En was voor mij de keus om afscheidt te nemen van "de hulp in het zelfvertrouwen" zwaar maar heel duidelijk.
Heb hier door alle verhalen en ervaringen zoveel kracht gekregen.
T zal ook nog wel een dingetje worden qua accepteren wat moeder natuur me gaf...
Maar Hey....ik ben net Pipi Langkous..Ik denk dat ik het wel kan
Ik ga proberen vandaag mijn foto's in t afgeschermde te zetten.
Liefs Liek