Deze maand in de linda

Deel je ervaringen en foto's
Stef

Ongelezen bericht 02 mei 2021 22:41

Deze maand in magazine de Linda staan explantatie ervaringen van een stel Mooie vrouwen !

Veel
Plezier met lezen !

Groetjes
Susana

Ongelezen bericht 03 mei 2021 09:00

Oh wat leuk!! Bedankt voor de info Stef 💜
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 mei 2021 15:42

Wie wil ze naar mij toesturen?😃
Goede foto kwaliteit of inscannen, dan zet ik zet op onze website en forum. Stiekem🤫🤣
20200924_181703.jpg
Juudt

Ongelezen bericht 03 mei 2021 17:26

Stef schreef:
02 mei 2021 22:41
Deze maand in magazine de Linda staan explantatie ervaringen van een stel Mooie vrouwen !

Veel
Plezier met lezen !

Groetjes
Ben zo blij dat er meer en meer aandacht aan gegeven wordt. Toen ik het in de Linda zag staan hoopte ik dat het een wake-up call voor heel wat vrouwen zou worden. Ben 19 december verlost van mijn siliconen bommen en heel erg opgeknapt. Twee weken geleden lag ik voor een voetoperatie in een kliniek, de anesthesist kwam nog even n praatje maken, naast mij lag een jonge vrouw. Ik hoorde de anesthesist zeggen: En u komt voor een borstvergroting hè. Ik kon wel gillen: DOE HET NIET !! Het gaat gewoon door😡
Eurosilicone 220cc spijt spijt spijt
Luna MKS

Ongelezen bericht 03 mei 2021 18:15

Ja, triest hè Juudt😢
Grote kans dat ook zij over wat jaren hier aanklopt...😢
Hoe sterk de genen van velen ook zijn mogen, vermoed ik dat vroeg of laat iedereen ermee te maken krijgt. Het laatste onderzoek van Rita Kappel toont aan de siliconen zorgen voor celdood.
Als we maar lang genoeg wachten, is iedereen de pineut. Maar vaak wordt het aan de ouderdom en overgang toegeschreven. Same old same old....

We zien trouwens wel steeds vaker dat vrouwen sneller bij ons aankloppen, en steeds jonger worden. Dit komt omdat er toch meer bekendheid is gekomen🥳
Susana

Ongelezen bericht 03 mei 2021 19:41

Luna MKS schreef:
03 mei 2021 18:15
Ja, triest hè Juudt😢
Hoe sterk de genen van velen ook zijn mogen, vermoed ik dat vroeg of laat iedereen ermee te maken krijgt. Het laatste onderzoek van Rita Kappel toont aan de siliconen zorgen voor celdood.
Als we maar lang genoeg wachten, is iedereen de pineut. Maar vaak wordt het aan de ouderdom en overgang toegeschreven. Same old same old....

We zien trouwens wel steeds vaker dat vrouwen sneller bij ons aankloppen, en steeds jonger worden. Dit komt omdat er toch meer bekendheid is gekomen🥳
Lieve Luna,
Waar kan ik lezen over deze onderzoek van Rita?
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Stef

Ongelezen bericht 05 mei 2021 08:18

Sorry , heb de Linda uitgelezen en aan mijn zus gegeven .. heb even geprobeerd haar foto’s te laten sturen maar daar is zij zo slecht in hahah kreeg allemaal halve bladzijdes door ..
niet haar sterkte kant dus ...

Als ik er nu binnenkort ben dan zal ik dat nog even doen oké ?!

Groetjes
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 mei 2021 15:28

Stef schreef:
05 mei 2021 08:18
Sorry , heb de Linda uitgelezen en aan mijn zus gegeven .. heb even geprobeerd haar foto’s te laten sturen maar daar is zij zo slecht in hahah kreeg allemaal halve bladzijdes door ..
niet haar sterkte kant dus ...

Als ik er nu binnenkort ben dan zal ik dat nog even doen oké ?!

Groetjes
Dank je!😃
Luna MKS

Ongelezen bericht 05 mei 2021 15:34

Susana schreef:
03 mei 2021 19:41
Luna MKS schreef:
Ja, triest hè Juudt😢

Lieve Luna,
Op deze pagina op onze website👇
https://www.mks.meldpuntklachtensilicon ... /dr-kappel

Alle onderzoeken staan op de website. Het forum is meer voor lotgenotenondersteuning en wegwijzen in het proces.
Had wel een kopje hier op het forum, maar voor onderzoeken verwijs ik jullie naar de website.
Je kunt via de zoekfunctie veel vinden.

😘💕💕💕
ceedo

Ongelezen bericht 05 mei 2021 15:43

Susana schreef:
03 mei 2021 19:41
Luna MKS schreef:
Ja, triest hè Juudt😢

Lieve Luna,
Hi!

Hier kan je het artikel vinden van het onderzoek van Dr. Kappel; https://www.ru.nl/nieuws-agenda/vm/2020 ... od-leiden/
ceedo

Ongelezen bericht 05 mei 2021 15:44

Luna MKS schreef:
03 mei 2021 15:42
Wie wil ze naar mij toesturen?😃
Goede foto kwaliteit of inscannen, dan zet ik zet op onze website en forum. Stiekem🤫🤣

20200924_181703.jpg
Ik heb hem thuis liggen! Als ik weer thuis ben zal ik een foto maken :-D
Trudie

Ongelezen bericht 06 mei 2021 18:03

Juudt schreef:
03 mei 2021 17:26
Ben zo blij dat er meer en meer aandacht aan gegeven wordt. Toen ik het in de Linda zag staan hoopte ik dat het een wake-up call voor heel wat vrouwen zou worden. Ben 19 december verlost van mijn siliconen bommen en heel erg opgeknapt. Twee weken geleden lag ik voor een voetoperatie in een kliniek, de anesthesist kwam nog even n praatje maken, naast mij lag een jonge vrouw. Ik hoorde de anesthesist zeggen: En u komt voor een borstvergroting hè. Ik kon wel gillen: DOE HET NIET !! Het gaat gewoon door😡
ja triest!! Goed dat je dit schrijft!! Ik was van plan flyers op te gaan hangen op div plekken van SVS...en dat was ff van de radar gevallen!!
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”