Eindelijk verlost

Deel je ervaringen en foto's
Gina

Ongelezen bericht 02 feb 2021 17:10

Een week geleden werd ik geopereerd door dokter Rust, een vrouwelijke dokter. Ik vond het okay, want die andere artsen heb ik ook maar 1 keer gezien. Dus voor mij zijn ze allemaal onbekend en nieuw.

Ik was totaal niet zenuwachtig. Ze hebben al bijna 32 jaar ingezeten; ja echt waar. Ik heb veel plezier van ze gehad en had de moed niet om ze eerder te laten verwijderen. Ze lekken al een tijdje; ik voel de siliconendeeltjes door mijn lijf hobbelen; want zo is het letterlijk. Ze lopen/stromen onder mijn huid door, soms zie ik het ook.

Jullie zullen wel denken, die is geestelijk helemaal 'vergiftigd'. Dit vertelde ik ook aan de chirurgen, zij kijken mij ongelooflijk aan en zeggen wijselijk niets. Soms heb ik ook spierpijn ervan, maar dat ging weer over.

Ik heb kanker gehad, heb een darmziekte, heb psoriasis op mijn hoofdhuid, ben het afgelopen jaar altijd moe, dus noem maar op. Er is geen bewijs, dat het door de siliconen komt, maar ik denk het wel.

Operatie is mij 100% meegevallen; alleen erg moe meteen na de operatie. Kreeg wel drains, terwijl ze van te voren zei, dat het niet de bedoeling was.
Ik vroeg of ze de siliconen wilde bewaren, ze zei, alleen als ze nog heel zijn, anders maak ik foto's.

Ik heb alleen de foto's gezien, ze zagen er nog redelijk uit vond ik; ze had het kapsel ook verwijderd door lekkage. Doordat ik zo suffig was had ik niet gevraagd of ik de foto's kon hebben (ze had het op haar telefoon). Nu zie ik haar pas volgende week, dus ik hoop dat ik ze alsnog krijg.

Ik heb totaal geen pijn gehad en mijn borsten zien er redelijk uit. Had ik niet verwacht, want ik had geen borstweefsels. Het is nu wel slapper en je ziet dat het platter is, dus ik hoop dat het alleen maar beter wordt. De volgende dag controleerde een vervangende arts het en zij dacht dat er nog vocht in zat, dat hoop ik niet.

Bij de scan en echo (2 maanden geleden) zag de arts op beide borsten een plekje; geen idee eigenlijk of ze ook zijn verwijderd. Het was niet kwaadaardig.

Dus al met al ben ik happy met het eindresultaat, ook al weet ik dat er nog deeltjes in mijn lijf stromen.
Mar3kids

Ongelezen bericht 02 feb 2021 19:28

Hey

Wat fijn dat je verlost bent!!!
32 jaar erin gezeten😱😱.
En wat een pittige ziektebeelden.
Hoop echt dat je klachten minder worden.

Ga je nog wel voor controle voor die plekjes??
Je zal nog wel vocht in je borsten hebben dat trekt langzaam weg.
Sterkte met het herstel.
X Mar
Essi

Ongelezen bericht 02 feb 2021 21:38

Welkom Gina,
Fijn dat je het al achter de rug hebt. Ik hoop dat je snel gaat opknappen. Ik zet je naam nog wel op de lijst komende operaties (ook al ben je al geopereerd).
Dit doe ik omdat de naam van je arts nog niet eerder hier voorbij is gekomen, bij mijn weten.
Kun je laten weten welke datum je bent geholpen?
Liefs essi
Susana

Ongelezen bericht 03 feb 2021 16:14

Wat fijn dat je eindelijk verlost bent na 32 jaren!!
Ik hoop dat alle klachten minder worden of zelf verdwenen.
Ik wens je een fijne en spoedig herstel!
Liefs,
Susana
Explantatie + borstlift 2 september 2019
Je klachten melden: viewtopic.php?f=142&t=1689 🍀
Voor vragen over borst- en littekenverzorging: info@inbalanstotaal.nl 💌
Website massagepraktijk: https://www.inbalanstotaal.nl/borstmassage/ 🦋
Susana's blog: https://www.inbalanstotaal.nl/blog/ ✍️
Gina

Ongelezen bericht 03 feb 2021 22:09

Essi, ik ben op 27 januari geopereerd.
Essi

Ongelezen bericht 04 feb 2021 15:13