Eerste update na explantatie (met foto's)
Goedemorgen allemaal,
Gister was het dan zover om eindelijk van die gifbommen verlost te worden. Alles is gelukkig goed gegaan en de implantaten waren nog intact. Ook ben ik zeer te vrede over het resultaat, ik had veel erger verwacht. De pijn is vandaag wel meer aanwezig dan gister maar buiten dat voel ik mij erg goed.
Ik wil ook even meegeven hoe dankbaar ik ben met dit forum en iedereen die zijn verhaal doet. Dat heeft mij echt geholpen om te komen waar ik nu sta.
Ik kon helaas maar één foto toevoegen omdat de andere foto’s te groot waren. Ik zal het deze week nog eens proberen maar dan via de laptop.
Liefs,
Kaylee
Gister was het dan zover om eindelijk van die gifbommen verlost te worden. Alles is gelukkig goed gegaan en de implantaten waren nog intact. Ook ben ik zeer te vrede over het resultaat, ik had veel erger verwacht. De pijn is vandaag wel meer aanwezig dan gister maar buiten dat voel ik mij erg goed.
Ik wil ook even meegeven hoe dankbaar ik ben met dit forum en iedereen die zijn verhaal doet. Dat heeft mij echt geholpen om te komen waar ik nu sta.
Ik kon helaas maar één foto toevoegen omdat de andere foto’s te groot waren. Ik zal het deze week nog eens proberen maar dan via de laptop.
Liefs,
Kaylee
Wauw, echt zo mooi!🤩 Meen ik, mooi en groot. Prachtig!
Jouw borsten zonder implantaten zijn groter dan de mijne met

Geniet er maar van!!!❤
Even laten weten dat je topic niet afgeschermd is. Is dat een probleem? En hij staat niet bij explantatie ervaringen. Daar hoort hij. Hindert niet hoor, verplaats hem wel. Laat maar even weten of het afgeschermd moet.
Voor anderen die meelezen: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=2779
Dikke kus!!!!
En herstel maar gauw!
Geniet er maar van!!!❤
Even laten weten dat je topic niet afgeschermd is. Is dat een probleem? En hij staat niet bij explantatie ervaringen. Daar hoort hij. Hindert niet hoor, verplaats hem wel. Laat maar even weten of het afgeschermd moet.
Voor anderen die meelezen: https://meldpuntklachtensiliconen.com/f ... php?t=2779
Dikke kus!!!!
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
Oh wauw, wat prachtig!! Jouw borsten zonder implantaten zijn 2x zo groot als die van mij met implantaten haha. Wat fijn dat je zoveel van jezelf hebt!! Hoop dat je er zelf ook van kan genieten en wens je een heel voorspoedig herstel toe.
Veel beterschap, goed herstel voor jou!
Inderdaad met implantaten kwam ik ook nog niet in de buurt van je mooie natuurlijk zelf, laat staan met lipo of zonder (plat).
Fijn dat je hiermee gezegend bent hoor.
Prachtig!
Inderdaad met implantaten kwam ik ook nog niet in de buurt van je mooie natuurlijk zelf, laat staan met lipo of zonder (plat).
Fijn dat je hiermee gezegend bent hoor.
Prachtig!
In 2020 bevrijd na 20 jaar 
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Op naar een gezond(er) lichaam ⚖
Dankjewel voor de leuke reactie! Ik had ook echt niet verwacht dat het er zo mooi uit zou zien.Luna MKS schreef: ↑03 nov 2020 09:59Wauw, echt zo mooi!🤩 Meen ik, mooi en groot. Prachtig!
Geniet er maar van!!!❤
Dikke kus!!!!En herstel maar gauw!
![]()
Dat topic niet is afgeschermd is geen probleem hoor!
Liefs, Kaylee
Natural me again schreef: ↑03 nov 2020 15:36Oh wauw, wat prachtig!! Jouw borsten zonder implantaten zijn 2x zo groot als die van mij met implantaten haha. Wat fijn dat je zoveel van jezelf hebt!! Hoop dat je er zelf ook van kan genieten en wens je een heel voorspoedig herstel toe.
Dankjewel!
Dankjewel! Jaa ik mag ook zeker niet klagen. Ik ben ook heel dankbaar dat dit het resultaat is.
Fijn dat hij niet afgeschermd hoeft, zo kunnen niet leden meekijken en over de streep getrokken worden!
Dankjewel!
Ik zal je topic verplaatsten naar 'Explantatie ervaringen '

Dankjewel!
Ik zal je topic verplaatsten naar 'Explantatie ervaringen '
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op