Explantatie Benijofar door dr. Lichtenegger
-
Hallo luitjes ik ben weer thuis, de operatie is goed gegaan de implataten waren gelukkig nog intact maar vies geel van binnen en de volume was ook minder dus gezweet, weet niet hoe ik foto's hier op krijg ben geen kei in dat soort dingen, mijn kapsel heb ik nog niet op foto gezien bij de pc maar ze zei ze waren er echt aan toe om verwijderd te worden ik zal ze wel binnenkort te zien krijgen.
Verder is het bij overhevelen van OK bed naar gewoon bed mijn rechter drain gesneuveld en kon ze niet terug duwen dus die moet ik in de gaten houden en woensdag extra controle.
Pijn valt tot nu toe mee, ik heb ze nog niet bekeken met spiegel dat doe ik morgen.
Maar ben super geholpen door Lichtenegger.
En blij dat ik het achter de rug heb.
Verder is het bij overhevelen van OK bed naar gewoon bed mijn rechter drain gesneuveld en kon ze niet terug duwen dus die moet ik in de gaten houden en woensdag extra controle.
Pijn valt tot nu toe mee, ik heb ze nog niet bekeken met spiegel dat doe ik morgen.
Maar ben super geholpen door Lichtenegger.
En blij dat ik het achter de rug heb.
Gefeliciteerd met je bevrijding!
Blij dat het achter de rug is! En alles goed ging!
Herstel meaar gauw lieverd!
Hier lees je hoe je foto's plaats
viewtopic.php?t=2102

viewtopic.php?t=2102
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
The sound of silence speaks louder than words
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
Alle goeds
Meer dan 20jr implantaten. Reden: Nul borstweefsel.
28 feb. 2020 explantatie en lipo bij Niessen ivm zorgen en vage klachten.
28 feb. 2020 explantatie en lipo bij Niessen ivm zorgen en vage klachten.
-
Dank jullie voor de lieve woorden. Heb vanmorgen een douche genomen, en zag dat er veel volume in mijn rechter borst is door de vocht.want daar is mijn drain eruit.. Hoop dat ik geen groot verschil hou in de borst volume.
Wat ik ook heb is een opgezette buik, al na de operatie.. Hebben jullie dat ook?
Ben nog best moe, maar heb best goed geslapen.
Ik doe rustig aan.
Wat ik ook heb is een opgezette buik, al na de operatie.. Hebben jullie dat ook?
Ik doe rustig aan.
Ja ik had het ook een dikkige buik, mn pak ging lastig dicht terwijl ik normaal een smalle taille heb.Benijofar2312 schreef: β14 mar 2020 13:04Dank jullie voor de lieve woorden. Heb vanmorgen een douche genomen, en zag dat er veel volume in mijn rechter borst is door de vocht.want daar is mijn drain eruit.. Hoop dat ik geen groot verschil hou in de borst volume.
Ik doe rustig aan.![]()
Nu een ruime week later is het weg

ik hoop dat je snel opknapt
liefs,
EvaC
Narcosemiddelen en ook de morfine die je via infuus krijgt, hebben enorm veel effect op de darmen. De 1 is daar gevoeliger voor dan de ander. Gaat goedkomen mop!
Dat je ene borst groter is nu is ook logisch. Dit zal ook goedkomen.
Niet teveel zorgen, dr. Niessen bijvoorbeeld plaatst geen drains en ook dat komt altijd goed.
Geduld hebben mop, hoe moeilijk ook!!!
β€β€β€β€β€β€
Dat je ene borst groter is nu is ook logisch. Dit zal ook goedkomen.
Niet teveel zorgen, dr. Niessen bijvoorbeeld plaatst geen drains en ook dat komt altijd goed.
Geduld hebben mop, hoe moeilijk ook!!!
β€β€β€β€β€β€
Bezoek onze website
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
~~~~~~
~~~~~~
~~~~~~
Neem contact op
-
Het is nu een week geleden, ben gisteren naar de controle geweest omdat de rechter drain net na de operatie eruit was gegaan, mijn rechter borst is veel voller als de linker, ik hoop dat het bij trekt.
Ze zeiden dat het even kon gaan duren.. Hij voelt nog soepel.
De linker hechtingen zijn nu wat pijnlijker en God wat zit de sport bh strak..
Wat ik me even afvraag... Mijn protheses zijn heel geel en rimpelig wat betekend dat? Het waren ghan 240cc ruw...
Ik had gehoopt Lichtenegger (om te horen over mijn kapsels )nog te zien maar door corona virus zit ze niet meer op Bergman kliniek voorlopig ze gaan namelijk tijdelijk dicht.
Ze werken nog poliklinieken af tot volgende week woensdag , geen operatie's meer...alleen spoed
Dus ik weet nog niets over mijn kapsels, alleen dat ze zei dat het hard nodig was dat ze eruit gingen.
Ze zeiden dat het even kon gaan duren.. Hij voelt nog soepel.
De linker hechtingen zijn nu wat pijnlijker en God wat zit de sport bh strak..
Wat ik me even afvraag... Mijn protheses zijn heel geel en rimpelig wat betekend dat? Het waren ghan 240cc ruw...
Ik had gehoopt Lichtenegger (om te horen over mijn kapsels )nog te zien maar door corona virus zit ze niet meer op Bergman kliniek voorlopig ze gaan namelijk tijdelijk dicht.
Ze werken nog poliklinieken af tot volgende week woensdag , geen operatie's meer...alleen spoed
Dus ik weet nog niets over mijn kapsels, alleen dat ze zei dat het hard nodig was dat ze eruit gingen.
-
heb geprobeerd de fotos erop te zetten maar de bestanden zijn te groot en ik weet niet hoe ik ze kan veranderen ik ben er geen kei in dit soort dingen.Luna schreef: β13 mar 2020 13:04Gefeliciteerd met je bevrijding!![]()
viewtopic.php?t=2102
![]()
sorry....
-
Na drie maanden ben ik vandaag voor na controle geweest, alles ziet er goed uit, alleen mijn limphklieren onder mijn rechter oksel zijn nog steeds opgezet, dat kan duiden dat er toch siliconen resten in zitten.. ze wil er nu nog niets aan doen, maar als ze pijnlijker en of dikker worden dan moet ik terug komen, dan wordt er een echo gemaakt om te kijken of er idd siliconen in zitten en dan toch kijken of er een paar weg worden gehaald, ze doet het liever niet. Verder ben ik tevreden en opgelucht dat ze eruit zijn en ik nog mooie borsten over heb... Geen implantaten meer...