Explantatie dr. Kappel

Deel je ervaringen en foto's
Vlinder

Ongelezen bericht 24 jun 2016 18:56

Hai,
de operatie is achter de rug. Ik ben heel goed verzorgd. Alles is goed gegaan. Dr kappel heeft me de protheses mee naar huis laten nemen. Ik mocht ook de kapsels zien. Wat taai zijn die zeg! De prothesen waren heel maar hadden flink gezweet. In mijn borsten was het flink nattig, zei ze en het was zeker nodig dat ze eruit gingen, zei ze ook!
Ik ben zo opgelucht!
Zag er toch erg tegenop!
Lipofilling ging ook. Ze gaf aan (denk ik) 120cc erin te hebben gebracht. Maar kan ook 140cc zijn geweest. Ik kan het me niet zo goed meer herinneren.
Waar ik Ook heel gelukkig over ben is dat ik zonder drains naar huis mocht!!
Dat scheelt zo veel!! Ook voor mijn kinderen. Dan hoeven ze dat niet te zien!
Ben nu thuis.
Heb een hele strakke onderbroek/ soort legging aan gedaan die ik heb besteld op een medische site. Ik zal die site nog doorgeven als hij er nog niet bijstaat op de mks-site. Die is echt ideaal. Omdat ik kan plassen zonder hem uit te doen (sorry, intiem weetje).
Dank je wel luna voor je succes wensen! Kon ik goed gebruiken!
Nu beter worden!

Liefs
Vlinder
Luna MKS

Ongelezen bericht 25 jun 2016 13:17

Hoi Vlinder,
Ben heel blij dat het achter de rug is!!! Party time
Zo'n broekje is ideaal na de lipo! :D Komt hij tot onder de knieën? Heel belangrijk als er ook iets bij de knieën is verwijderd.
Je kunt de link voor het broekje hier plaatsen: http://klachtensilicon.forum2go.nl/tips ... t1158.html
Heel veel sterkte met je herstel lieverd! Doe rustig aan ok. Je gezondheid in nu het belangrijkste, de rest komt later.

+LOVE+ Luna
Vlinder

Ongelezen bericht 27 jun 2016 15:18

Hai,
Nu de derde dag na de operatie. Het gaat goed. Heb blauwe plekken op mijn benen maar het is goed te doen. Ik voel me ook redelijk goed. Merk wel dat ik geopereerd ben maar mag niet klagen.
Ik ben blij dat het achter de rug is en ben heel benieuwd hoe ik zal opknappen. Ik heb 19 jaar siliconen gehad. Hoop dat mijn allergien zullen verminderen en de vermoeidheid zal verdwijnen.
ben blij dat jullie op deze site zoveel informatie publiceren!
Dank jullie wel!
Groetjes
Sabrah

Ongelezen bericht 28 jun 2016 09:42

Hoi Vlinder,

Excuses voor mijn late reactie maar ik ben niet meer zo vaak op deze site te vinden.
Wat fijn dat je al zo snel geopereerd bent joh. Ik ben heel benieuwd nara het eind reslultaat want ik heb ondertussen ook een verzoekn van explantatie en reconstructie ingediend bij mijn zorgverzekeraar. Ik wacht nog op hun reactie.

De klachten die ik heb zijn hevige allergie klachten. Met name in mijn luchtwegen. Extreme moeheid, spierpijn en spierzwakte. Verder cognitieve klachten. Niet uit mijn woorden kunnen komen, concentratieproblemen, duizelingen en slaapstoornis.
Dit zijn de voornaamste klachten, daarnaast nog heel veel kleine dingetjes. Al met al voel ik me gewoon niet ok.

Succes met je herstel!
Vlinder

Ongelezen bericht 04 jul 2016 14:50

Hai Sabrah, Jee dat is niet fijn. Nog steeds zo veel klachten? ben je onder behandeling bij een internist? veel sterkte en bedankt voor het reageren!
Hier nu een week en drie dagen na de operatie. Ik ben aan het werk. Nog niet fit, en best heel moe. Het gaat redelijk. mijn allergieën zijn heftiger als eerste en ik heb dagelijks zweetaanvallen. Ik kan soms niet eens op de naam van een vriendin komen. de woorden husselen in mijn hoofd.. dat vind ik echt ergerlijk! Zal er wel bij horen. Mijn borsten doen zeer maar is goed te doen.
Groetjes,
Luna MKS

Ongelezen bericht 04 jul 2016 17:36

Veel sterkte lieve Vlinder !Vrolijk!
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”