Eplantatie Nynke 12-1-19 door dr. Kappel

Deel je ervaringen en foto's
Nynke

Ongelezen bericht 14 jan 2019 13:14

Dag alle lieve dames,

Ik ben zaterdagochtend geopereerd (12-1) door Dr. Kappel.
Dr. Kappel was net zoals op het consult: zakelijk, snel, direct en professioneel. Ik ervaar dit niet als onprettig maar fijn!
Haar hele team was heel aardig! Fijne ervaring ondanks de vervelende reden. Ze belt me elke dag en is streng, maar goed ook anders ga ik veel te veel doen.

De operatie is goed verlopen en duurde 1,5 uur. Het kapsel was erg dun en zoveel mogelijk weggehaald.
Mijn monobloc implantaten hebben OVERduidelijk gezweten, Dr. Kappel gaf dit ook meteen aan toen ze ze erbij pakte.
Ze zijn veel kleiner dan hoe zo horen te zijn. Als ik ze neer leg lijken ze ingezakt, kan het niet anders uitleggen.

Narcose was pittig, anesthesist gaf aan meer nodig te hebben gehad dan verwacht. Ik ben om 12.30 naar huis gegaan en heb in de auto en thuis geslapen tot 17uur, kon m'n ogen niet open houden. Toen ben ik wakker gemaakt en heb gegeten en gedronken. En pijnstillers genomen!!

De drains zijn irritant maar het is wat het is. Rechterborst vloeit meer en dat voel ik ook. De drains irriteren bij de ingang waar ze m'n lijf binnen gaan maar dit is maar voor een paar dagen dus prima te overzien. Hechtingen trekken af en toe, vooral als ik me teveel inspan (toch douchen om lijf te wassen en geen hulp vragen).

MAAR NU:
Ik ben al 2 dagen opgestaan ZONDER HOOFDPIJN! bizar.. ik had altijd elke ochtend mega hoofdpijn.
Elke nacht zweten, afgelopen nachten NIET!
Oogwit is WIT ipv lichtgeel.
YOEHOEEEE THE HEAL IS REAL!

Ik verbaasde me erover hoe zwaar die implantaten eigenlijk zijn, straks kan ik weer diep ademhalen!!!

TIPS:
Ik heb 2 grote zakken in de binnenkant van een (oud) vest laten naaien en daar draag ik mijn drains in.
Keykoord om de drains aan te hangen als je gaat wassen/opfrissen. (flessen zijn best groot).
Hemd en vest mee naar operatie, deze van onder aantrekken om je buik te bedekken/warm te houden erna.
(bij Dr. Kappel krijg je een strakke top aan die alleen je borst bedekt, drains komen er onderuit.)
Pan met soep maken van te voren, niks beter dan opknappen met soep!
Extra kussen in je bed, beetje rechtop slapen omdat het anders iets te pijnlijk is.
Bij Dr. Kappel krijg je je pijnmedicatie recept van te voren, haal de medicijnen vooraf!

Liefs voor jullie
Nynke

Ongelezen bericht 14 jan 2019 13:29

OJA.... niet onbelangrijk:
IK heb echt hele kleine borsten over, ik moet het natuurlijk tijd geven en ik kan nu nog niet inschatten of het een A of B is.

Waar ik dacht te huilen bij het kijken ernaar voor de eerste keer voel ik me eigenlijk heel zelfverzekerd en blij. Blij dat het achter de rug is.
Na 3 kinderen waren m'n billen en buik echt niet meer strak maar m'n borsten wel, dus het is nu in verhouding HAHAAHH!

BREAST IMPLANT SURVIVOR!

(de tranen komen vast nog wel)
Esthertje

Ongelezen bericht 14 jan 2019 15:04

Lieve Nynke

Wat fijn dat het erop zit en dat het goed met je gaat. Ik vind je een bikkel.
Heel goed herstel voor jou.

Liefs
Esther
Liefste79

Ongelezen bericht 14 jan 2019 15:10

Lieve Nynke,

Wat fijn te horen dat het achter de rug is en dat het goed met je gaat!
En heerlijk dat je wakker bent geworden zonder nachtzweten en hoofdpijn.
Vanaf nu ga je je alleen maar beter voelen.
Bij mij is het inmiddels 9 maanden geleden.
Heel soms overvalt me de oude onzekerheid (met name als ik op mijn rug lig, dan ben ik echt plat), maar een goede beha doet een hoop en ben nog steeds zo enorm opgelucht dat ik verlost ben!!!

Voorspoedig herstel verder, denk goed om jezelf

X Liefste79
Ellerim

Ongelezen bericht 14 jan 2019 16:02

Superfijn voor jou dat het achter de rug is Nynke, dank voor update en je tips!
Blij te horen dat het zo goed is gegaan dan maak ik mij iets minder zenuwachtig :D

Ongelooflijk dat je direct al geen hoofdpijn en nachtelijk zweten meer hebt. Nachtelijk zweten komt vooral door je lever die hard aan het werk is 's nachts dus die heeft het blijkbaar ondanks de narcose direct al een stuk rustiger. Zo fijn!!

Succes met verder aansterken en huilen is ook niet erg, alle shit eruit en bedenk dan maar dat je gelukkig nog op tijd was. Bij mij beginnen mijn voortanden zelfs al af te brokkelen, schijnt door mijn nieren te komen dus ook ik bedenk mij straks dat het nóg erger had gekund als ik mijn lege theezakken zie ;)
Maja34

Ongelezen bericht 14 jan 2019 16:31

Hoi Nynke,

Dank je wel voor je update en de tips!! Wat fijn dat het goed met je gaat!!
Ik word steeds nieuwsgieriger naar Dr. Kappel. 21 jan heb ik een 1e afspraak. Ben benieuwd!

Nog even een vraagje: had je monobloc hydrogel of andere monobloc's?

Sterkte en ik blijf je volgen!

Liefs, Maja
Nynke

Ongelezen bericht 14 jan 2019 21:23

Dag Lieve dames,

BIZAR he! Dat je een lijf zo lang blootgesteld is aan een ziekmaker maar zo snel al reageert.
Ik ben wel bezig met detox via voeding, veel selderij en* fruit.

Hebben jullie ook 234 BH´s besteld om je cup te achterhalen?
Ik denk dat ik een 75A of 70B aankan. Wehkamp mag volgnende week een doos vol BH´s aanleveren maar wel met push up!
Geen idee of mn borsten nog wat steviger worden, dat zal wel.

OEHHHH ik geloof meteen dat dat een moeilijk moment is, op mn rug liggen straks... dan nog liever in een bikini met kou, zijn ze steviger en mooier denk ik. MAAR geloof me, ik voel me zo dapper en een overlever.... net als jullie! WE DID IT!

Voor alle dames die nog geopereerd worden, rustig blijven en vertrouwen houden!

Net Dr. Kappel gesproken, drains moeten er morgen uit en het verband mag dan af, spannend. Ik ga daarna sport bh dragen en mn nieuwe lijf liefdevol ontvangen en verzorgen.

Maar als ik jullie verhalen lees ´tanden zelfs beschadigd´ besef ik me dat ik er optijd bij ben. Wat een ellende kan het teweeg brengen.

Ik had de monobloc siliconen, maar Dr.Niessen en Dr.Kappel wilde allebei geen hydrogels ter vervanging plaatsen. Ik kan er pertinent niet tegen, tegen lichaamsvreemde objecten. Dit op basis van mijn 35 en meer klachten en achtergrond van allergieën.

Liefs
Esthertje

Ongelezen bericht 14 jan 2019 21:50

Hi Nynke

Bedankt voor het delen. Spannend allemaal voor je. Fijn dat het goed gaat. Hoop dat het heel heel heel mooi geneest en dat je beter wordt.

Ik ben net begonnen aan de consulten. Ook bij mij werd hydrogel aangeraden. Ik zou wel willen, want ik zie erg op tegen het ‘plat’ zijn. Maar ik durf het niet aan. Ben bang dat als de trigger aan staat, deze ook aan blijft staan.

Als ik jouw verhaal lees dan krijg ik iets meer moed. Dankjewel

Liefs
Esther
diana1967

Ongelezen bericht 14 jan 2019 22:09

Lieve Nynke
Wat fijn om te lezen dat je de operatie zo goed hebt doorstaan, en nu al voordelen van explantatie
Je bent een TOPPER! Wees ongelofelijk trots op jezelf.
Dank voor alle tips, enneh....huilen mag ook hoor, lucht ook op
lieve groetjes
Diana
Ellerim

Ongelezen bericht 15 jan 2019 10:40

Nynke doe je die reiniging van medical medium? Bleekselderij juice op lege maag en voor de rest heel veel fruit en groente?
Heb deze methode ook van mijn orthomolucair arts doorgekregen, ook omdat ik het Epstein Barr virus heb. (denk overigens dat vele van ons die met klachten lopen dit virus hebben)

Was er al mee begonnen en mijn "watten" (brainfog) waren iig al zo goed als weg, zo fijn!! Het enige is dat mijn BMI omhoog moet dus ben nu toch ook maar weer andere dingen gaan eten, nog even 10 dagen en daarna weer streng om goed te ontgiften!

Ben er ook wel van overtuigd dat als die gifzakken (die triggers van het virus) weg zijn ik mij sowieso zoveel beter ga voelen en jij bent er het bewijs van.
Sol

Ongelezen bericht 15 jan 2019 15:05

Hee Nynke

Fijn dat alles goed verlopen is. :D en dat je je zo goed voelt. Doe rustig nog even he?

Welkom bij de explant club😜

Liefs
Nynke

Ongelezen bericht 15 jan 2019 16:04

Dag lieve meiden,

De drains zijn eruit, niet pijnlijk wel heel vreemd gevoel.
De pleisters zitten nog op de hechtingen en morgen er over 1.5 week af, doet Dr. Kappel zelf.

Ik ben best heel PLAT, links is nog een beetje borst maar rechts amper.... ik ben ZO trots op mezelf dat ik er helemaal oke mee ben. Ik heb een strakke sport BH aan met een ritsje, zit fijn. M´n borsten voelen kleiner dan hoe ze eruit zien, dus ik denk dat een goede BH me wel gaat helpen.
Wehkamp winkelmandje zit al vol, wanneer konden jullie je eerste BH passen?

Ik ben ZOOOOOO blij dat ik geen vervangende monoblocs heb mogen krijgen, want ik voel me gewoon elke dag beter. Waar ik normaal veel pijn heb van liggen en zitten heb ik dat tot nu toe nog helemaal niet, hoofdpijn is weg en ik voel me heel clear minded. Dr.Kappel zegt dat het niets te maken hoeft te hebben met het implantaat maar überhaupt iets lichaamsvreemd een constante ontstekingsreactie uitlokt, met dat in gedachten zou ik ook nooit meer iets in m´n lichaam willen.

Ik volg iid medical medium en start de dag met citroen en gember gepureerd en daarvan een schep in heet water als thee.
Daarna een shake van 5 stengels selderij, citroen, banaan en grapefruit, ik drink daarvan de helft. Andere helft elft neemt mn man.
Volgende week kan ik meer naar buiten en wil ik beginnen met alleen maar selderij shake en later fruit. Ik merk dat ik nu nog even behoefte heb aan de shake die ik altijd al neem.

Ja de tranen komen ook vast nog, zal opluchten en reinigen de ziel hahaah!

DAMES WAT ZIJN WE DAPPER!!!!!!!!!

Liefs
diana1967

Ongelezen bericht 15 jan 2019 22:39

Lieve Nynke, hoe kom je aan de info voor z'o'n shake?
Ik dacht dat het ontgiften ging met chorella en omega3?
Heb je deze info van dr Kappel?
Grapefruit is bloeddrukverhogend, toch?
En eet je verder helemaal niets op de dag? Alleen maar deze shakes?
Lijkt mij heel zwaar, petje af hoor!
lieve groetjes
Diana
ps: wat super dat je je zo super voelt!!!!
Monique256

Ongelezen bericht 16 jan 2019 11:32

Lieve Nynke,
nu herstellen en even wennen en straks weer een gezonder lijf. Beterschap! Ben inderdaad trots op je zelf!
Liefs Mirjam
Ellerim

Ongelezen bericht 16 jan 2019 13:40

Hi Diana,

ze heeft die shakes o.a. van het Anthony William, het medical medium, echt een aanrader voor iedereen met klachten om zijn boek te kopen of hem op insta op te zoeken, ik heb door hem ook zoveel geleerd over deze "borstimplantaten" ziekte en het Epstein Bar virus.

Een van zijn radioshows:
https://soundcloud.com/medicalmedium/br ... nt-illness
Plaats reactie

Terug naar “Explantatie”