Oooh, lieve pop, dat maakt toch niet uit lieverd. Je moet jezelf echt niet forceren hoor. We lopen niet weg met z'n allen hahahaha
Ik hoop heel erg dat lipofilling straks gewoon weer vergoed gaat worden voor vrouwen die door borstkanker hun borsten kwijt zijn of vrouwen die door andere operaties asymmetrie hebben of vrouwen die onderontwikkelde borsten hebben of zelfs vrouwen die door verwijdering van implantaten met niets achter blijven of met grote kuilen en deuken of vellen achter blijven. Zou fijn zijn als al deze vrouwen dit cadeau zouden krijgen +IK WENS+
Dikke KUS+
Luna
Explantatie Mik door dokter van Selms
Bezoek onze website
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
~~~~~~
Meld je aan voor de collectieve rechtszaak tegen Allergan
~~~~~~
Meld je klachten bij het MEBI van het RIVM
~~~~~~
Neem contact op
"If I am not for myself, who will be for me? But if I am only for myself, what am I? And if not now, when?"
Hey Mik Hug fijn om weer wat van je te horen ,
super toch zo lekker weg met je dochter ,hoop dat je heb kunnen genieten ervan ...en hebben ze ook goed gespeeld in deze hitte
Vind het heel erg voor jou dat je nu weer HIER doorheen moet Mik
dikke knuffel ildiko
super toch zo lekker weg met je dochter ,hoop dat je heb kunnen genieten ervan ...en hebben ze ook goed gespeeld in deze hitte
Vind het heel erg voor jou dat je nu weer HIER doorheen moet Mik
dikke knuffel ildiko