Explantatie Sas dr. Kappel
-
sassiedepassie
Ja dat klopt Angelique, het is enorme troep! En dat moet mn lichaam er allemaal uit werken
Dus daar zal het de komende tijd wel zoet mee zijn, geduld opbrengen lukt mij steeds beter
Gelukkig heb ik heel weinig last van mn borsten, ik pak ze dan ook nog iedere dag heel goed in. Of sporthemdje met strechverband erom of net als nu twee sporthemdjes over elkaar heen.
Heb vandaag voor het eerst gedouched en gewone kleren aan. Was wel al twee keer in een bodem water in bad geweest en op de kop mn haren gewassen maar dit is echt veel fijner! Mn haartjes gedroogd met de fohn en beetje opgemaakt. Nu rustig bijkomen op de bank. National geografic heeft hier nog nooit zoveel aangestaan
Mn mannetje gaat morgenvroeg voor 10 dagen naar Bali
Daar zie ik wel tegenop. Ik heb een enorme boodschappenlijst voor m klaarliggen, dan is de koelkast iig gevuld
Volgende week woensdag heb ik een belangrijke afspraak voor Isabel dr nieuwe school. Eigenlijk nog te vroeg om zelf te rijden.... Ik kijk tegen die tijd wel hoe het gaat, anders vraag ik mn vader of schoonzus om te rijden.
Hoe gaat t met jou? Wanneer jij aan de beurt bent, zit ik in Bali. Ik weet niet of ik daar internet heb, daar zijn ze mee bezig. Hoop dat ik je kan volgen
anders ga ik maar ff naar een wifi-cafeetje
Fijne dag, tot snel +Liefs+
Gelukkig heb ik heel weinig last van mn borsten, ik pak ze dan ook nog iedere dag heel goed in. Of sporthemdje met strechverband erom of net als nu twee sporthemdjes over elkaar heen.
Heb vandaag voor het eerst gedouched en gewone kleren aan. Was wel al twee keer in een bodem water in bad geweest en op de kop mn haren gewassen maar dit is echt veel fijner! Mn haartjes gedroogd met de fohn en beetje opgemaakt. Nu rustig bijkomen op de bank. National geografic heeft hier nog nooit zoveel aangestaan
Mn mannetje gaat morgenvroeg voor 10 dagen naar Bali
Hoe gaat t met jou? Wanneer jij aan de beurt bent, zit ik in Bali. Ik weet niet of ik daar internet heb, daar zijn ze mee bezig. Hoop dat ik je kan volgen
Fijne dag, tot snel +Liefs+
Oh jee, straks moet je het echt helemaal zelf doen als je man weg is. Dat zal wel even pittig worden maar je had ook evt. hulp van ouders en of schoonouders toch?
Met mij gaat het oke, gister telefonische afspraak gehad met mijn pc voor nog wat laatste vragen waar ik mee zat. Dinsdag naar het vu in Amsterdam en verder kan ik niet wachten tot 8 april.
Lekker vooruitzicht dat je naar Bali gaat! Heb je je nieuwe bikini al gepast? Als internet niet werkt halen we het daarna gewoon in
Liefs Angelique
Met mij gaat het oke, gister telefonische afspraak gehad met mijn pc voor nog wat laatste vragen waar ik mee zat. Dinsdag naar het vu in Amsterdam en verder kan ik niet wachten tot 8 april.
Lekker vooruitzicht dat je naar Bali gaat! Heb je je nieuwe bikini al gepast? Als internet niet werkt halen we het daarna gewoon in
Liefs Angelique
Trots op mezelf! 8-4-2013 was mijn explantatie en nu op naar een gezond lijf!!!
-
sassiedepassie
@Angelique: we halen het zeker in als het niet meteen lukt!
Succes in het VU +Thumbs+Up+
Update: vandaag voor mij een week geleden dat ik geopereerd werd
wát gaat de tijd snel als je terug kunt kijken
Deze dag voor het eerst momenten gehad dat ik niet de hele tijd eraan hoefde te denken. Ik doe inmiddels al veel dingen maar met voldoende rustmmt. En zie daarom ook minder op tegen de komende dagen nu mn mannetje in het buitenland is. Mn meiden en ik redden ons wel _YEAH_
Mn borstjes fluffen al een beetje op
en ik begin mezelf iedere dag beter te voelen +THANK+YOU+
Succes in het VU +Thumbs+Up+
Update: vandaag voor mij een week geleden dat ik geopereerd werd
Deze dag voor het eerst momenten gehad dat ik niet de hele tijd eraan hoefde te denken. Ik doe inmiddels al veel dingen maar met voldoende rustmmt. En zie daarom ook minder op tegen de komende dagen nu mn mannetje in het buitenland is. Mn meiden en ik redden ons wel _YEAH_
Mn borstjes fluffen al een beetje op
Goed om te lezen sas! Dat geeft de burger moed haha.
Ik ben heel benieuwd dinsdag, de internist stond op m'n voicemail of ik om 8.30 of 9.00 uur al in het vu kan zijn. Nou liever niet, A1 en of A2 zijn altijd drama. Nou ja als het echt niet anders kan............
Succes meis! Heel fijn weekend en tot snel nu het nog kan
Ik ben heel benieuwd dinsdag, de internist stond op m'n voicemail of ik om 8.30 of 9.00 uur al in het vu kan zijn. Nou liever niet, A1 en of A2 zijn altijd drama. Nou ja als het echt niet anders kan............
Succes meis! Heel fijn weekend en tot snel nu het nog kan
Trots op mezelf! 8-4-2013 was mijn explantatie en nu op naar een gezond lijf!!!
-
sassiedepassie
Ik heb vandaag voor het eerst alleen maar een medische bh aan gehad én klein stukje auto gereden
mag nog wel niet maar het is zoooo onhandig als je in het buitengebied woont en je man is in het buitenland.... Ff lekker eruit na een week binnen gezeten en gelegen te hebben! Heerlijk!!
Vanavond lekker banken
Vanavond lekker banken
-
sassiedepassie
Zojuist een berg nieuwe bh's (en bijpassende hipsters en strings.... ) in 2 verschillende maten besteld bij Wehkamp. Lekker rustig thuis passen 
hoi sas,
ik heb ook nog steeds de medische bh aan, en ook wel nodig! ik rijd ook alweer auto (moet ook wel als je dus net als jij in het buitengebied woont,,)en fiets alweer. gaat eigenlijk erg goed, geen pijnstillers meer nodig (alleen voor mijn kaak hahahaha). al met al, tot nu toe valt het me erg mee...wanneer vertrek je naar het buitenland??
ik heb ook nog steeds de medische bh aan, en ook wel nodig! ik rijd ook alweer auto (moet ook wel als je dus net als jij in het buitengebied woont,,)en fiets alweer. gaat eigenlijk erg goed, geen pijnstillers meer nodig (alleen voor mijn kaak hahahaha). al met al, tot nu toe valt het me erg mee...wanneer vertrek je naar het buitenland??
-
sassiedepassie
Hoi Marjon
Ik had tot vandaag nog steeds óf twee strakke sporttops over elkaar heen of een medische bh met strakke strechtop erover. En ik dacht dus vanochtend; ik probeer t gewoon.
Ja idd erg lastig dat ik niet dicht bij winkels woon, op loopafstand. Maar het viel mij enorm mee
fietsen staat nog langer voor (4 wkn) dus daar wacht ik nog maar ff mee. Ik heb wel flink ingeteerd op conditie zeg, dat viel mij vandaag meteen op
Hoe gaat t met je kaak? Ben je nog iets wijzer geworden bij de tandarts?
bye bye
Ik had tot vandaag nog steeds óf twee strakke sporttops over elkaar heen of een medische bh met strakke strechtop erover. En ik dacht dus vanochtend; ik probeer t gewoon.
Ja idd erg lastig dat ik niet dicht bij winkels woon, op loopafstand. Maar het viel mij enorm mee
Hoe gaat t met je kaak? Ben je nog iets wijzer geworden bij de tandarts?
bye bye